Balmoral afterparty

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

ben een paar keer geweest maar het was altijd zondag na Villa
Ja dat deed ik dus heel de tijd...
Afbeelding
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2007, 04:18
Locatie: Brussels

Bericht door docha »

Na een heel weekend te hebben gewerkt gingen we op zondagmorgen of naar de GLOBE in Stabroek of naar den Bal. Van daaruit naar den Bocca in Destelbergen en maandagmorgen om 6 uur zaten we steevast in den Bal. Ik moet bekennen veel daglicht heb ik mijn weekends nie gezien toen of het moet in die veranda geweest zijn. Wa nen tijd hebbe we toch gehad, niet?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

der zaten er veel da van kobbegem kwamen ook :D
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2007, 04:18
Locatie: Brussels

Bericht door docha »

cloud schreef:der zaten er veel da van kobbegem kwamen ook :D
In welke periode zat ge daar?
Voor mij was da 1991 tot 1993. Man, da's al bijna 16 jaar geleden.
Ik weet nog da'k in het prille begin met de trein uit Brussel kwam tot aan het St-Pietersstation te Gent en van daaruit de tram nam naar den Bal.
Waar zijn de tijden...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik veel later hoor...eerste keer moet in 95 geweest zijn
ik had graag gegaan van 't begin da ik uitging een klein jaar eerder maar had toen geen vervoer
we kwamen meestal van de cherry en later van kobbegem en vele van die gasten da ik kende gingen toen ook nog naar lagoa op zondag maar ik ben er maar een 3tal keer geweest
zonde
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

zaterdag café d'anvers daarna at the villa tot ergens rond de middag en daarna balmoral - en dan maandag alles es goe uitzweten op mijn vakantiejob en om 19u in bed :)
... this is Elmer Davis again ...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Speciaal aan de den Bal vond ik altijd het zéér hoge niveau van de muziek en de mixen, elke keer weer. Het übercoole vond ik dan nog eens dat ze ook minder bekende dj's hadden als Nordin, Dirk de Witte, .. die altijd ook een goed niveau brachten. De dj's waren gewoon supergemotiveerd om ieder weekend in den Bal te spelen.

Nooit op maandag geweest, helaas pindakaas. Voor mij is dit de beste afterkeet die België ooit gehad heeft. Sorry voor de Globefanaten (en Carat doet zelfs nog niet mee op dit niveau) :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ja, ik vond de Balmoral ook zeker het beste qua muziek
Globe was voor mij echt heel hard, Carat soms echt scheef gemixt

En als ge al ff op pad bent kunt ge echt wel genieten van een lekker flowy gemixte set en hoog kwalitatieve muziek
... this is Elmer Davis again ...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Ongelooflijk hoeveel Balmoral rips ik thuis nog altijd draai: ideaal om de dag mee te beginnen, ideaal om de middag mee door te komen, ideaal om de dag mee af te sluiten. Steengoed, nog altijd 8)

Globe is idd hard en geflipt, niet mijn ding (alhoewel ik ook een schitterende dopey trance/acid/techno tape van Tofke mei '94 heb, dus het kon zonder zwaar hard door te halen!).

Carat vond 'k okay met Tofke en Frank + later ook Franky Jones die daar zeker het niveau omhoog trok. Af en toe kon ik wel een scheve set van Philippe smaken maar let's face it: qua niveau nogal makkelijk scoren qua stijl (en overstuurde bassen, de keten waar hij de boxen naar de kleurpotloden gespeeld heeft zijn niet te tellen).
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

en euh - waar liggen die Balmoral rips voor het rapen?
... this is Elmer Davis again ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten