Privilege anno 89 video

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door jasper »

jep jep that is em! thanx ;)
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 nov 2008, 00:14

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door Belgianclubber »

Sirocco schreef:Te gekke vid. Ik probeer me al de hele tijd te orienterenvan waaruit het gefilmd is.
Ben zelf in de Qu/privilege geweest in 95, maar ik herken hier niks van?
Geen zwembad? Open lucht disco? of enorme dansvloer?

Maar echt wel uniek hoor!
Het optreden van front242 was buiten op de plaats van het zwembad, ze hadden het zwembad overdekt voor het optreden. Deze beelden zijn binnen opgenomen.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door Sirocco »

Belgianclubber schreef:
Het optreden van front242 was buiten op de plaats van het zwembad, ze hadden het zwembad overdekt voor het optreden. Deze beelden zijn binnen opgenomen.

Aaah, dat verklaard waarom ik me niet kon orienteren. Ik moet trouwens zeggen dat het in het echt nog veel groter is dan op de vids. Bijna basiliek achtig zo immens.
Ik zal nooit vergeten dat toen ik er was tijdens de eerste manumission Underworld' s Born slippy gedraaid werd om een uur of 7 en het dak openschoof waardoor de zon langzaam opkwam. Er stond een 'indianen' familie op het dansblok die wees naar de opkomende zon. En de hele tent helemaal uit zijn dak. Machtig!
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door Sirocco »

Krozfader schreef:.... ook leuk om te zien is hoe primair de belichting in die tijd was...
Idd dat dacht ik zelf ook al. Daardoor is het net even wat rauwer maw meer underground.
Denk dat als ik nog eens een feest geef dat ik ook voor basic ga ipv high tech
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door Oldskool »

Zalig filmke, lekker duistere muziek en daar zitten toch wel wa zéér lekkere grietjes tussen...
Vollen bak sfeer, iets wat je tegenwoordig nog zéér zelden ziet.
Iedereen staat tegenwoordig maar wat te staan, precies of ze op een saai receptie zijn, triest gewoon
DCD schreef:net nog eens het filmke herbekeken, rond 4min 30sec: zalig toch, iemand die zin heeft om wat rondjes te draaien in een spannend, ouderwets-badpak-achtig gevalleke en dat gewoon doet.
Hahaha idd schitterend :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast