Legendary Lyrics

Het algemene forum van Legendary Clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:Euhm, dat logo met die drie benen is van het label Things To Come, niet third movement. En 't is nu éénmaal een EBM/gothic/zwartjassen freak. Daar zijn dergelijke Duitse titels schering en inslag hé.
Awel dat met die drie benen, dat lijkt erg op een swastika met 3 benen ipv 4 dat gebruikt werd door een bepaalde divisie ergens in een ver verleden, t'is maar dat je het weet.
Ik zal het eens opzoeken, wss stata het wel ergens tussen keltische symbolen wie en wat deze gebruikt hebben.

Het lijkt op en triskel maar dat is het niet, zal er even naar zoeken waar ik het eens gezien had.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Je moet mij niet uitleggen wat een swastika is hoor. Die bestaat trouwens al iets langer dan de nazi's die het gewoon misbruikten voor hun "zaak". In India staat het vol met swastika's en die zijn ouder dan alle neo-nazi's samen. Ik begrijp trouwens nog altijd niet waar jij de "third movement" haalt. Zijn label is Things To Come. Third Movement zou natuurlijk beter in je theorie passen (naar analogie met het derde rijk), maar het slaat nergens op.


Ik begrijp waar je naartoe wil, maar ik twijfel er heel sterk aan dat Oliver fascistische trekjes zou hebben. Het is eerder iemand die graag choqueert. Vergelijk hem met Uriel (brusselse dj) die vlak na 9/11 een flyer voor zijn party maakte met daarop brandende twin towers, felicitaties aan de terroristen en dan de boodschap "brussels next!". Totaal smakeloos maar Uriel is verre van een terrorist. Gewoon een groot bakkes.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:Zijn label is Things To Come. Third Movement zou natuurlijk beter in je theorie passen (naar analogie met het derde rijk), maar het slaat nergens op.

Ik begrijp waar je naartoe wil, maar ik twijfel er heel sterk aan dat Oliver fascistische trekjes zou hebben. Het is eerder iemand die graag choqueert. Vergelijk hem met Uriel (brusselse dj) die vlak na 9/11 een flyer voor zijn party maakte met daarop brandende twin towers, felicitaties aan de terroristen en dan de boodschap "brussels next!". Totaal smakeloos maar Uriel is verre van een terrorist. Gewoon een groot bakkes.
Uh zoals ik eerder al gecorrigeerd had was het symbool correct maar de naam verkeerd, vermits het toch uiteindelijk om Chesler ging.
Ieder zijn gedacht, zoals ik eerder al zei is het mss ne stoefer maar misschien ook niet, die Uriel en Chesler zijn geen dezelfde personen.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:Je moet mij niet uitleggen wat een swastika is hoor. Die bestaat trouwens al iets langer dan de nazi's die het gewoon misbruikten voor hun "zaak".
Inderdaad, in de kempen heb je wel wat kerken met een swastika tegelvloer en dito versiering :mrgreen:
Loop daar nu eens mee rond, direct een klacht aan uw been.
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Have you ever been to a club. and saw a freaky ass bitch with big titties and a big pussy and you wanted to take her at home and fuck herrrrrrr.

I give you an orgasm... :twisted: :twisted:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

ravelab - send me an angel

Send me an angel, send me an angel ... Right now, Right now
Send me an angel, send me an angel ... Right now, Right now

Believe

Do you believe in heaven above do you believe in love
don't turn around don't be fuz and untrue
.....
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Open your eyes and see... the child you are... :twisted:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

jeec426 schreef:ravelab - send me an angel

Send me an angel, send me an angel ... Right now, Right now
Send me an angel, send me an angel ... Right now, Right now

Believe

Do you believe in heaven above do you believe in love
don't turn around don't be fuz and untrue
.....
*shakeuh*
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Over legendarische teksten gesproken, Robert Owens heeft er natuurlijk ook heel wat op z'n naam staan...
Binnenkort komt er een verzamelcd van 'm uit. Daar staan nu wel niet de klassiekers op, maar werk van de laatste jaartjes, zoals samenwerkingen met Jimpster, Ian Pooley, Charlez Webster, Marc Romboy en Kirk Degiorgio... Best de moeite...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

87.336.84-fe% schreef:
tomaz schreef:Zijn label is Things To Come. Third Movement zou natuurlijk beter in je theorie passen (naar analogie met het derde rijk), maar het slaat nergens op.

Ik begrijp waar je naartoe wil, maar ik twijfel er heel sterk aan dat Oliver fascistische trekjes zou hebben. Het is eerder iemand die graag choqueert. Vergelijk hem met Uriel (brusselse dj) die vlak na 9/11 een flyer voor zijn party maakte met daarop brandende twin towers, felicitaties aan de terroristen en dan de boodschap "brussels next!". Totaal smakeloos maar Uriel is verre van een terrorist. Gewoon een groot bakkes.
Uh zoals ik eerder al gecorrigeerd had was het symbool correct maar de naam verkeerd, vermits het toch uiteindelijk om Chesler ging.
Ieder zijn gedacht, zoals ik eerder al zei is het mss ne stoefer maar misschien ook niet, die Uriel en Chesler zijn geen dezelfde personen.
Zowel de third movement als things to come records hebben niet veel met het derde rijk te maken denk ik. Trouwens, ik dacht dat de "echte" skins niet naar techno en aanverwanten luisterden. Soit, on topic. Als de tekst van One Night in NYC in het rijtje thuis hoort, dan mag zeker ook die van "Flesh Is The Fever" niet ontbreken. Dat nr is nog legendarischer dan One Night in NYC.

Let me take you into the future!
Deep into a different time.
Let me grip onto your face...
and bring you to this new place.

Super-social amphetamine.
The queer tune of control.
The panic disorder gripping...
the entire race has a whole.

Flesh is the fever of force...
and its the sound without remorse.
Rampant is the army of disease...
that brings you to your knees!

You cant believe everything you hear.
You cant believe everything you see.
The conspiracys ever growing...
and all you can believe in is me!

These are the things, the things to come.
These are the things, the things to come.


Ik vind dat hele vocale gedoe van de Horrorist, The Hypnotizer (aka miro pajic) ect ook niet altijd even geslaagd, vaak nogal banaal eigenlijk. Wel raar hoe die mannen geëvolueerd zijn van hardcore en speedcore naar electro-ebm achtige dingen (the horrorist) en minimal (Miro)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Coming up strong with the hardcore power.....let the bass be louder !
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Back once again for the renegade master, D4 damager, power to the people, back once again for the renegade master, D4 damager, with the ill behaviour
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Known as a half step, but yours is a full climb - you're making me dizzy, pumpin' the junk into my mind

http://nl.youtube.com/watch?v=mbTshrkw4pA
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

autoshutter !!!!!
blijf ek e goe schijfke vinde,ook alleen maar omda ge die ni veel hoort.
ben die op vinyl aant zoeken,ma de prijs is ni te doen :roll:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

varth schreef:Trouwens, ik dacht dat de "echte" skins niet naar techno en aanverwanten luisterden. Soit, on topic. Als de tekst van One Night in NYC in het rijtje thuis hoort, dan mag zeker ook die van "Flesh Is The Fever" niet ontbreken. Dat nr is nog legendarischer dan One Night in NYC.
Het is ook maar een marginaal verschijnsel, nationalistische hardcore wat dat ook moge zijn. Veelal verbannen in de donkere uithoeken. Btw al eens naar Dj Panzerfaust geluisterd?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten