Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Den Backer »

Viola... Hier kunde uzelf dus voorstellen... ;-)

#####################################################

Bon, ik ben dus Pieter De Backer... Mijn kameraden zeggen altijd "Den Backer" dus vandaar is logischerwijs mijn nickname dan ook gekomen. Ik woon in Erpe-Mere (tegen Aalst) te Burst, mijn stamcafé is daar (dans)Café Baskuul waar de lokale jeugd zit. Verder verjaar ik op 25.01.1986 (kunde ook terug vinden in B-Day thread). En werk ik sinds augustus 2006 in de bouwsector. Mijn hobby's zijn uitgaan, muziek, chillen voor tv, filmkes zien, pc gamen e.d., bij kameraden gaan, stamcafé pintjen gaan drinken (biljarten, kickeren), soms eens wa sporten (lopen, squash, karting e.d.), ect ect...

Zelf heb ik de beste periode van de goeie dancings gemist, omdat ik nog te jong was. Toch ben ik een groot retro trance fanaat, vandaar dat ik hier dan ook terug te vinden ben. Ook luister ik graag naar quality progressive trance van Armin van Buuren, M.I.K.E. (Push), Markus Schulz, Jonas Steur (a.k.a Estuera), Menno De Jong, James Zabiela, Paul van Dyk, Airwave, Above & Beyond, Rank 1 en zo kan ik er nog een gans pak afgaan... Anyway, you get the point... :-)

Verder ben ik hier terrecht gekomen door de ontwerper van LC), aangezien deze één van mijn beste maten is. En ik elk weekend met hem uitga en alle zotte parties & dancings afcros…

Wie nog iets moet weten, vraag maar... Of mag mij altijd mailen ofzo.


Greetz,
Pieter 8)
Laatst gewijzigd door Den Backer op 26 feb 2007, 19:43, 9 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 aug 2006, 13:52
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Domii »

yo, ik ben Domii, volledige naam is Dominique ben 20 jaar en afkomstig uit Moerbeke-waas, naast Lokeren. Ben nog redelijk jong en heb dus al veel gemist maar khou wel veel van de setjes en muziek van vroeger, alsook de verhalen over ATV, Carat, ... :)
Grtz
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Charles, 18 jaar en ik woon in Evergem, 10km van Gent! Hobby's: studeren ( 8) ), van 't leven genieten, sport (tennis zelf competitief (C15) & fan van Formule 1), vriendin en nog zoveel andere dingen. Zelf luister ik al van in het lager naar jah 'electronische muziek' noemde ik dat (je kent dat wel: Da Boy Tommy,Da Rick en al die commerciële house nummerkes), naarmate ik ouder werd maakte ik snel vrienden van een goeie 4/5 jaar ouder dan mij die me kennis lieten maken met al die trance van die tijd! Toen ook nog de retro enz. Toen ik 16 werd begon ik zo af en toe eens weg te gaan maar van fuiven moest ik nooit weten dus ging ik maar The Oh! & The Lambo en van die dingen (niet dat da veel beter is maar soit), dan was er een periode rond m'n 17de dat ik naar Balmoral,Kokorico en naar The Temple begon te gaan (regelmatig) maar ben ik ook in de Cherry Moon,Sotto's,The Replay,Culture Club,... beland (meestal maar een of op goe feestje tweemalig). Ergens 9tal maanden terug dan maar eens naar de Carré geweest en sindsdien zeer veel Carré en als er speciale feestjes zijn (retro of trance) iets anders (bv. retro arena,illusion retro feestjes,sensation white in sportpaleis) dan deed ik die ook. Dancings doe ik altijd m'n vrienden die ik jaren geleden leerde kennen en dat was als ik geen rijbewijs had (nu wel) vrij handig. Verder gaak ook in Gent m'n vrijdag spendere maar dat is wel vrij zelden. Alleen tijdens Gentse Feesten maak ik er 7/8-daagse Gent van. Eigelijk is het nog moeilijk voor u zo voor te stellen maar nu heb je al zo'n beetje een uitgaansbeeld,hé... (meer is niet nodig op clubforum:p)
Heb dus naar vele soorten muziek geluistert maar uiteindelijk kwam ik altijd terug op ja de goeie trance van rond de jaren 97/98/99/2000 (voor mij waren dat beste tijden qua muziek :p)

grtz
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2006, 23:41
Locatie: oosteeklo

Bericht door cricri7 »

Hey iedereen, mijn echte voornaam is christiane, ik ben nieuw op dit forum en heb jullie gevonden door informatie's te zoeken over den boccaccio in destelbergen.
Ik ging daar uit tussen '87 en '92, en heel veel volk heb ik daar leren kennen...
nu 14 jaar later, mis ik nog steeds den bocca en de muziek die olivier en erik daar draaienden...

(dit wou ik ff kwijt)

Bedankt dat ik die tijd heb meegemaakt :)
en hopelijk vind ik enkele ouwe vrienden terug ;)

Een bocca fanaat !
groetjes
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

dj_neo schreef:Heb dus naar vele soorten muziek geluistert maar uiteindelijk kwam ik altijd terug op ja de goeie trance van rond de jaren 97/98/99/2000 (voor mij waren dat beste tijden qua muziek :p)
raar ge waart toen 10-12 jaar ofzu :lol:
da draaien ze toch ni in carré? :D

OT:
Real name: Maarten
Woonplaats : Doorselaere 8)
Leeftijd : 21 jaar
Beroep : nog aant studere
Hobby's : Alles wa te maken heeft met CherryMoon, k7's
Muziekgenre : vooral retro periode '92-'96 + 'cherrymoon' house
Clubs : ga nu al een goei 6 jaar uit en maar een club waar ik bijna elk weekend gezeten heb : Cherrymoon, sinds da het toe is nog ni vet veel andere dinges bezocht en ook ni veel goeste meer voor dus ja :)
Mijn grootste dank gaat vooral uit naar mijn broer, tes door em dak zo een obsessie van cassetjes en van cherry moon heb gekregen 8)

Look:
ikke met den boeboe (ben dieje rechtse, nu wel nimeer geblondeerd haar)
Afbeelding
met wagonss
Afbeelding

@ cricri7: welcome here, zult hier wrsch nog wel ergens wa volk tegen gekomen van bocca (ik was er toen spijtig genoeg nog ni bij
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

cherryman schreef:
dj_neo schreef:Heb dus naar vele soorten muziek geluistert maar uiteindelijk kwam ik altijd terug op ja de goeie trance van rond de jaren 97/98/99/2000 (voor mij waren dat beste tijden qua muziek :p)
raar ge waart toen 10-12 jaar ofzu :lol:
da draaien ze toch ni in carré? :D

Muziekgenre : vooral retro periode '92-'96 + 'cherrymoon' house
raar, ge waart toen 7-11 jaar ofzu :lol:

ge spreekt uw eigen tegen 8)
En sinds wanneer mogen we de muziek van toen nu ni meer goe vinden? man man (En op Carrétro of nen retro night in kokorico hoorde da wel soms ze van Elof & Filip Delie :-D )
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

dj_neo schreef: raar, ge waart toen 7-11 jaar ofzu :lol:
als ge goei gelezen had stond er ook da men broer toen naar cherry ging :lol: :evil:
dj_neo schreef: En sinds wanneer mogen we de muziek van toen nu ni meer goe vinden? man man (En op Carrétro of nen retro night in kokorico hoorde da wel soms ze van Elof & Filip Delie :-D )
er is een groot verschil tss reto koko & carré dan retro cherry ze :D
Tes ier LC PUNT :P
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

On topic aub, kben da gerobbedoes ier wa beu :mad:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Lagoas schreef:
dj_neo schreef:sport (tennis zelf competitief (C15)
cool
vanaf mijn 16jaar tot nu : B-15 8)
lol zeg keer wie ge zijt! Kende euhm Karim Bhatti, Ruben Van Goethem, Tim Baeckelandt? Ik ga van de jaar wss stijgen 8)
Just moeten spelen in de krijte tegen zo nen Rus, em wou scheidsrechter, dacht dak aant zeuren was :?
Dan maar afgemaakt 6/4 6/4 :evil:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

En welke flauwe plezante andere mod had DEZE foto in mijne 1ste post geplaats? :lol:
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Gedverdemme, die picture ... hoeft voor niks ! :mad:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Den Backer schreef:En welke flauwe plezante andere mod had DEZE foto in mijne 1ste post geplaats? :lol:
Ge moogt uwe neus zo ni andermans zaken steken! Hebben ze u dat thuis ni geleerd :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Miljaar k'heb precies iet gemist! :D

Mijn naam is Safan, ik ben 29 jaal en ik doe mezelf na :clown:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik zit in den interclub ploeg van Alain Picard,Karim Bhatti,Tim Baeckelandt etc en webben H2 gewonnen! Nu 10 september naar Mouscron voor nationaal! Wr gaan voor kampioen van België :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Lagoas schreef:was het een beetje plezant in de finale tegen Beukenhof?
wa nen off topic weeral, hou da voor op msn é gasten :-D
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast