Mike Dierickx (M.I.K.E.)

Het forum van legendarische producers
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Mike Dierickx (M.I.K.E.)

Bericht door Sunreezer »

Onder deze naam brengt hij nu platen uit maar hij heeft in het verleden nog onder veel andere projecten gewerkt. Extreme Trax,Push,Plastic Boy,...

Dit was wel allemaal al trance van de 2e generatie veronderstel ik maar ik heb het toch altijd bereplaten gevonden!
Laatst gewijzigd door Sunreezer op 22 jul 2005, 19:37, 3 keer totaal gewijzigd.
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

voor mij een van DE grootste aanwinsten van België
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Ne grote meneer: http://www.discogs.com/artist/M.I.K.E.

al die producties en remixes die hij op z'n naam heeft :shock:

is ook het brein achter Push - Universal Nation (dat op zich alleen al :P )
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

vond zijn "Plastic Boy - Twixed" wel een lekkere track... maar laat zoiets dan wel origineel rusten.
Want om de 5 botten komen er remixes uit van zijn tracks, (puur belgisch, als de zakken maar gevuld kunnen worden)
Timo

Bericht door Timo »

ik moet zeggen dat em de grote meneer van hier is zalle en dat em eigelijk nie onder moet doen voor de "grote" producers vant buitenland
idd universal nation, twixt, maar ook niet te vergeten silver bath (nostalgie aan het sportpaleis met illusion toen, toen tall paul achter de decks stond :shock: )
varth

Bericht door varth »

Heeft idd beestige platen gemaakt, al was ik iets meer te vinden voor de meer donkere, techno gerichte dingen die hij maakte. De dingen die ik nu van hem soms nog eens hoor, vind ik echt niet zo goed. Erg stereotiepe trance volgens de gekende "scoren bij het grote publiek" formule. Maar ik vind hem dan nog wel zeker even goed, misschien wel sterker dan veel buitenlandse trance producers.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Over de M.I.K.E. wil ik gewoon kwijt dat hij in mijn ogen de beste producer is ter wereld...in mijn ogen hé!
Toen ik begon uit te gaan kwamen zijn producties ferm op en ben hem dan ook blijven volgen...
Da is echt nie meer normaal wa kwali da die op de markt brengt aan de lopende band.
EEN GENIE...and that's that!!!!
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

mja, kvind die ook nie slecht!! Ma eerlijk gzegd van al die nrs die hij al gmaakt hft, zijn r toch nie zooveel die echt goed zijn. Bvb zijn push project, daaronder heeft hij al hl wa nrs uitgebracht, mr dewelke herinnert mn zich ng?? (the legacy, RESPECT, tranzy state of mind,...). Nu ja, hij is idd wl icoon gworde vr de belgsiche trancescene :lol:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Gio

Bericht door Gio »

Voor mij is M.I.K.E. nog één van de enigen die noemenswaardige niet of minder commercieel gerichte producten op de markt brengt. Sinds dat 't bergaf is beginnen gaan in't algemeen in de house-scene is hij degene die zich nog wat recht heeft gehouden, een eigen stijl heeft gecreëerd en deze verder ontwikkeld.

't is waarschijnlijk waar dat hij na Push - Universal Nation zijn big break through heeft gemaakt, maar toch, voor de echt vinylkenners of de gasten die in de early days opstap gingen, die gaan toch nog plaatjes van toen kunnen herkennen zoals High Life - The Boy From Nowhere, The Cosmo Kid - The Theme, Mythe... Maar voor zijn volledige discography kan je altijd zijn site eens checken www.mike.be.
Illegal Alien

Bericht door Illegal Alien »

Dolt Dish - Extatic state :shock: :shock: :shock:
Return Of The Native - Morphosis :shock: :shock:
Cosmo Kid - The theme :shock:

In mijn ogen toch zijn 3 beste producties.

Greetz
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

mike zijn producties zijn ook zeer goed, kwalitatieve progressive trance & trance greetz 8)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

The Blackmaster - Faith Forever :shock:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

The Blackmaster - Faith Forever
:oops: ik ken da ni,alle de naam toch ni :oops:
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

MIE!! schreef:
The Blackmaster - Faith Forever
:oops: ik ken da ni,alle de naam toch ni :oops:
Shame on you!!!
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

keskondisco schreef:
MIE!! schreef:
The Blackmaster - Faith Forever
:oops: ik ken da ni,alle de naam toch ni :oops:
Shame on you!!!
Nu weer wel :D thanx 2...
Shame on MIE!! direct is notere in den boek se,dien titel :oops: :)
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten