Bruno Quartier

Het forum van legendarische producers
Plaats reactie
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bruno Quartier

Bericht door BOUNCER »

Wie kent er deze heer afkomstig van Kortrijk, heeft meer dan een miljoen platen verkocht met onder meer ATV, BBE, Samen met Emmaneule Top enz...
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Naam zegt me iets, eens gelezen in een artikel over Studio Des Ondes ofzo als ik me niet vergis.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

was drijvende kracht achter het atv label en heeft idd goe dingen gemaakt
waar zit die nu?
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

bq

Bericht door ProgressNation »

cloud schreef:was drijvende kracht achter het atv label en heeft idd goe dingen gemaakt
waar zit die nu?
Goeie vraag. Dacht dat het ook een Noordfrans zou geweest zijn. Zijn remix voor ATV People "open your eyes" was ook enorm succesvol destijds.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Tja idd man achter veel atv-vinyls maar ook de man achter bbe en ik zo zelfs meer durven zeggen heeft vele platen gemaakt voor emmanuelle top met het verschil dat Top nu in een kasteel in frankrijk woont, gene zever hoor.

Er komt heel binnenkort een Open your eyes remix uit samen met fred hush van de h2o en ik moet je zeggen ik heb hem al gehoord en hij is goed.
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Heb eens opgezocht en diegene die samenwerkte met Emmanuel Top was Bruno Sanchioni, onder andere voor BBE
dit geheel terzijde :wink:
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:00
Locatie: W-Vl

Bericht door spikee »

BOUNCER schreef:Er komt heel binnenkort een Open your eyes remix uit samen met fred hush van de h2o en ik moet je zeggen ik heb hem al gehoord en hij is goed.
Ben ik wel benieuwd naar. Al enig idee wanneer "heel binnenkort" precies is?
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

bbe

Bericht door ProgressNation »

heb nog de albums liggen van BBE: Games en Early Works (verzameling van producties onder verschillende aliassen zoals Bazz, Plexus, Age Of Love,...)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: bbe

Bericht door Nostalgie90 »

ProgressNation schreef:heb nog de albums liggen van BBE: Games en Early Works (verzameling van producties onder verschillende aliassen zoals Bazz, Plexus, Age Of Love,...)
Oei, weer iets bijgeleerd! :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

heb die early works ook liggen
tof om al die alliassen te weten
zzillezz

Bericht door zzillezz »

Euhm, dat Emmanuel Top in een kasteel woont is omdat ie naast muzikant een goeie zakenman is :-)

Hij heeft de meeste platen op z'n eigen platenlabels uitgebracht, zodat er een groter deel van de koek terug in z'n eigen zak komt. En hij sluit distributiedeals af per land, zodat hij in elk land kon onderhandelen over de prijs. Dit in tegenstelling tot alles in één keer onderbrengen bij een platenreus.

Dat Bruno Quartier achter de meeste van z'n nummers zou zitten is echter volledig NIET JUIST. Vraag het Quartier zelf eens ...

Emmanuel Top heeft aan de hit "BBE - Seven days and one week" het meeste geld overgehouden van de drie omdat het nummer voor het grootste deel van hem kwam! Seven days and one week is gebaseerd op het nummer "Midnight Express" dat Emmanuel Top zelf uitgebracht heeft, op kleine schaal. Samen met Bruno Sanchioni en Bruno Quartier heeft ie het dan heruitgebracht onder de naam BBE (van hun drie voornamen).

De sjiekste aliassen van Top vind ik:

Karlos Mendez - Sex-a-phone (samen z'n broer)
Sigrid - Start up
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Emmanuel Top .... den dikke voor de vrienden :lol:
anyway kerel was wel heer en meester inder tijd en elke tune was wel altijd direct patat !
Maar ok, als je alles van thuis uit mee krijgt dan is het natuurlijk allemaal wat makkelijker (ouders zijn van adel)
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

ThaMan schreef:Emmanuel Top .... den dikke voor de vrienden :lol:
anyway kerel was wel heer en meester inder tijd en elke tune was wel altijd direct patat !
Maar ok, als je alles van thuis uit mee krijgt dan is het natuurlijk allemaal wat makkelijker (ouders zijn van adel)
IDD thaman hij woont zelfs on kasteel :shock:
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten