Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Plaats reactie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2009, 01:03

Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door DanielOvebeek »

Geachte mensen van Legendary clubs ik ben hier nieuw op het forum mijn naam is Daniel Overbeek.
ik heb me aangemeld op deze site omdat ik ten eerste enorm geintresseerd ben in de historiek van de lengendarische clubs : CLub X,Carat,At the villa en een zeer grote in men lijstje Boccacio
Maar er is ook een 2 e waarom ik me heb aangemeld ik ben sinsds 17 september begonnen aan een avond schoon Evenementen organisator! ja en nu gaat dus de bal aan het rollen...............ik moet als eindproef een fictief feest geven maar ik wil dit ook in werkelijkheid brengen ik wil hier al een lange tijd mijn beroep van maken van evenementen geven en organiseren dus.
Ik wil graag een Groots evenement organiseren! Met deze 4 Dancings
Mijn Idee is om Alles 4 de dancings een eigen tent te laten hosten natuurlijk helemaal inde stijl van de vroegere muziek, genre , sfeer, aankleding, belichting, dj's, merchandising, enzz enzz.
Maar hierbij vraag ik om een beetje hulp om ook samen met legendary clubs dit feest tot een goed einde te brengen zo zou ik graag alle grote contact namen krijgen van CLub X,Carat,At the villa en Boccacio.
Om ook samen met hun om de tafel te gaan zitten hoe we dit gaan aan pakken dit evenement zou plaatsvinden op domein de schorre te Boom Of op domein Lilse bergen te Vosselaar.
Ik zou dus graag alle contacten krijgen van de EX-bezitters van deze dancings plus contacten van goede sponsers , goede reclame bureau's, enzz
Omdat ik graag voor alle mensen die vroeger uitgingen in deze clubs toch nog één klein keertje een grandioos feest te geven en zo van alle 4 de tenten of stages het dak er van af te alten gaan

alvast iedereen bedankt die mij zou willen helpen bij dit tot een succes de brengen
alle mails met informatie mogen gestuur worden naar bellen mag ook naar onderstaand nummer
Daniel@pservice.be
Gsm: 0498 42 46 86
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door ThaMan »

mmm... Club X en Bocca zijn dus zwarentegenpolen qua genre's.
Carat en At The Villa zou nog wel werken onder 1 dak.

Wat ik voorstel indien je zo een evenement zoekt te organiseren is dat je 4 verschillende rooms zou fixen met de desbetreffende clubs als uithangbord. Perfecte plaats zou Flanders Expo zijn... Lilse Bergen is te klein en de Schorre is gewoon TOO big.
En nog een voorstel is.. begin eerst is klein ipv het direct groots aan te pakken, want er zou er maar ene zijn broek aan scheuren en dat ben jij ! Ik bedoel maar, voor je zoiets begint te organiseren moet je zien dat je wel volledig ingedekt bent met loads of cash !
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2009, 01:03

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door DanielOvebeek »

ThaMan schreef:mmm... Club X en Bocca zijn dus zwarentegenpolen qua genre's.
Carat en At The Villa zou nog wel werken onder 1 dak.

Wat ik voorstel indien je zo een evenement zoekt te organiseren is dat je 4 verschillende rooms zou fixen met de desbetreffende clubs als uithangbord. Perfecte plaats zou Flanders Expo zijn... Lilse Bergen is te klein en de Schorre is gewoon TOO big.
En nog een voorstel is.. begin eerst is klein ipv het direct groots aan te pakken, want er zou er maar ene zijn broek aan scheuren en dat ben jij ! Ik bedoel maar, voor je zoiets begint te organiseren moet je zien dat je wel volledig ingedekt bent met loads of cash !
dat ze zware tegen polen zijn zeker club x bracht ons de schitterende early hadrcore iets wat ik nooit van mijn leven uit men platenbak gooi!, maar ik vind dat er ook zoals ik hier overal hoor van mensen die nooit in club x zijn geweest of nooit in boccacio zijn geweest om ook hun toch een beetje het gevoel van die dancings te geven we zijn ook van plan om op grote panelen oude foto's van sfeer beelden en de buiten kant te laten zien van de verschillende clubs zo dat je toch een beetje het gevoel hebt van toen, en idd je roept me terug flanders expo is een goeie en gekend door iedereen , lilse bergen zou dan idd te klein zijn en de schorre heb ik beetje onderschat nu dat ik de opervervlakte via internet zit te bekijken. ik vind het allen sinds heer prettig dat u mij de nodige informatie al meedeeld.
Die loads of cash is niet altijd nodig als je een zaal of podium laat hosten scheelt het jou je moet gewoon goede contacten leggen en goede sponsers zoeken zoals radio zenders, drank leverancieren bv cola, redbull, en noem maar op ,

alvast bedankt voor u reactie hopelijk kunnen we dit tot een goed einde brengen.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door Matthias »

Leuk idee!!! Maar je zal wel VEEL geld en tijd nodig hebben! ;)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door emotionslover »

Matthias schreef:Leuk idee!!! Maar je zal wel VEEL geld en tijd nodig hebben! ;)

succes!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door lemant »

leuk, maar utopisch ... ik lees hier over De Schorre, Flanders Expo ... los van de budgetten krijgt je zoiets nooit gevuld met dergelijk evenement

ik zie ook de meerwaarde niet van een grote zaal of zelfs een groots evenement, het "clubgevoel" ga je er volgens mij maar moeilijk in kunnen overbrengen

beste tip die ik hier totnogtoe heb gelezen: begin klein
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door Oldskool »

DanielOvebeek schreef:Die loads of cash is niet altijd nodig als je een zaal of podium laat hosten scheelt het jou je moet gewoon goede contacten leggen en goede sponsers zoeken zoals radio zenders, drank leverancieren bv cola, redbull, en noem maar op ,

alvast bedankt voor u reactie hopelijk kunnen we dit tot een goed einde brengen.
Ik hoop dat jij wel enigzins beseft waar je mee bezig bent en welke budgetten hiermee gemoeid zijn...
Ik heb ooit nog gastjes gekend die wel eens mega-evenementen gingen organiseren zonder enige ervaring. Een aantal van hen is nu vermoedelijk nog aan het afbetalen aan hun schulden die ze erdoor maakten...

Heb je enig idee wat de prijzen zijn van o.a. zalen? Licht en geluid voor zulke oppervlakten? publiciteit? Drukwerk? Veiligheidsagenten? ...
In deze economisch moeilijke tijden sponsors vinden, zeker als je helemaal out of the blue komt, is zéér moelijk. Deals met o.a. radiozenders zijn meestal ruildeals waar je geen cash gaat krijgen... En drankenfabrikanten krijgen dagelijks wel tientallen aanvragen tot sponsoring voor events zoals de jouwe.

Kom eerst maar eens uit je luchtkasteel, met beide voetjes op de grond, en organiseer een kleinschalig (club)event. Als dat meevalt kan je altijd groter gaan! Als het tegenvalt is de (financiële) schade eerder beperkt!
Veel succes!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door Sunreezer »

Het gaat hier toch enkel om een fictief project?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door lemant »

Sunreezer schreef:Het gaat hier toch enkel om een fictief project?
"ik moet als eindproef een fictief feest geven maar ik wil dit ook in werkelijkheid brengen ik wil hier al een lange tijd mijn beroep van maken van evenementen geven en organiseren dus"
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2009, 01:03

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door DanielOvebeek »

Oldskool schreef:
DanielOvebeek schreef:Die loads of cash is niet altijd nodig als je een zaal of podium laat hosten scheelt het jou je moet gewoon goede contacten leggen en goede sponsers zoeken zoals radio zenders, drank leverancieren bv cola, redbull, en noem maar op ,

alvast bedankt voor u reactie hopelijk kunnen we dit tot een goed einde brengen.
Ik hoop dat jij wel enigzins beseft waar je mee bezig bent en welke budgetten hiermee gemoeid zijn...
Ik heb ooit nog gastjes gekend die wel eens mega-evenementen gingen organiseren zonder enige ervaring. Een aantal van hen is nu vermoedelijk nog aan het afbetalen aan hun schulden die ze erdoor maakten...

Heb je enig idee wat de prijzen zijn van o.a. zalen? Licht en geluid voor zulke oppervlakten? publiciteit? Drukwerk? Veiligheidsagenten? ...
In deze economisch moeilijke tijden sponsors vinden, zeker als je helemaal out of the blue komt, is zéér moelijk. Deals met o.a. radiozenders zijn meestal ruildeals waar je geen cash gaat krijgen... En drankenfabrikanten krijgen dagelijks wel tientallen aanvragen tot sponsoring voor events zoals de jouwe.

Kom eerst maar eens uit je luchtkasteel, met beide voetjes op de grond, en organiseer een kleinschalig (club)event. Als dat meevalt kan je altijd groter gaan! Als het tegenvalt is de (financiële) schade eerder beperkt!
Veel succes!
ik zeet zéér goed waar ik mee bezig ben ik heb een aantal geldschieters, ik weet zeker wat de prijzen zijn ik heb al eerder evenementen georganiseerd dat was misschien niet zo duidelijk uit mijn eerste bericht hier op legendary clubs maar ik zeet zeer goed wat de prijzen zijn en ben ook zeker niet van plan om dit allemaal alleen te realiseren ik ben reeds met radio , drankleveranciers, podium verhuurders, enzv rond de tafel gaan zitten en geven mij allemaal het het woord DOEN ! dus ik weerhoud mij er niet van zulk soort evenement te organiseren

Bedankt voor u stuen en bezorgdheid

Mvg

Daniel Overbeek
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door lemant »

Alle succes ermee dan, en hou ons op de hoogte ...

ps: het zou pas vreemd zijn mocht uw drankleverancier u niet aanmoedigen :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 mei 2008, 14:21

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door vincent1982 »

Ik zou zeker heel klein beginnen met zo'n event. Denk je dat er 10.000 man op gaat afkomen ??? Weinig mensen van 16-18-20 zijn geinteresseerd in die legendarische muziek. Dit merk je op alle events waar verschillende zalen zijn , alle jeugd zit dan in de main of jump of electro . De retro is altijd het minst bevolkt. 2 maand geleden nog gezien @ beachland . iedereen bij het hoofdpodium en electro (ik vond de muziek daar alles behalve goed) Aan de retro echt supersets gehoord van o.a. tofke,jan , wel daar stond bijna geen volk , enkel +25 mensen en een paar jongere liefhebbers...


Een ander voorbeeld , als je bv een recente set upload van noxx,illusion,the zoo dan wordt die 100den keer gedownload. Upload je iets van balmoral , carat , at te villa dan krijg je alleen reacties van setverzamelaars en +30
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door emotionslover »

vincent1982 schreef:Ik zou zeker heel klein beginnen met zo'n event. Denk je dat er 10.000 man op gaat afkomen ??? Weinig mensen van 16-18-20 zijn geinteresseerd in die legendarische muziek. Dit merk je op alle events waar verschillende zalen zijn , alle jeugd zit dan in de main of jump of electro . De retro is altijd het minst bevolkt. 2 maand geleden nog gezien @ beachland . iedereen bij het hoofdpodium en electro (ik vond de muziek daar alles behalve goed) Aan de retro echt supersets gehoord van o.a. tofke,jan , wel daar stond bijna geen volk , enkel +25 mensen en een paar jongere liefhebbers...


Een ander voorbeeld , als je bv een recente set upload van noxx,illusion,the zoo dan wordt die 100den keer gedownload. Upload je iets van balmoral , carat , at te villa dan krijg je alleen reacties van setverzamelaars en +30

oude dus.... bedankt.... :mrgreen: :mrgreen:

mijn verzameling is al deftig moet ik zeggen en idd als ik hier op het werk een setje op leg van ATV, Carat, Montini, Extreme,.... dan kijken ze raar op!!!! WHO CARES!!!! NOT ME!!!! hehe!!!! viva Legendary Music
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door emotionslover »

vincent1982 schreef:Ik zou zeker heel klein beginnen met zo'n event. Denk je dat er 10.000 man op gaat afkomen ??? Weinig mensen van 16-18-20 zijn geinteresseerd in die legendarische muziek. Dit merk je op alle events waar verschillende zalen zijn , alle jeugd zit dan in de main of jump of electro . De retro is altijd het minst bevolkt. 2 maand geleden nog gezien @ beachland . iedereen bij het hoofdpodium en electro (ik vond de muziek daar alles behalve goed) Aan de retro echt supersets gehoord van o.a. tofke,jan , wel daar stond bijna geen volk , enkel +25 mensen en een paar jongere liefhebbers...


Een ander voorbeeld , als je bv een recente set upload van noxx,illusion,the zoo dan wordt die 100den keer gedownload. Upload je iets van balmoral , carat , at te villa dan krijg je alleen reacties van setverzamelaars en +30

oude dus.... bedankt.... :mrgreen: :mrgreen:

mijn verzameling is al deftig moet ik zeggen en idd als ik hier op het werk een setje op leg van ATV, Carat, Montini, Extreme,.... dan kijken ze raar op!!!! WHO CARES!!!! NOT ME!!!! hehe!!!! viva Legendary Music
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 mei 2008, 14:21

Re: Daniel Overbeek Vraagt hulp bij ?

Bericht door vincent1982 »

Ik ben zelf maar 27 , eigelijk een jaar of 5a10 te jong om het begin meegemaakt te hebben. Maar ik hou enorm veel van die sets. Ik kan me nog goed herinneren dak men eerste cdke kocht toen dak 11 was (1993) bonzai compilation 1 . Haha die cd heb ik grijs gedraaid , als 11 jarige moet je nen tijd sparen om e cdke te kopen. Beluisterde ook af en toe cassetjes van ouderen die een kopie gaven.


Ik vroeg me dus gewoon af of zo een event succes gaat hebben. Jongeren interesseren zich niet in balmoral, atv , globe , boccaccio muziek . En degenen die het allemaal meegemaakt hebben genieten volgens mij even goed van een homeparty onder vrienden met enkele sets. De muziek mag nog zo goed zijn , die sfeer van love, peace, groepsgevoel (XTC) zal er toch niet zijn
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten