DJ's?

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

wie is datte?
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

MIE!! schreef:wie is datte?
Guustje?
Ik weet da die nog draaide in Musicman Gent...promodj van plaatjes.
Maar waar die allemaal gedraaid heeft en waar??
Mss beter nen topic openen bij dj's over hem dan maar ik zal het niet wezen want Guustje kan me gestolen worden!
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Guustje werkte vroeger bij musicman, maar is nu verhuisd naar NEWS!!! Hij heeft er idd nog efkes gedraaid. Dat was in 2000. Ik vond hem niet zo slecht, maar benny en alec ware toch beter... :wink:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

geen van de drie mijn genre...ik denk da ik guustje eens weten draaien heb in h2o en 't viel tegen
Illegal Alien

Bericht door Illegal Alien »

Tja, as ge dan nog weet da em tij lang in Zillion of all places gedraaid heeft, vraagk me toch ook af ofda em wel echt Balmo-materiaal was...

Greetz
Del@y

Bericht door Del@y »

Illegal Alien schreef:Tja, as ge dan nog weet da em tij lang in Zillion of all places gedraaid heeft, vraagk me toch ook af ofda em wel echt Balmo-materiaal was...

Greetz
denk het nie want hij keek altij raar in MM als ik naar een paar klassiekers vroeg alsof ik van mars kwam ....
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

ge moet met zulke vragen bij Djanie zijn, in dat zaaltje apart, die weet daar alles over (normaal gezien toch)
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2005, 06:00

Re: DJ's?

Bericht door djgrizzly »

Richman schreef:Balmoral verdient zekerst een best dj-poll maar eerst moet ik alle dj's weten dus:

Henk
Kevin (vroeger met lang haar en ringbaard)
Nordin
Fred Nasen
Philip Traikos

...


Ik denk wel dat dit de belangrijkste residents waren!
few, ik wou da ik in dienen tyd hunne naam had gaan vragen LOL
ik heb er nooit genen enkele slechte gehoord dus ze mogen allemaal eve veel punten hebben van mij (kevin mss 1 punt meer dan de rest :)

Balmoral begin jaren 90 was voor mij gewoon de beste muziek die ik ooit zal gehoord hebben, al die stemmekes tydens pauzes in platen en muziek alsof da ze van een anderze planeet kwam soms (alle ja, in mijnen toestand kwam da toch zo over, twas tenslotte meestal namiddag tegen dat we daar waren ;)..

later ben ik zelf beginnen platen kopen dankzij balmoral, omda ik thuis ook balmoral wou houden
Del@y

Re: DJ's?

Bericht door Del@y »

djgrizzly schreef:
Richman schreef:Balmoral verdient zekerst een best dj-poll maar eerst moet ik alle dj's weten dus:

Henk
Kevin (vroeger met lang haar en ringbaard)
Nordin
Fred Nasen
Philip Traikos

...


Ik denk wel dat dit de belangrijkste residents waren!
few, ik wou da ik in dienen tyd hunne naam had gaan vragen LOL
ik heb er nooit genen enkele slechte gehoord dus ze mogen allemaal eve veel punten hebben van mij (kevin mss 1 punt meer dan de rest :)

Balmoral begin jaren 90 was voor mij gewoon de beste muziek die ik ooit zal gehoord hebben, al die stemmekes tydens pauzes in platen en muziek alsof da ze van een anderze planeet kwam soms (alle ja, in mijnen toestand kwam da toch zo over, twas tenslotte meestal namiddag tegen dat we daar waren ;)..

later ben ik zelf beginnen platen kopen dankzij balmoral, omda ik thuis ook balmoral wou houden
wel ik vloekte mij te pletter toen ik rond 2000 besefte dat mijn tapekes aan het verslijten waren ..... ramp o ramp want in de platenzaken vertelden ze me toen dat ik die oude platen noooooit meer zou vinden .... HAHA ... 5 jaar later nu heb ik 250 pareltjes liggen .... wie wil kan bij mij thuis ook balmoral houden :wink: ik heb soijtig genoeg geen palmbomen meer op de kop kunnen tikken :lol:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

awel da komt goe uit, want ik heb hier thuis een soort van palmboom staan, ik wil diene altij meebrengen zelle!! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Ik wil ook wel afkomen om een balmoralleke te komen houde!! Ik zorg voor de zetels! :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nog iemand de spijkerplafond en de salontafelkes en 't is geregeld :wink:
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 apr 2005, 12:14
Locatie: wetteren

Bericht door zarekk »

laat den plafond maar al zo, kheb daar gisteren een stuk van op men hoofd gekregen toen ik drank aant bestellen was :cry:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

zarekk schreef:laat den plafond maar al zo, kheb daar gisteren een stuk van op men hoofd gekregen toen ik drank aant bestellen was :cry:
Are you kidding...

:?:
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

tja die plafond heeft zo ook al wa te verduren gekregen :o
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten