DJ's?

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
keskondisco

Bericht door keskondisco »

keskondisco schreef:
de choco schreef:
Richman schreef:Allritghty then

Let's do a poll :!:
ik heb ook nog gehoord dj olivier astro in de balmoral en zeker dirk daarvan heb ik ook nog redelijk veel tapes , cloud kan dit ook bevestigen van olivier astro
Olivier Astro komt vrijdag draaien op da feest waar ik naartoe ga.
Ik zal hem eens uithoren hierover...


Ok, mensen..O Astro...Crazy dude, heeft dus wel nog in den Balmo gedaaid maar enkel pas tegen het einde op (voor de sluiting dus)
Hij herinnerde zich er zelfs bitter weinig meer van. ( :? hoe zou dat komen Olivier?? :lol: )
Na die avond kan ik hem in feite maar met één andere dj vergelijken...
Franck Struyff...qua muziek en qua nevenactiviteiten bij het draaien.
Degene die de verhalen van Struff op LG al gelezen hebben zullen wel snappen wat ik bedoel :shock:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

astro heeft nog enkele keren in fuse gedraait ook met de midsummer nights
Richman

Bericht door Richman »

Yo Cloud kan je dat nog herinneren?

Ik heb veel naar de Bal geweest tot de sluiting, na de sluiting was de power er uit hoor, wat ooit een trekpleister was voor het aftervolk op zondag, zondagochtend zat het al om 06h00 vol, dus wat zei ik al, juist na de sluiting zat er bijlange niet zoveel volk meer 's ochtends, om dan in de namiddag er een beetje meer te hebben, maar nooit echt vol denk zelfs dat de " veranda " niet meer open geweest is. Ben er dan enkele malen naar toe geweest maar niet meer op regelmatige basis, balmoral was dying!

Dus al iemand dzegt dat die astro-typ naar het einde toe in de balmo gedraaid heeft kan zijn dat ik hem gemist heb, but like I said balmo was no more then.

:( :( :(
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja echt raar was da om rond 9 u toe te komen en nie veel volk aan te treffen...en da in zeer korte tojd,een paar maand ervoor wa da echt volle bak :o
ze hebben de balmoral op het laatste echt leeggezogen
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hetzelfde met axiome he...de laatste maande was het echt triestig :cry:
Richman

Bericht door Richman »

cloud schreef:ja echt raar was da om rond 9 u toe te komen en nie veel volk aan te treffen...en da in zeer korte tojd,een paar maand ervoor wa da echt volle bak :o
ze hebben de balmoral op het laatste echt leeggezogen
Je mag niet vergeten dat er in de Balmoral wel heel zwaar volk zat in die kunnen razzia's missen als tandpijn. Na de razzia was het nooit hetzelfde nie meer!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

de voorlaatste keer ben ik geweest ergens einde maart 96,voor mijn verjaardag en het was echt triestig qua opkomst,dan nog 1 maal geweest daarachter en toen was het wel vollebak :) kort daarachter gesloten geweest :?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

wat ik ooit heb ghoord van balmoral is dat ht is moete sluite omdat dr op ht einde ooit ns een zware vechtpartij is gweest: ze vloge met 20 op ene gast!! En dr is toen ook gschote gweest! Weet r hier iemand iets mr van? :shock:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Richman

Bericht door Richman »

Nee hoor drugs, burenhinder en lawaai dat waren de boosdoeners tot het niet meer leveren van de milieuvergunning and that's the thruth!

:)

Van die vechtpartij :roll:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

tja echt ideaal gelegen voor een after was da daar niet he,axiome daarentegen!
puree

Bericht door puree »

ja zeg wel, en ik heb daar familie wonen in die huizen die daarachter in die buurt staan ... :? :roll:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ha den puree alles goe man?wanneer spreken we ne keer af?ge moet nog ne keer afkomen he!
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:09
Locatie: Helchteren

Bericht door benjamincespedes »

Dj dirk heeft zeker nog in balmoral gespeeld. Heb nog cassetje van hem. Echt lekker diep en dark. De lekkere balmoral stijl van namiddag.
BALMORAL
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

guustje heeft er ook nog nen tijd gedraaid, wanneer wetek niemer goe

maar waar em nu verzeilt is geraakt wetek nie, nooit niks meer van gehoord
keskondisco

Bericht door keskondisco »

ViNDieSeL schreef:guustje heeft er ook nog nen tijd gedraaid, wanneer wetek niemer goe

maar waar em nu verzeilt is geraakt wetek nie, nooit niks meer van gehoord
Volgens mij heeft die daar alleen maar gedraaid toen den Balmo opnieuw openging in 98 of 99 moet da geweest zijn.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast