Nieuwe ideeën

Het algemene forum van Legendary Clubs
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door DCD »

StijnB schreef:Blablabla

Het is wel heel makkelijk mensen afbreken.
Weet ook wel dat de zet van idee naar realisatie iets anders is.

Heb ook al 2 zaken georganiseerd.
Spreek hier ook niet over sponsors die 50€ geven voor hun logo.

Heb me inderdaad wat vaag uitgedrukt. Maar geef je alles bloot ook al zijn dat verre toekomst inzichten. Die zelfs nooit waar kunnen zijn. Dan krijg je zo'n reacties.

Nogmaals de vraag wie heeft ervaring met investeerders of grote sponsers.
Voor een idee dat beginnende is met events en het doel voor ogen is club gericht gaan werken dus wekelijks.

En verontschuldig mij als niet alles correct nederlands is. Het blijft hier nog altijd een forum.


Wil wel zeggen dat er punten bij zijn die werkelijk van toepassing zijn.
Maar leer beetje posetief zijn. Ik vraag naar jullie ervaring, en hoe je dit aanpakt.
Niet wat je van mijn vraag of werkwijze vindt.

Een netwerk uitbouwen doe je niet enkel via mondelinge kanalen. Via internet kom je vb. te weten wie bij welke organisatie zit.


Maar als er echt niemand degelijk kan antwoorden. Zal ik onthouden dat dit forum enkel afbrekend is en niet serieus kan reageren.
heel die eerste pagina zijn serieuze reacties... waarover begin je nu eigenlijk te neuten
ga nu maar braaf tiesto in concert organiseren en laat ons gerust
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 jan 2009, 22:30

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door StijnB »

DCD schreef:
heel die eerste pagina zijn serieuze reacties... waarover begin je nu eigenlijk te neuten
ga nu maar braaf tiesto in concert organiseren en laat ons gerust

Omdat jij dit goeie informatie vindt. Kan best. Maar daarom vindt ik dit niet.

Ik vraag toch niet veel. Kvraag de naam van uwe investeerder niet he.
Ik vraag wat de ervaringen zijn. Hoe je dit aanpakt.

Mondeling gespreke. Een plan uitwerken. Noem maar op dat zijn tips.
Welke volgorde. In welke sector denk je dat dit te vinden is.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Nostalgie90 »

Volgens mij zal je het hier niet leren, en als er zijn die de kneepjes kennen zullen die ook al niet teveel loslaten. Over winsten spreekt men, maar ik veronderstel dat het voor sommigen al goed is als ze uit de kosten komen.
Enfin, ik kan me inbeelden dat dit een moeilijk thema is om in een topic met drie directe vragen te gieten.
Of heeft er iemand de moed om hier een cursus te typen?
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door After »

is dit je eerste event?
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 jan 2009, 22:30

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door StijnB »

After schreef:is dit je eerste event?
Nee, maar er is verschil in grote hé.
Maar wil gewoon ervaring van andere horen.

Je bent nooit wijs genoeg dus. En informatie kan je altijd vrij geven zonder namen te noemen.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door lemant »

StijnB schreef: Maar wil gewoon ervaring van andere horen.

Je bent nooit wijs genoeg dus. En informatie kan je altijd vrij geven zonder namen te noemen.
Waarom zou iemand dit doen als je zelf niks van info geeft. Je zegt dat je al iets georganiseerd hebt ... wat?
Je zoekt sponsors maar je kan ons geen idee geven van je doelgroep.

Zijn sponsors trouwens zo belangrijk? Ik denk dat je meer waarde zal halen uit tips om iets correct te organiseren dan uit je sponsorgeld.

Imho zijn sponsors goed als je geen startkapitaal hebt, maar een gezonde organisatie zou het volgens mij ook zonder moeten kunnen redden.
Hoe groter uw event, hoe dieper de put die je kan graven. Klein beginnen en stilletjes opbouwen en naam maken, da's de beste tip die ik hier al (herhaaldelijk) heb gelezen.

Eerlijk gezegd heb ik een beetje het gevoel dat je nog totaal geen plan hebt en ook niet weet waar je heen wilt.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 jan 2009, 22:30

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door StijnB »

Ook u hebt gelijk dat ik inderdaad niet zo rechtdoor ben.
Maar heb wel degelijk een plan. Maar financiering is even belangrijk. Een plan maar niet de middelen om tot realisatie over te gaan is even zinloos als de stap niet te durven zetten.

Doelgroep : club gericht. Maar voornamelijk met stijlen als Dance/Trance/House/Hardcore.

Maar we willen alles graag in een club organiseren even ter verduidelijking.
Ben niet alleen we zijn met zen 3. Nee, niet allemaal niets nutten.
De andere 2 hebben al een club beheerd.

Maar vindt mijn bijdragen zeker zo belangrijk daarom ook de vraag:
Wat jullie ervaringen zijn. Hoe pak je dit aan. Tips??

Bied wel men verontschuldigingen aan omdat de vraag inderdaad verkeert gesteld werdt.

Wil uiteraard ook die gene bedanken die nuttige tips citeerden. Maar vindt de ingesteldheid van dit forum zeker niet optimistis.


Als iemand denkt mij echt verder te kunnen helpen, Zijn u reacties zeker welkom. Ook via pm of mail.

Bedankt voor jullie reacties.
Ook al had ik van enkele zaken al kennis genomen.
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door DCD »

StijnB schreef:Ook u hebt gelijk dat ik inderdaad niet zo rechtdoor ben.
Maar heb wel degelijk een plan. Maar financiering is even belangrijk. Een plan maar niet de middelen om tot realisatie over te gaan is even zinloos als de stap niet te durven zetten.

Doelgroep : club gericht. Maar voornamelijk met stijlen als Dance/Trance/House/Hardcore.

Maar we willen alles graag in een club organiseren even ter verduidelijking.
Ben niet alleen we zijn met zen 3. Nee, niet allemaal niets nutten.
De andere 2 hebben al een club beheerd.

Maar vindt mijn bijdragen zeker zo belangrijk daarom ook de vraag:
Wat jullie ervaringen zijn. Hoe pak je dit aan. Tips??

Bied wel men verontschuldigingen aan omdat de vraag inderdaad verkeert gesteld werdt.

Wil uiteraard ook die gene bedanken die nuttige tips citeerden. Maar vindt de ingesteldheid van dit forum zeker niet optimistis.


Als iemand denkt mij echt verder te kunnen helpen, Zijn u reacties zeker welkom. Ook via pm of mail.

Bedankt voor jullie reacties.
Ook al had ik van enkele zaken al kennis genomen.
fuck off jong, kben van nature een redelijk verdraagzaam mens, ma gebt redelijk tegen mijn schenen geschopt... iedereen heeft het recht om zijn mening te zeggen en iedereeen heeft ZEKER het recht om iets te vragen enzo
maar waar ik niet tegen kan is hetgeen gij gedaan hebt: ge stelt een vraag, ge krijgt een aantal antwoorden en omdat de antwoorden u nie aanstaan, begint ge hier een beetje van u oren maken dat het forum hier op niets trekt. Ik heb persoonlijk geen ervaring met de organisatie van een event, maar ik probeerde u maar te helpen in de mate da ik kon... dom van mij zeker?

"ik vraag de namen nie van u investeerders"....... ah nee, wa verwacht ge dan wel? ge krijgt hier de ene serieuze reactie na de andere, onder andere van mij, en dan durfde nog beetje gepikeerd reageren. De namen van mijn investeerders zulde natuurlijk nie krijgen want die heb ik nie, ik heb gewoon in de mate van het mogelijke geantwoord op u vraag, hoe raar ze ook leek in het begin...

die laatste tip in mijn post was mss wel beetje onnozel, ma da was ook maar om te lachen (ivm die "irritante kutantwoorden")
kdeed mijn best om toch iet of wat een deftig antwoord te geven, en bepaalde andere mensen hebben da ook gedaan, iedereen die reageerde deed da eigelijk, ook al kon da verkeerd overkomen.

ma eerlijk gezegd denk ik niet daje hier antwoorden kan verwachten die je meer zullen helpen dan hetgeen hier al gezet is... momenteel denk ik gewoon da jullie (jij en je 'vriendjes') een paar onnozele mannekes zijn da hier en daar al een dwaas zaalke afgehuurd hebben om een dwaas verjaardagsfeestje in te organiseren, en nu ineens denken om "ID&T 2" op te richten
trap het dan ma rap af en leer maar uit eigen ondervinding hoe de wereld in elkaar zit. Kzou zeggen: laat mij iets weten als ge iemand zoekt om u een gebouwke te metsen, zet daar een schoon installatietje en draai daar maar beetje zaligen 'trance, dance, house, hardcore'. pfff aub, ga anders nog beetje wijder, smijt er wa rock 'n roll en blues tussen ook waar, schaap

o ja, nog 1 ding: als je nederlandse les nodig hebt, ik wil je altijd helpen... kheb mijn boekje "Nederlandse grammatica voor kleuters" nog altijd liggen, ben altijd bereikbaar voor bijles...

boom.........
tak..........
verkeerd.......
verkeert = 3e persoons-vervoeging van het werkwoord verkeren (deze les is gratis)

en das nu het laatste stukje webspace dak vuil maak aan u ze manneke, jammer genoeg maak ik mij altijd veel te kwaad in u soortje


EDIT: ok keb gelogen, nog 1 stukske webspace dak eraan wijd, kan het nie laten (na u post nog eens grondig herlezen te hebben)

1) stop maar met gewichtig te proberen overkomen, uw 10 taalfouten per post doen uw moeite teniet...
2)"vind mijn bijdragen zeker even belangrijk"..... welke bijdragen? je hebt de volle !!!! 12 !!! posts en achteraf bekeken zijn ze allemaal bedoeld om hier van iedereen informatie los te krijgen ivm het organiseren van een event of het zoeken van investeerders...
3) kheb nu net je posts even herlezen, in een ervan heb je het over la rocca, waarin je beweert dat dit maar "af en toe" vol zou zitten, met de nadruk op af en toe, en dan zeg je 'mja, dat ma snel dicht is", what the fuck zegde gij allemaal maat. volgens dak kan afleiden uit die post wilde je la rocca afhuren voor een of ander event? of is er een andere reden waarom je reageerde met "...maar verhuren voor andere projecten weigeren ze..." ? zoals ik u tot nu toe ken ben ik heel blij daze u la rocca nie laten afhuren ze maatje :D jawadde, lol.

allé, kga u nu gerust laten, khoop gij mij ook, ga nu maar beetje me u blokskes spelen en ergens anders den interessanten uithangen
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 jan 2009, 22:30

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door StijnB »

Waar maakt gij u in godsnaam zo druk in?

Als ge volgens u eigen voldoende gereageerd hebt op mijn vraag waarom voelde u dan aangevallen.

Maak je eigen niet wijs dat die gene die hier iets kennen van events alle vragen degelijke beantwoordt hebben.

Ik vraag enkel zaken. Als dit forum hier niet voor dient buiten wat webspace vullen over benny of 1 of andere club die jullie neit ligt. Men verontschuldegingen hoor.

Ik wauw gewoon via deze weg zaken te weten te komen die kunnen helpen tot een betere organisatie en aanpak.

Maar nogmaals bevesteging dat dit forum negatief ingesteld is.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Nostalgie90 »

StijnB schreef: Maar nogmaals bevestiging dat dit forum negatief ingesteld is.

Neen van Benny BLife zwijgt men enkel totdat enkele dj-members daar gedraaid hebben, om daarna verder te kunnen lullen .... Ach ja zo zal het hier altijd blijven, er zijn nog zo'n paar voorbeelden.

Ik bewonder jou gedrevenheid, maar ik veronderstel dat simpele antwoorden hier niet van toepassing zijn.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Matthias »

Nostalgie90 schreef:
StijnB schreef: Maar nogmaals bevestiging dat dit forum negatief ingesteld is.

Neen van Benny BLife zwijgt men enkel totdat enkele dj-members daar gedraaid hebben, om daarna verder te kunnen lullen .... Ach ja zo zal het hier altijd blijven, er zijn nog zo'n paar voorbeelden.

Ik bewonder jou gedrevenheid, maar ik veronderstel dat simpele antwoorden hier niet van toepassing zijn.
Negatief ingesteld... :D :D :D

Das er net naast... geef toe! ;)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Krozfader »

ZZzzzz :thumbsdown:

een moderator mag hier eens komen zien, het raakt hier kant nog wal, een newbie komt hier met de deur in huis vallen, verwacht da iedereen hier onmiddelijk aan zijn voeten neerbuigt en als dat niet gebeurt is dit forum negatief.... ik zit hier zelf ook nog nie zo overdreven lang, maar dit is wel een forum in de eerste plaats over legendarische clubs.... Het is hier toch geen evenementen voor starters forum ?

pffff dit topic mag van mij diep wegzakken....

enige tip die ik kan geven in het informatie zoeken over organiseren en alles wat erbij komt kijken... :

http://www.google.be :thumbsup:
"The second most popular game that we played as children is House"
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Nostalgie90 »

Matthias schreef:
Negatief ingesteld... :D :D :D

Das er net naast... geef toe! ;)
Ik stel voor dat hier een panelke komt dat iedereen zijn forumkleur kan kiezen, misschien ben ik bij de achtergrondkleuren schijtbruin of zeikgeel wat minder negatief :mrgreen: ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Trab »

StijnB schreef:Ik wauw gewoon via deze weg zaken te weten te komen die kunnen helpen tot een betere organisatie en aanpak.
:oops:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast