Alles naar de klote!

Het algemene forum van Legendary Clubs
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: Alles naar de klote!

Bericht door funkadelic groovestar »

Enterprise schreef:
Scarface schreef:op youtube is helaas van "naar de klote" niks te vinden

effe off topic: franky, heb jij soms ergens de jambersuitzending waar je zelf in voor kwam ergens digitaal liggen?
nee digitaal niet wel ergens op video maar vind hem niet, al een paar pogingen ondergaan maar zal wat dieper moeten zoeken.......probleem is dat ik meer dan 5000 videotapes heb liggen..... :?

everybody wants to see the Dr. on Jambers including me :bounce:
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Alles naar de klote!

Bericht door Gio »

Heb beide films gezien... Die "Naar de klote" heb ik eigenlijk gehuurd gehad omdat ik er een filmbespreking over moest maken (of 't was een boekbespreking, maar omdat ik dat haatte was mijn keuze snel gemaakt). Enig nadeel aan die filmbespreking, 't moest een nederlandse film zijn.

Maar goed dat de buren met deze titel afkwamen. Had nog nooit zo'n goed cijfer op 'n bespreking :mrgreen: 't is ondertussen wel 11 jaar geleden dat ik die film nog heb gezien, dus veel is er niet meer blijven hangen :D

Misschien eens naar mijn bespreking zoeken :mrgreen:
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Alles naar de klote!

Bericht door emotionslover »

Enterprise schreef:
Scarface schreef:op youtube is helaas van "naar de klote" niks te vinden

effe off topic: franky, heb jij soms ergens de jambersuitzending waar je zelf in voor kwam ergens digitaal liggen?
nee digitaal niet wel ergens op video maar vind hem niet, al een paar pogingen ondergaan maar zal wat dieper moeten zoeken.......probleem is dat ik meer dan 5000 videotapes heb liggen..... :?

franky's videoshop!!!!! === mss nieuwe weg voor u open!!! 5000 tapes man man! geen enkele videotheek gaat u na....... :cyclopsani: :cyclopsani: :cyclopsani: :cyclopsani: :cyclopsani: 5000??? shit!!! naturemovies???? :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Alles naar de klote!

Bericht door Enterprise »

emotionslover schreef:
Enterprise schreef:
Scarface schreef:op youtube is helaas van "naar de klote" niks te vinden

effe off topic: franky, heb jij soms ergens de jambersuitzending waar je zelf in voor kwam ergens digitaal liggen?
nee digitaal niet wel ergens op video maar vind hem niet, al een paar pogingen ondergaan maar zal wat dieper moeten zoeken.......probleem is dat ik meer dan 5000 videotapes heb liggen..... :?

franky's videoshop!!!!! === mss nieuwe weg voor u open!!! 5000 tapes man man! geen enkele videotheek gaat u na....... :cyclopsani: :cyclopsani: :cyclopsani: :cyclopsani: :cyclopsani: 5000??? shit!!! naturemovies???? :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
naturemovies.......................die zitten er zeker tussen 8) Mijn tweede liefde na de muziek is altijd al film geweest en ook hier heb ik een aardige collectie van steken........ondertussen beginnen de stapels DVD'S ook al aardig te groeien....... :oops: Als er nu iets is wat ik ooit nog is wil doen dan is het meewerken aan een filmproduktie.....en nee niet een naturemovie :clown:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Alles naar de klote!

Bericht door emotionslover »

The Story of Franky Jones

kijk ernaar uit!!!!!! :sunny: :sunny: :sunny: :sunny: :sunny: :sunny:

toch even zoeken naar uw jambers uitzending hé!!!!!?????
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Re: Alles naar de klote!

Bericht door stessel »

Diene "It's all gone Pete Tong" staat volledig op Youtube. Verspreidt over 9 delen. Enige jammere is dat het laatste deel zonder geluid is.
stessel.blogspot.com
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Alles naar de klote!

Bericht door lemant »

stessel schreef:Diene "It's all gone Pete Tong" staat volledig op Youtube. Enige jammere is dat het laatste deel zonder geluid is.
Dju, nu geef je de clue al weg :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Re: Alles naar de klote!

Bericht door stessel »

lemant schreef:
stessel schreef:Diene "It's all gone Pete Tong" staat volledig op Youtube. Enige jammere is dat het laatste deel zonder geluid is.
Dju, nu geef je de clue al weg :mrgreen:
Heeft helaas niks met de clue te maken maar met één of andere platenmaatshappij die het verboden heeft omdat er een liedje van hun opstaat. Wankers!
stessel.blogspot.com
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Alles naar de klote!

Bericht door ThaMan »

Weet niet of het echt toegelaten is, maar als jullie willen upload ik de 2cd OST van "Naar De Klote" wel eens.
Staan paar goeie conversatie'kes op die CD zoals...

"Open die deur, gooi die deur open, ik hoef geloof ik niet te vragen waar we mee bezig zijn he. Gooi op die handel, niks achterhouden anders ga ik zelf kijken. En als ik maar 1 pilletje of tripje vind of wat dan ook ik stop hem in je reet. Heb je niks meer ? Opzouten, naar buiten en voorlopig hoef ik jullie 2 soepkippen hierbinnen niet meer te zien"

Geweldig :)
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Alles naar de klote!

Bericht door emotionslover »

ThaMan schreef:Weet niet of het echt toegelaten is, maar als jullie willen upload ik de 2cd OST van "Naar De Klote" wel eens.
Staan paar goeie conversatie'kes op die CD zoals...

"Open die deur, gooi die deur open, ik hoef geloof ik niet te vragen waar we mee bezig zijn he. Gooi op die handel, niks achterhouden anders ga ik zelf kijken. En als ik maar 1 pilletje of tripje vind of wat dan ook ik stop hem in je reet. Heb je niks meer ? Opzouten, naar buiten en voorlopig hoef ik jullie 2 soepkippen hierbinnen niet meer te zien"

Geweldig :)

let them come!!!! :afro: :afro: :afro: :afro: :afro:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten