Balmoral afterparty

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
keskondisco

Balmoral afterparty

Bericht door keskondisco »

Deze heb ik nooit meegemaakt...Balmo was een afterclub/party op z'n eigen maar waar gingen jullie -de oude Balmo garde- dan naartoe??
Ik zou 't begot nie weten want ik moest jammer genoeg m'n Maandagnamiddagen op school slijten :|
't was al erg genoeg om me iedere Maandag met een zonnebril :shock: op te verantwoordden voor die halve dag :twisted:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

in 94-95 zat ik op leercontract en moest ik 1a2 maal per maand de maandag nie werken doordat mijn baas toen zelf scholing moest volgen
ofwel kwamen wa van de cherry of de villa
ik had wel aanpassingsproblemen als ik wel moest werken :lol:
puree

Bericht door puree »

de maandagmorgen zagen we ons kot terug dat we de vrijdag liefelijk hadden achtergelaten :wink: :D
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ik bedoel dus als den Balmo sloot de Maandag hé... :roll:
Waar gingen jullie dan heen :!:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

aaaaaaa!
meestal huiswaarts...i was a real softie :lol:
paar keer extreme gedaan maar da was rond 97
puree

Bericht door puree »

de zondagnacht / maandagmorgen sliep ik - echt waar - altijd als een rozeke ! 8) :wink:
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

de maandagavond ging ik gewoon naar huis want zogezegd gans de dag naar univ geweest...
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2005, 22:02

balmora aferparty

Bericht door djanil »

inderdaad een van de beste belgische clubs dat er geweest is.
Heel goeie muziek, goeie sfeer, goeie mentaliteit, we waren one big family.
Ben content da ik het mocht meemaken.Dat is om nooit meer te vergeten. :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

en vooral de combinatie kevin-henk-fred :shock:
traikos heb ik er jammer genoeg nooit weten draaien...ik denk da die er gestopt is in 94 of zo
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

De zondag altijd als after na ATV of lagoa om 06h30 zat de keet al stampvol op maandag rechtstreeks met deboekentas naar de balmo er zat dan wel een weird publiek daar.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

meestal als ik naar balmoral ging was da de zondag maar idd,het volk op maandag was NOG raarder :lol:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:meestal als ik naar balmoral ging was da de zondag maar idd,het volk op maandag was NOG raarder :lol:
Tja heb daar voor de eerste keer transsexuelen gezien enzo van die toestanden he dan toen een meisje leren een enegelse Lilly noemde ze, tja als ik er aan terugdenk waren we wel 'close' ja, shit het moet meer of 10 jaar geleden zijn dat ik hiet nog aan heb gedacht.

:shock:

Soms kan LC je doen teruggaan in de tijd.

:wink:
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

BOUNCER schreef:
cloud schreef:meestal als ik naar balmoral ging was da de zondag maar idd,het volk op maandag was NOG raarder :lol:
Tja heb daar voor de eerste keer transsexuelen gezien enzo van die toestanden he dan toen een meisje leren een enegelse Lilly noemde ze, tja als ik er aan terugdenk waren we wel 'close' ja, shit het moet meer of 10 jaar geleden zijn dat ik hiet nog aan heb gedacht.

:shock:

Soms kan LC je doen teruggaan in de tijd.

:wink:
Als ik da zo lees en hoor zat het daar vol homo's en transsexuelen... zate daar eigenlijk ook gewone hetero's...???
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

aapje schreef:
BOUNCER schreef:
cloud schreef:meestal als ik naar balmoral ging was da de zondag maar idd,het volk op maandag was NOG raarder :lol:
Tja heb daar voor de eerste keer transsexuelen gezien enzo van die toestanden he dan toen een meisje leren een enegelse Lilly noemde ze, tja als ik er aan terugdenk waren we wel 'close' ja, shit het moet meer of 10 jaar geleden zijn dat ik hiet nog aan heb gedacht.

:shock:

Soms kan LC je doen teruggaan in de tijd.

:wink:
Als ik da zo lees en hoor zat het daar vol homo's en transsexuelen... zate daar eigenlijk ook gewone hetero's...???
Zeg dingne je moet ook ni veralgemenen hé, er zat daar wreed speciaal volk maar ik denk in die tijd was dat daar gewoon.
Afbeelding
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

ben een paar keer geweest maar het was altijd zondag na Villa :?

Maar zoals andere after koten (bv.Carat) is het bekend dat het volk van de maandag nog specialer of geflipter was dan dat van de zondag).ben nooit kunnen afteren op maandag maar ben dikwijls op maandag avond naar Extreme geweest, en t'was daar al vree speciaal

:wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast