Waar stond je ergens in Lagoa?

Het forum van Lagoa in Menen
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

de wally schreef:
tom schreef:FF zwaar off topic maar in Tielt was er toch in de kortrijkstraat vroeger een soort ' stuikkot' die de zondag open was?
Misschien dat den wally daar wat van weet?

Op de plaats waar nu die cafe is van den dienen met zijn krulletjes.

toedeloe,
Dat was ROUTE 66 dat je bedoeld. Ja da was inderdaad een zwaar stuikkot. Je mocht daar zelfs naar boven om je neus te poederen. We zaten daar elke dag van het weekend voor we naar lagoa of h2o vertrokken. Maar ze hebben daar dan ook eens ne razia gehouden en the fun was over. Redelijk veel gevonden toch voor zo een kleine cafe. Het is nu praat- en eetcafe carlito!
ik wist nie dat er vreoger een dancing was waar nu de carlito is?:P
en ik passeer er iedere dag voorbij
nu je het zegt, hun zaal naast de cafe is wel ng redelijk groot

wanneer werd de club gesloten ?

ging wel ng deftig zijn als het ng open was
mn school is er vlakbij ^^
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2008, 20:04
Locatie: france

waar stond je ergens in lagoa?

Bericht door misty »

stond ook altijd als je binnenkomt rechts aan den versten toog bij die mannen van gent en van t'zeetje,man man wa een tijden waren dat,die twee blauwe mannen hebben me zelf ne keer meegenomen om me te foulleren en ik zo weg of een ei zei dak nog een half pilleke had.ze hebben me dan laten gaan en ik bij de bazin gaan klagen dat ze mijn pilleke afgepakt hadden me als gevolg dat die dwaze blauwe mannen mij da dus braaf teruggegeven hebben nie te doen,lagen plat van t'lachen
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

ik stond altijd achter den discobar :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

tomaz schreef:ik stond altijd achter den discobar :mrgreen:
:lool:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

tomaz schreef:ik stond altijd achter den discobar :mrgreen:
In welk jaar was da dan?
Afbeelding
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2008, 21:41

Bericht door john00 »

Vanaf rechts van de piramide de zee ieper ect,dan naar beneden roeselare dan kortrijk.Verhoog wevelgem voor de snack en in de snack menen(plus de vele homos de zondag)

Voor die gast van de zee heb je nog die ieren gekend die een tijdje mee waren met die gasten van de zee.

Nuja alle skeefheid op een stokje was beste tijd en we hebben het gehad.
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2008, 20:04
Locatie: france

waar stond je ergens in lagoa?

Bericht door misty »

nope,die ieren ken ik nie maar van welk jaar spreek je dan?mijn gloriejaren waren '93 '94 '95 en de zondagnammidag meestal .en ik ben wel van het vrouwelijk geslacht
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2008, 21:41

Bericht door john00 »

Denk rond '92 '93 dat da was.Maar twas bedoeld voor die richman.

Iemand nog meegemaakt dat ze met fietsen rond de ronde toog reden de zondag?
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2008, 20:04
Locatie: france

waar stond je ergens in lagoa?

Bericht door misty »

oeps ,ja sorry he john00 .ja ja ik kan me dat nog in vlagen herinneren dat er daar ene me zijne velo aan het rondrijden was .da was den indiaan ,ne gast me lang zwart haar .ne wijze gast zo zot of een deur.man man wat een tijden ....
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

BOUNCER schreef:
tomaz schreef:ik stond altijd achter den discobar :mrgreen:
In welk jaar was da dan?
euh... de keren dat ze mij gebookt hebben hé ;-)
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2008, 21:41

Re: waar stond je ergens in lagoa?

Bericht door john00 »

misty schreef:oeps ,ja sorry he john00 .ja ja ik kan me dat nog in vlagen herinneren dat er daar ene me zijne velo aan het rondrijden was .da was den indiaan ,ne gast me lang zwart haar .ne wijze gast zo zot of een deur.man man wat een tijden ....
Idd vrouw vrouw wat een tijden :D
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Re: Waar stond je ergens in Lagoa?

Bericht door Psytox »

Richman schreef:Yo dudes and dudettes toen ik naar Lagoa ging was de Lagoa duidelijk onderverdeeld in verschillende 'sectoren' per regio waardat je vandaan kwam!

Ik vroeg me dus af waar jullie, Lagoapeople of the past in welk hoek, coté en dergelijk zaten?

Begin dus bij mezelf: Mij kon je in die tijd (94,95) terugvinden als je binnenkomt direct naar rechts trapje af, aan die kleine bar in de hoek waren er zetels daar dus tot aan volgend verdiepje naar beneden.

En natuurlijk in de Snack liefst zo hoog mogelijk, 8)

ps: Dat was dus de hoek van de kust!
idd, waren ons hoekskes... memories :) Ben er van de eerste openingsdag jaren lang naartoe geweest, blijft een van mijn lievelingsplaatsen. Jammer dat het na Frank Biazzi en HS tijdperk niet meer mijn ding was, 'k ben sindsdien niet meer geweest. Maar heeft wel eeuwig een plaatske in mijn hart. Zeker omdat ik daar het liefst vanal heb gedraaid ook. Maja, als ge kunt spelen in zo'n kot met zo'n installatie met tientallen van uw vrienden en kennissen erbij...
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Bolle op zondag was gewoon de max hij was om 14h00 het beste van zichzelf te geven. Ben er al vann 1998 niet meer binnnen geweest maar zoals bates heeft het een speciale plaats in mij hart niet te vergeten ik moet dar zeker 2 jaar aan een stuk onafgebroken de zondag daar gezeten hebben.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten