Met welk nummer is het allemaal begonnen?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

back to the 90's schreef:éééééé ma da was wel ne sjieke set hé.
denk da ik daarvan al is e stukske gezien heb van da filmke...
kan da?

houde u soms nog bezig met hip hop en da scratchen??
Da filmke is al is gepost geweest.................

Hip hop staat regelmatig in de wagen op......... ben nog steeds een grote liefhebber................ maar scratchen niet meer......de basistrucks kan ik nog wel maar daar blijft het bij................. Als ze me morgen moesten vragen voor een oldschool hiphop setje daar zeg ik niet nee tegen. Heb alles nog steken uit die periode 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

van mij part moogde zo is ne set maken,wil uw kunsten wel is horen :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Damn George Clinton, waarom is die hier tot nog toe zo weinig vermeld geweest??? Man man, al tien keren live gezien en telkens verrukt thuisgekomen... Trippeuh! Maar wel op een zware funk vibe! Ja mensen, ook dat is Detroit style!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

back to the 90's schreef:van mij part moogde zo is ne set maken,wil uw kunsten wel is horen :mrgreen:
:mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Dr. Poppers schreef:Damn George Clinton, waarom is die hier tot nog toe zo weinig vermeld geweest??? Man man, al tien keren live gezien en telkens verrukt thuisgekomen... Trippeuh! Maar wel op een zware funk vibe! Ja mensen, ook dat is Detroit style!

Yep zeker en vast, als hij in Belgie is ben ik er ook altijd bij.......... Waar is den tijd.... P-Funk Allstars, Pairlament, Bootsy Colins, Fred Wesley..... Bring it On !!!! :alien:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Bootsy staat op 't Cactus festival in Bruhhe. 13 juli, met zijn hardest working band :afro:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Enterprise schreef:
back to the 90's schreef:nu da ge van hip hop begint.
hebt gij van ze leven is geen scratch contest gewonnen?
of ben ik nu zo mis van dj :?
Was oa resident in FUNK YOU (antwerpen - ni lang op vrijdag) en op zaterdag in NIGHTLIFE (bergen op zoom)..... Da waren tijden se :mrgreen:
Hehehe, Nightlife in bergen op Zoom. Dat is op het St. Catharinaplein, oftewel "De Vismarkt"! Daar heb ik ook nog een aantal jaar gedraaid, maar dan in periode 1996-2000. Toen heette het overigens The Energy.

Eneuh, leuk om te horen van die Hip Hop toestanden. DJ Jean (de nederlandse dus) is volgens mij ook kampioen daarin geweest. Op de track van Ben Liebrand - Move tot the Bigband, komen die scratches van zijn hand !
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

tomaz schreef:Bootsy staat op 't Cactus festival in Bruhhe. 13 juli, met zijn hardest working band :afro:
Zou wel is kunnen dat ik afzak 8)
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

................ onze Franky..... trekt nogal......lijntjes hoor...... :mrgreen:
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

M.U.C. schreef:................ onze Franky..... trekt nogal......lijntjes hoor...... :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted:
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Enterprise schreef:
back to the 90's schreef: houde u soms nog bezig met hip hop en da scratchen??
Hip hop staat regelmatig in de wagen op......... ben nog steeds een grote liefhebber................ maar scratchen niet meer......de basistrucks kan ik nog wel maar daar blijft het bij................. Als ze me morgen moesten vragen voor een oldschool hiphop setje daar zeg ik niet nee tegen. Heb alles nog steken uit die periode 8)
Franky... Ik had vorig jaar eens contact met een kerel die enkel setjes van jou verzamelde! Die gast (Marc Vanbergen) was blijkbaar gekend met U van de tijd in Leuven. Hij zou eind jaren '80 nog mee geweest zijn naar den DMC, met de platenspeler onder de arm jawel... :-)

Soit, was erg leuk om van iemand die niets meer met de muziek te maken heeft dergelijke indianeverhalen te horen en daarbij nog het feit dat hij uw oude setjes verzamelde. Heb em een berichtje gestuurd, misschien komt hij ook wel eens online op de digitale wereld... :D
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

keimi schreef:
Enterprise schreef:
back to the 90's schreef: houde u soms nog bezig met hip hop en da scratchen??
Hip hop staat regelmatig in de wagen op......... ben nog steeds een grote liefhebber................ maar scratchen niet meer......de basistrucks kan ik nog wel maar daar blijft het bij................. Als ze me morgen moesten vragen voor een oldschool hiphop setje daar zeg ik niet nee tegen. Heb alles nog steken uit die periode 8)
Franky... Ik had vorig jaar eens contact met een kerel die enkel setjes van jou verzamelde! Die gast (Marc Vanbergen) was blijkbaar gekend met U van de tijd in Leuven. Hij zou eind jaren '80 nog mee geweest zijn naar den DMC, met de platenspeler onder de arm jawel... :-)

Soit, was erg leuk om van iemand die niets meer met de muziek te maken heeft dergelijke indianeverhalen te horen en daarbij nog het feit dat hij uw oude setjes verzamelde. Heb em een berichtje gestuurd, misschien komt hij ook wel eens online op de digitale wereld... :D

Weet je vanwaar hij is of was want de naam zegt me direkt niks..... Als hij oude setjes van die periode heeft wil ik ze ook wel eens horen....... :D
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ben zelf ook een fervent liefhebber van OlSkool Hip-Hop anno early 80's !
Roxanne Shante, Bizz Markie, EPMD, NWA, Latin Rascals, Spyder D, Just Ice etc... etc... teveel om op te noemen.
Wat ik er zo goed aan vond, was het amateuristische eraan... vette beat loops, scratches en dan die schrille hardcore rap voices erover.

1 van mijn absolute favs is "Chris -The Glove- Taylor - Reckless", later beter gekend als Mr. Ice-T himself.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ThaMan schreef:Ben zelf ook een fervent liefhebber van OlSkool Hip-Hop anno early 80's !
Roxanne Shante, Bizz Markie, EPMD, NWA, Latin Rascals, Spyder D, Just Ice etc... etc... teveel om op te noemen.
Wat ik er zo goed aan vond, was het amateuristische eraan... vette beat loops, scratches en dan die schrille hardcore rap voices erover.

1 van mijn absolute favs is "Chris -The Glove- Taylor - Reckless", later beter gekend als Mr. Ice-T himself.

klopt, het klonk gewoon 'echt'....wat er na allemaal is gekomen, is gefrabiceerde koek
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

ThaMan schreef:Ben zelf ook een fervent liefhebber van OlSkool Hip-Hop anno early 80's !
Roxanne Shante, Bizz Markie, EPMD, NWA, Latin Rascals, Spyder D, Just Ice etc... etc... teveel om op te noemen.
Wat ik er zo goed aan vond, was het amateuristische eraan... vette beat loops, scratches en dan die schrille hardcore rap voices erover.

1 van mijn absolute favs is "Chris -The Glove- Taylor - Reckless", later beter gekend als Mr. Ice-T himself.
Yep dat is de grave hip hop, ultramagnetic mc's, kool moe dee, slick rick, Eazy E, mantronix, rakim, grandmaster flash, epmd, erick b, whodini, red alert, ....... ik kan zo nog wel effe doorgaan 8)

Eén van mijn grootste favorietes is : SLICK RICK "Childrens Story" tha bom !!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten