Lagoa On Sunday

Het forum van Lagoa in Menen
KiDeK

Bericht door KiDeK »

Is er iemand die setjes heeft van Lagoa on sundays? :roll:
Ik wacht er al een tijdje achter, maar helaas nog steeds geen Lagoa setje van de zondag. :cry:
Ik ben van de iets jongere generatie dus, heb ik de befaamde zondagen niet echt meegemaakt (2 keer de zondagnamiddag geweest in '97 en het was toen Manu die er draaide), kben voor de eerste keer in de lagoa geweest in '97 en vanaf '99 zat ik er bijna ieder weekend, tot ongeveer eind 2001, vanaf dan ga ik af en toe nog eens, vooral op retro feestjes zoals nu den 24/12.
Zelf heb ik zo'n 80-tal tapes van Lagoa maar geen enkel van de vroegere befaamde zondagen :roll:
Ook heb ik een paar tapes van de cherry moon in '96 en van de "Pavarotti".
Na nieuwjaar ga ik eens mijn uiterste best doen om te rippen en er hier regelmatig te posten. :wink:
:arrow: Dus als er mensen zijn die tapes hebben van Lagoa on Sunday, Please, posten aub.
Je zou er mij een groot plezier mee doen. :D
Alvast bedankt!!!
Laatst gewijzigd door KiDeK op 03 jun 2005, 03:08, 1 keer totaal gewijzigd.
LunatiK

Bericht door LunatiK »

haha :) tapes vd Pava? (nu Revolution)
Ook nog gezeten als puber en zitten geilen op al die meisjes waar ge geen deftig gesprek mee kon aanknopen ma was nie van belang...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ook ene keer geweest in de pava :lol: toen met yves deruyter die zo scheef als iet was en prachtdanseresjes van decadance,verder ne slechte avond gehad door de vele vechtpartijen :roll:
KiDeK

Bericht door KiDeK »

Kweetet Pava (nu Revolution) is nie echt nen echte legendary club :roll:
Ti's nen héél commerciële club naar mijn mening, zowel qua volk als qua muziek, niet echt mijn ding.
Maar diene tape dat ik der van heb is echt wel de moeite, twas al een héél eind geleden dak er nog es naar geluisterd had en kmoe zeggen kwas onder den indruk dees week...

Anyway lets talk about Lagoa in here :wink:
:)
Richman

Bericht door Richman »

Yo kidek ik heb er wel een paar setjes van die zondag maar tis da rippen hé... :?
puree

Bericht door puree »

richman, lukt da nog nie met die handleiding die ik gegeven heb ?? :?:
Ge moet maar vragen wat er scheelt ...

Heb ook massa's tapes van Lagoa on sunday ... geduld, geduld, geduld ...
Richman

Bericht door Richman »

Jajong ben er nog gewoon niet aan toegekomen omdaar mee te beginnen... :oops: . In het weekend ist onmogelijk, absoluut geen tijd!
de wally

Bericht door de wally »

ja amai, ik heb er hier ook een paar liggen! Maar heb er eens naar geluisterd en mijn kat kan beter toon houden. Ze hebben de tijd niet echt overleeft; Grijs gedraaid in de auto natuurlijk. Zowel die van de zondag als de zaterdag. Maar puree, jij hebt nog goeie he? Post die hier eens jongen, ge woont nu toch al in uw huis. ( en ik kan het weten é)
Richman

Bericht door Richman »

Wel vreemd leg die tapes nog regelmatig op en ze hebben die 10 jaar wel redelijk doorstaan hoor!
007

Bericht door 007 »

Richman schreef:Toch nog gelijk gehaalf allé ben content, maar misschien hebben we elkaar nog tegen het lijf gelopen, zaterdag of zondag, zat je veel in de Snack.

Zondags zat ik meestal; als je binnenkomt in de lagoa direct rechts naar beneden daar in die eerste zeteltjes, da was de coté van Oostende!

Greetz!
mijn foto staat erop he, bij of topic, dus kijk eens of je me kent maatjen, this foto van in lagoa :wink:
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Zal da es doen!
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jun 2005, 02:38

Bericht door kid acid »

Lagoa on Sunday ..........

Too many memories !

" Dimitri presents alice D. in Wonderland - Time Problem "

" D.H.S. - The house of God "
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

menen

Bericht door ProgressNation »

ja wat lagoa betreft. Menen is gekend voor zijn hard-drugprobleem. Daarbij komt nog dat het daar een overrompeling is van Franse drugtoeristen.

Op zich heb ik niets tegen op druggebruik zolang het in een happy sfeertje gebeurt en buitenstaanders niet op een negatieve manier lastig gevallen worden. Heb er niets op tegen als er iemand tegen mij komt zwanzen met een pint te veel op of in een trip zolang het niet agressief is (meestal is dat niet het geval, en draait het op een plezante bedoening uit). Ik ga er van uit dat het discotheek publiek zelf volwassen genoeg is om hun grenzen te trekken. Helaas is dat niet voor iedereen zo, maar ja dat is een probleem van alle tijden. Helaas komt lagoa ook in het nieuws met vechtpartijen, spijtig want denk dat het op technogebied nog steeds een vooraanstaande club is.

Maar idd, een ex-collega van mij is daar ooit es op de vlucht moeten gaan omdat hij van een bepaalde gast geen drugs wou kopen. Paar doorgedraaide Fransen hebben hem tot aan zijn wagen achtervolgd met een gebruikte spuit. Niet echt gezellig en een reden om niet meer terug te keren.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: menen

Bericht door BOUNCER »

ProgressNation schreef:ja wat lagoa betreft. Menen is gekend voor zijn hard-drugprobleem. Daarbij komt nog dat het daar een overrompeling is van Franse drugtoeristen.

Op zich heb ik niets tegen op druggebruik zolang het in een happy sfeertje gebeurt en buitenstaanders niet op een negatieve manier lastig gevallen worden. Heb er niets op tegen als er iemand tegen mij komt zwanzen met een pint te veel op of in een trip zolang het niet agressief is (meestal is dat niet het geval, en draait het op een plezante bedoening uit). Ik ga er van uit dat het discotheek publiek zelf volwassen genoeg is om hun grenzen te trekken. Helaas is dat niet voor iedereen zo, maar ja dat is een probleem van alle tijden. Helaas komt lagoa ook in het nieuws met vechtpartijen, spijtig want denk dat het op technogebied nog steeds een vooraanstaande club is.

Maar idd, een ex-collega van mij is daar ooit es op de vlucht moeten gaan omdat hij van een bepaalde gast geen drugs wou kopen. Paar doorgedraaide Fransen hebben hem tot aan zijn wagen achtervolgd met een gebruikte spuit. Niet echt gezellig en een reden om niet meer terug te keren.
Dat is nu echt es grof ik weet het niet ik ebn es van plan om terug te keren naar de lagoa maar als ik da lees..

:?
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten