Waar stond je ergens in Lagoa?

Het forum van Lagoa in Menen
Richman

Waar stond je ergens in Lagoa?

Bericht door Richman »

Yo dudes and dudettes toen ik naar Lagoa ging was de Lagoa duidelijk onderverdeeld in verschillende 'sectoren' per regio waardat je vandaan kwam!

Ik vroeg me dus af waar jullie, Lagoapeople of the past in welk hoek, coté en dergelijk zaten?

Begin dus bij mezelf: Mij kon je in die tijd (94,95) terugvinden als je binnenkomt direct naar rechts trapje af, aan die kleine bar in de hoek waren er zetels daar dus tot aan volgend verdiepje naar beneden.

En natuurlijk in de Snack liefst zo hoog mogelijk, 8)

ps: Dat was dus de hoek van de kust!
KiDeK

Bericht door KiDeK »

Awel Richman van mij was da dus exact "the same" plekske... ( bij het binnenkomen rechts trapje naar beneden die zeteltjes bij "den pit" (-->da klein dansvloerke)). Maar in mijn geval was het vooral in 98-99-00 bij de dees van Roeselare en Torhout :D
Richman

Bericht door Richman »

We hebben elkaar gemist dan want ik ging er vooral voor die periode! Surtout 94,95 de zaterdag en zondag!
LunatiK

Bericht door LunatiK »

wij ebben lang aan de ingang vd snack vertoeft om daarna bij de gasten van roeselare aan de ronde bar te gaan hangen.
Boven ging ik wel es in da hoekje naast Bolle
Richman

Bericht door Richman »

Over welk jaar spreek je dan?
LunatiK

Bericht door LunatiK »

snack was '97-'00
en vanaf '00 bij die ronde bar waar roeselare, oudenaarde, kortrijk zit
ook dikwijls boven bij gasten van menen als die nog geen glazen rondsmeten...
Richman

Bericht door Richman »

Oh ik heb nooit niet anders geweten hoor in de snack van boven naar beneden en pats, en lol dat ze hadden :? .

ps We hebben elkaar gemist ik zat er surtout de periode ervoor!
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ja ma kben nog niet zo oud en die tijd is dus nie aan mij besteed geweest.Int begin kwam ik steeds mee met echte 'anciens' , zoals u, en toen zij het verplicht moesten laten afweten heb ik er blijven gaan.Iemand waar ik telkens mee was ad het an de stok gekregen met directie en de blauwe mannen en mocht nooit de club opnieuw betreden.Onlangs zat die persoon me retro er nog es.Het is familie van me en die vertelt me dikwijls es de grove verhaaltjes.Ook wat er wel es achter de schermen gebeurde...
de wally

Bericht door de wally »

van 95 tot 97 zaten wij vooral op het podium recht tegenover de dj ofwel ernaast (niet aan de kant van de snack). Op zaterdag en zondag! Daarna nog een jaar of 3 opnieuw naast het podium maar nu wel aan de kant van de snack! Wij waren en groepje uit Tielt en omstreken
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

FF zwaar off topic maar in Tielt was er toch in de kortrijkstraat vroeger een soort ' stuikkot' die de zondag open was?
Misschien dat den wally daar wat van weet?

Op de plaats waar nu die cafe is van den dienen met zijn krulletjes.

toedeloe,
The truth is by no means out there, given to us are the data of our consciousness - Albert Einstein.
Richman

Bericht door Richman »

de wally schreef:van 95 tot 97 zaten wij vooral op het podium recht tegenover de dj ofwel ernaast (niet aan de kant van de snack). Op zaterdag en zondag! Daarna nog een jaar of 3 opnieuw naast het podium maar nu wel aan de kant van de snack! Wij waren en groepje uit Tielt en omstreken
Ja herken de plaats, ze zaten dikwijl op die treden heel da podiumpje door Know the place maar ken niet echt iemand van tielt, toch wel Smith Davis ken ik...
de wally

Bericht door de wally »

tom schreef:FF zwaar off topic maar in Tielt was er toch in de kortrijkstraat vroeger een soort ' stuikkot' die de zondag open was?
Misschien dat den wally daar wat van weet?

Op de plaats waar nu die cafe is van den dienen met zijn krulletjes.

toedeloe,
Dat was ROUTE 66 dat je bedoeld. Ja da was inderdaad een zwaar stuikkot. Je mocht daar zelfs naar boven om je neus te poederen. We zaten daar elke dag van het weekend voor we naar lagoa of h2o vertrokken. Maar ze hebben daar dan ook eens ne razia gehouden en the fun was over. Redelijk veel gevonden toch voor zo een kleine cafe. Het is nu praat- en eetcafe carlito!
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

Yes Carlito!!
Super leuk cafeetje en toffe gasten achter den bar!!
The truth is by no means out there, given to us are the data of our consciousness - Albert Einstein.
Richman

Bericht door Richman »

Waar zitten al die vroegere lagoagangers!

:(
puree

Bericht door puree »

idd. wally :lol: :wink: rechttegenover den dj op da plateau'tje en na 23u00 op zondag uiteraard zweven op de dansvloer !! Ook nog een tijdje in de zetels gezeten links en rechts van het podium ... Fantastische tijden hebben we daar beleefd :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten