Privilege anno 89 video

Het algemene forum van Legendary Clubs
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 nov 2008, 00:14

Privilege anno 89 video

Bericht door Belgianclubber »

Tijdens het browsen van m'n pa zijn oude video8 footage kwam ik een stukje tegen van 1989 uit de Ku Club (hedendaagse Privilege in Ibiza). Gewelde sfeer en speciaal volk!

Ik heb em dan ook meteen op youtube gezet:
http://nl.youtube.com/watch?v=EYKFRRQSP-o&fmt=18
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door pooley »

Dees is wel pretty uniek. Raar volk indeed !
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door lemant »

super, als ik me niet vergis zie ik daar op een bepaald moment ook een affiche van front242 hangen in het interieur
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door rizzo> »

man, man, man * wishing I was there *

Exclusieve footage en unieke sfeer. Very nice. Raar volk inderdaad, maar ik heb dat hier in België toch nog geweten tot in '95. Mannen in een body en vrouwen in hun ondergoed (of zelfs zonder) ook ze :mrgreen: 8)

Dat zag me er inderdaad een Front 242 affiche uit.

* holt snel naar de teletijdmachine van professor Barabas *
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 apr 2005, 12:14
Locatie: wetteren

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door zarekk »

die neger op dat podium zijn danske, schitterend :mrgreen:

anyway dikke video dat ge gepost hebt :thumbsup:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door djginod »

Goeie uptempo pumping sounds zeg, voor 1989 ! En hele goeie kwaliteit ! Echt een geweldige post ! :D
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door Sirocco »

Te gekke vid. Ik probeer me al de hele tijd te orienterenvan waaruit het gefilmd is.
Ben zelf in de Qu/privilege geweest in 95, maar ik herken hier niks van?
Geen zwembad? Open lucht disco? of enorme dansvloer?

Maar echt wel uniek hoor!
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 nov 2008, 00:14

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door Belgianclubber »

Eerder die avond was er een optreden van front242. Dit heb ik ook op die cassette staan. Ik zal die vannacht posten.

Update:

Front242 @ Ku Club Ibiza 1989:
Deel 1: http://nl.youtube.com/watch?v=UVxiqNzDSoo&fmt=18
Deel 2: http://nl.youtube.com/watch?v=8goZRUuRUEk&fmt=18
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door varth »

lekker duistere muziek, leuk filmpje.
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door DCD »

damn damn damn, zalige muziek, zalig volkske, voor de honderd miljoenste keer: waarom zijn mijn ouders nie vroeger aan kinders begonnen? :D

de tijd waarin 'expressie' nog een woord was waar betekenis aan vasthing: expressie dmv kledij, expressie dmv dans, expressie dmv muziek,...
muziek die elk individu op zijn persoonlijke manier liet bewegen en kleden, zonder dat hieraan een soort 'schoonheidswedstrijd' vasthing, waarbij alle aanwezigen de jury speelt van de ander en waarbij "zich niet belachelijk maken" het primaire streefdoel is (zie anno 2008)

er was dus nog diversiteit, als je op die beelden kijkt zie je een wel heel bont allegaartje samengetroept :D maar daar tegenover stond dan het wederzijdse respect en het gevoel van eenheid op zo'n avond (hiervoor baseer ik mij natuurlijk op de verhalen en ervaringen van de mensen die het meegemaakt hebben, ik kan er nie over meespreken...)
situatie tegenwoordig: behalve nog enkele 'subculturen' die naam niet waardig (aangezien het bijna allemaal commerciële ondernemingen zijn i.p.v. bewegingen die bij de jeugd gegroeid zijn), is de jeugd nog nooit zo homogeen geweest, het lijkt soms alsof we in een tijdperk leven waarin klonen het enige voorplantingsmiddel is... maar nu heeft, o ironie, het gevoel van eenheid plaatsgemaakt voor doorgedreven individualisme :scratch:

zoals ik eerder al zei is 'opvallen' of 'ertussen uitsteken' de grootste vrees geworden bij de mensen. De schrik om zich belachelijk te maken bepaalt dan ook alles: kledij, houding, dans (voorzichtig heen en weer schuifelen in Bikkembergs i.p.v. op het podium te springen in een roze broek met witte bollen en de stuiptrekkingen van een half verdoofde psychiatrische patiënt na te bootsen, bij wijze van spreken)
:( :( :( (natuurlijk zijn dit allemaal veralgemeningen van de algemene tendens hé)

wat een simpel filmke uit '89, toen was ik 3 jaar, toch niet kan teweegbrengen hé :D

nostalgie naar een tijd die je zelf niet meegemaakt hebt, is dit normaal, en is er daar een behandeling tegen? :D

PS: da blond heet patteeke in haar zwart, net-iets-te-kort rokske en botjes op da podium: ne mens zou voor minder nostalgisch worden zeker? :D zo'n oogstrelende taferelen zijn tijdens ne bepaalde gemoedstoestand aanleiding tot spontane zelfontbranding ter hoogte van de heupen :drool:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door rizzo> »

DCD schreef:PS: da blond heet patteeke in haar zwart, net-iets-te-kort rokske en botjes op da podium: ne mens zou voor minder nostalgisch worden zeker? :D zo'n oogstrelende taferelen zijn tijdens ne bepaalde gemoedstoestand aanleiding tot spontane zelfontbranding ter hoogte van de heupen :drool:
'k heb er bewust over gezwegen in m'n vorige post maar die mag bij mij op tafel ook best 'ns haar ding komen doen :albino: :bounce:
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door DCD »

net nog eens het filmke herbekeken, rond 4min 30sec: zalig toch, iemand die zin heeft om wat rondjes te draaien in een spannend, ouderwets-badpak-achtig gevalleke en dat gewoon doet.
das dus mijn idee van een ideale discotheek, mensen die hun zin doen, en anderen hun zin laten doen en proberen zo origineel, doldwaas,... mogelijk te zijn, de meesten zouden mss zeggen: alle zwaarste psychiatriepatiënten samen :D

@rizzo: kzit het opnieuw en opnieuw te bekijken en ne mens zou in da filmke willen springen é :D
de kledij, die bewegingen...de paringsdans bij mensen bestaat dus wel degelijk, en er is geen verweer tegen mogelijk :confused:
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door Krozfader »

ik wou dat er meer zulke zaken opdoken, ik heb mijn ogen de kost gegeven want 88-89 zat ik al goed bezig met de beats maar van uitgaan was nog geen sprake dus kon ik het mij enkel inbeelden hoe het zou zijn op zulke locaties en dit heeft toch wel een mooi beeld weer.... ook leuk om te zien is hoe primair de belichting in die tijd was... maakte allemaal nie zoveel uit, just go.... relax your body... move your body.... zalig zalig.... :cheers:
"The second most popular game that we played as children is House"
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door jasper »

man man man wat een feesjeuh :bounce: :cheers: :alien:

en die vocal door What Time is Love van de KLF :afro: (iemand een idee of da gewoon nen acapella is of een of andere remix?!)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Privilege anno 89 video

Bericht door lemant »

jasper schreef:man man man wat een feesjeuh :bounce: :cheers: :alien:

en die vocal door What Time is Love van de KLF :afro: (iemand een idee of da gewoon nen acapella is of een of andere remix?!)

Dr Felix: relax your body is volgens mij het nummer ;)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten