Rebirth of the Tresor

Het forum van Tresor in Berlijn
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

die raudive is echt ne topproducer vind ik, echter nog nooit een set van man de gehoord helaas
binnenkort komt die ook naar de fuse afgezakt, kans dat ik hem daar es ga uitchecken
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:Hoe is het dan uiteindelijk geweest bij de lancering van die Duitse film over de technoscene en aansluitende classixnight?
Is de film zelf een beetje de moeite?
Ach ja, verdikke... Ik had tamelijk onverwacht bezoek uit Nederland dus werd het Italië-Nederland. Echt jammer, als ik achteraf hoor wie allemaal aanwezig was (Wolle XDP, Dj Hell, Mike Vamp, Mijk Van Dijk, ...). Heb me wel de dvd besteld - 't ziet er mij toch een interessant document uit.
Meer info vind je overigens op http://www.sensemusic.de, waar je 'm ook kan kopen...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

heb die ook besteld, ben ook benieuwd. En dan kan ik mijn Duits weer bijschaven
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

varth schreef:heb die ook besteld, ben ook benieuwd. En dan kan ik mijn Duits weer bijschaven
Goeie bal! :thumbsup:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Dr. Poppers schreef:
varth schreef:heb die ook besteld, ben ook benieuwd. En dan kan ik mijn Duits weer bijschaven
Goeie bal! :thumbsup:
dat noemen het het nuttige aan het aangename koppelen. Ik werk veel samen met Duitsers, en ik vind het leuk als ik met die mensen in hun eigen taal kan communiceren
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Sweet die wil ik ook wel hebben.
Kzie daar een Paul Van Dyck, iets voorbij het midden in de bus.
Wa ne gamin ! :)
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

geweldige DVD - ik kijk er echt naar uit :D
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Rebirth of the Tresor

Bericht door Dr. Poppers »

Vrijdag nog eens Tresor binnengestuikt - Sammy Goossens (Sierra_Sam) speelde er namelijk. Zijn live zat pas na een goede tien minuutjes goed, opbouw was verder oké en de laatste vier nummers waren lekker gààn. Maar uiteraard erg mi-ni-maal.
Beneden was het knallen als vanouds; ik had wat 'snelle middelen' gescoord en heb daar tesamen met een zeventigtal andere zotten staan geven like it was 1992! Snoeihard, snoeistrak, snoeistrobo, snoeinaardeklote! Dat moet ik Tresor wel geven, dat ze dit ouwerwetse sfeertje daar beneden nog mooi in stand houden soms. 't Publiek was aan 't roepen, aan 't tieren, aan 't kwijlen op mekaars schoeisel en aan 't dansen alsof het de laatste uren van onze planeet betrof. Zalig eigenlijk - hoewel dit dus not done is bij een ander deel van het Berlijnse technovolk dat liever intellectueel staat te gapen naar een deejay en af en toe een esthetisch verantwoord pasje zet dat bij hun outfitje hoort - liefst in Berghain of Watergate...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Rebirth of the Tresor

Bericht door jim-bar »

right on :)
gewoon alles geven !
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Rebirth of the Tresor

Bericht door varth »

70 man is wel niet erg veel he... damn ik moet eens terug naar daar
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Rebirth of the Tresor

Bericht door Dr. Poppers »

varth schreef:70 man is wel niet erg veel he... damn ik moet eens terug naar daar
Da's waar, maar er kan daar beneden niet zo heel veel volk in hé! ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Rebirth of the Tresor

Bericht door jim-bar »

ik herinner me nog in 2000 de nacht van zondag op maandag na de love parade - stond ik daar met ne maat en nog 15 man of zo, waaronder een ouw vrouwke van tegen de 55 jaar met ne paraplu en sjakosj - kei hard aan het dansen; Ineens die strobo - vvrrrrttt !! da madammeke kei hard schrikken en weg :D crazy times - ondertussen claude young en james pennington kei hard ah geven
Laatst gewijzigd door jim-bar op 04 okt 2008, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Rebirth of the Tresor

Bericht door Dr. Poppers »

jim-bar schreef:ik herinner me nog in 2000 de nacht van zondag op maandag na de love parade - stond ik daar met ne maat en nog 15 man of zo, waaronder een ouw vrouwke vategen de 55 jaar met ne paraplu en sjakosj - kei hard aan het dansen; Ineens die strobo - vvrrrrttt !! da madammeke kei hard schrikken en weg :D crazy times - ondertussen claude young en james pennington kei hard ah geven
:mrgreen:

Pennington komt trouwens nog regelmatig draaien beneden in de kleine Tresor - (voor zijn leeftijd) steeds met een ongelooflijke beleving... :thumbsup:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast