(Uitgaans)kledij van weleer

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door rizzo> »

dat zegt me wel iets maar kan het moeilijk situeren. Weet niet waarom maar dat zaadcelletje doet me denken aan de kledij van Coxwen. Die deden jaarlijks een grote soirée. Meestal ging dat door in keten à la La Bush. Mogelijk in '96 ook 'ns in de Fuse maar dat weet ik niet meer zeker.
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door beatz »

ja ge hebt gelijk!
Coxwen wast da ik zocht
ik wist dat iets met een x was maar kzat er gralijk neffe :oops:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door poehaaaaa »

rizzo> schreef:dat zaadcelletje doet me denken
uw verstand zit ook in uwe piet zekerst? :mrgreen: :clown:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door lemant »

rizzo> schreef:dat zegt me wel iets maar kan het moeilijk situeren. Weet niet waarom maar dat zaadcelletje doet me denken aan de kledij van Coxwen. Die deden jaarlijks een grote soirée. Meestal ging dat door in keten à la La Bush. Mogelijk in '96 ook 'ns in de Fuse maar dat weet ik niet meer zeker.

en in de H2o :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door cherryman »

rizzo> schreef:dat zegt me wel iets maar kan het moeilijk situeren. Weet niet waarom maar dat zaadcelletje doet me denken aan de kledij van Coxwen. Die deden jaarlijks een grote soirée. Meestal ging dat door in keten à la La Bush. Mogelijk in '96 ook 'ns in de Fuse maar dat weet ik niet meer zeker.
Daar heb ik inderdaad ook nog ne tshirt van Cherry van ! 8)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door rizzo> »

In '94 had je ook van die t-shirts met lange mouwen en een polokraag: de hoofdkleur was rood, afgewerkt met een grote verticale witte streep, in combinatie met zwarte biesjes of zwarte verticale strepen. Was nu niet bepaald m'n smaak. Werd meestal gedragen met een witte broek (een trend die nog doorsluimerde tot midden '95) of een zwarte.

1994 was ook het heuglijke jaar waarin ik m'n eerste bootleg broek van Levi's kocht: de 555. Man, wat heb ik daar een plezier aan beleefd, goed dat die zat, zeker in combinatie met m'n bruine bikers van Adams' Boots (voor wie dit Mexicaanse kwaliteitsmerk kent) of bruine Bikkembergsbottines. Dat gecombineerd met een bruine leren jekker (kraag omhoog uiteraard 8) ) en een coltrui, daaronder een t-shirt van Oxbow en rizzo was klaar voor de nacht :pirat: Vlak daarna waren die 555's moeilijk te vinden en ben ik noodgedwongen overgeschakeld naar de Bootcuts van G-Star (toen nog Gapstar genaamd). Was ook de periode waarin Diesel niet alleen leuke jeans en kleding uitbracht, ook hun reclamecampagnes waren werkelijk sùbliem. In de winkel waar ik voor Gapstar en in mindere mate ook Diesel (leuke brillencollectie indertijd trouwens) terecht moest, verkochten ze ook clubbing shirts van Fresh Jive (voor wie dat merk kent). Ook al deze spullen waren vaste prik in het uitgaansleven.

En wie kent er nog de kleding van El Charro (heb dat nooit gedragen)?
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door StevenR_73 »

kben wat aan het missenhier :)

El Charro, heb ik hier nog een short van liggen, die is al 15j oud ofzo en veel te groot, ni vragen hoe ik be afgevallen, met al da feesten :mrgreen:

in de zomer ging ik met de bomma shoppen in oostende, El Charro winkel, broek/tshirts en sweaters (witte met de roos int midden)

gapstar had ik ook nog een broek van....diesel is altijd al goed geweest en zat altijd lekker...

van schoenen : palladiums, all-stars (goeiekoper dan nu), doc martens mochten niet ontbreken ofcourse, en de schoenen die ik vandaag nog heb British Knights.


Town & County, Pink Reptile, Mac & Maggie, Chipie winkel in Borgerhout, jeanswinel in Ekeren (goeiekoper dan in Antwerpen centrum) waren zowat de winkels die ik bezocht.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door Lestat »

StevenR_73 schreef:kben wat aan het missenhier :)
Idem dus kga hier es heel dien topic grondig lezen :D wordt vervolgd en hou u maar vast :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re:

Bericht door Lestat »

poehaaaaa schreef:man man, stel u voor als ge nu met een koersbroek in een discotheek aankomt :-D
89-90 bocca-tijd, zotste dingen eerst. Ik herinner me nog dat een ma van mijne kameraad zo'n ganse newbeat outfit had gekocht, soort jeans koersbroek met scheuren, bollenhemd, grote rode strik, gerellige bottinen met ijzeren platen voor de schenen, soort jeanettekousen met netpatroon :lol: en dat mijne kameraad te verlegen was om daarmee op stap te gaan - ik ben dus nooit verlegen geweest en kreeg van die ma (die volgens mij een oogske op mij had :D) zo maar voor niks dien outfit die toch wel meer dan 10.000 bef kostte (in die tijd enorm veel geld) - er is daar ooit ne foto van genomen ook maar ik ben die mensen in de loop der jaren uit t oog verloren dus tot mijn grote spijt heb ik die foto niet :(
Ik kan u wel verzekeren dat alle ogen op mij waren gericht als ik zo een discotheek binnenstapte :lol: al was da ni altijd even plezant :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door Lestat »

rizzo> schreef: En wie kent er nog de kleding van El Charro (heb dat nooit gedragen)?
Was dat niet net na de tijd van chevignon ? :D en er was nog zo'n merk waar ik nu ni kan opkomen - ik had daar t-shirts, broeken, zwembroeken, beke vanalles van, kostte ons ma veel geld ocharme maar ik wou da perse hebben, t merk was zo in sierletters geschreven - iemand ? :P

Over schoenen (moet da hier wa inkorten want zou nog wa moeten werken ook :lol:) - palladiums of course, maar zo'n 10 jaar laten, en hier denk ik nog niet zien verschijnen : de new rocks :D Ge gaat me toch ni vertellen dat er hier niemand new rocks heeft gehad ?
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door StevenR_73 »

witte 'rocks' genoeg ja :mrgreen:

fotoke?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door Nostalgie90 »

Er schiet me nog een merk binnen van die jeans, Tabago of zoiets
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door pooley »

da waren de jeans met brede pijpen
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door back to the 90's »

ik weet ni of dees hier al ergens tusse staan,net iets teveel pagina's om te checken :D
niks air huarache
Afbeelding
Nothing is what is seems to be
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door Stanne »

Ge had vroeger ook Nike Airs met een draaiknop ipv nestels. Redelijk revolutionair toen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast