Oh yeah!

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
Richman

Oh yeah!

Bericht door Richman »

De Balmoral wat kan ik daar allemaal over vertellen, zijn spijkerplafond (das serieus geschift) zijn machtige muziek (eigenlijk ook veel te geschift) zijn [removed] uitbaters [removed] en zijn geschifste volk van heel Belgie.

Toen in die tijd ik spreek van 94,95 stond de parking ook vol met Fransen, Hollanders, Duitsers, Engelsen jaja dat was me daar een internationaal zootje geregeld daar in de Blamoral.

Voor mij blijft het de beste club in zijn genre, ok da was een zwaar kot met zwaar volk maar die zaten daar allemaal om zich te amuseren ik heb er dan ook zelden vechtpartijen gezien!!!

Ik kwam er voor het eerst binnen toen ik nog een broekie was van amper 17,18 "we" waren daar toevallig binnengesukkeld om 05h00 en de keet zat vol, ze stonden ze zaten ze lagen daar mijn vrienden vonden hte maar een rare bedoening maar het was alsof ik eindelijk thuiskwam. De week nadien ben ik allen gegaan en sedert was ik eraan verkocht! Ik zat er iedere week soms ook de maandag (brossen) nadien was er een razzia en vanaf dan aan was het er nooit meer zoals vroeger!

Ik zou nog eindeloos kunnen doorgaan maar ik spaar nog wat verhalen voor later!
Josjie

Bericht door Josjie »

Morgen is em open. De muziek staat dan wel veel te luid en het is verre van vroeger ma het is toch wel mooi om te zien hoedat da plafond gedeukt is van vroeger toenda ze daarop stonden te bonken als het ambiance was...
Richman

Bericht door Richman »

Die heropening van de Balmoral is een klucht, het is beter van niet te gaan and to keep the legend alive!

The music sucks bigtimle!!!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Wie draait daar vanavond miss?
Richman

Bericht door Richman »

Daar "draait" het nu niet om, voor mij is de balmoral van nu niet meer dan een swingcafé met afterroots! Ze teren op de naam van vroeger, kassa+kassa, om er vandaag een echt commerciele club van te maken.
Josjie

Bericht door Josjie »

David en PCP (residents van den bocca) draaien in den balmoral als die eens per maand open is.

Enfin Richman heb een aanpassing gedaan in uw post over de uitbaters van balmoral (en bocca) aangezien we daar nog mee samen zouden willen werken.

Ik begrijp u volledig ma niets dat bewijst dat het zo is. Beide broers zijn veroordeeld geweest. Voor wat laat ik hier int midden maar in ieder geval da's gepasseerd.

Mag ik er trouwens ook op wijzen aan onze forumleden dat de advocaat van deze heren de heer Luc Bockstaele is (iedereen die de affaire rond de sluitingen en heropeningen gevolgd heeft kent die naam), één van de vroegere dj's van de Fifty Five aan de Kuiperskaai te Gent.

Ik ben aant proberen een intervieuw te krijgen met hem.
Richman

Bericht door Richman »

Np Josman. No offense taken!!!

:wink:
Kernel

Bericht door Kernel »

die tijd van vroeger komt nooit meer terug globe , extreme ,bel air ,cherry moon en carat natuurlijk :-)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

klopt het dat den balmoral in een gewoon villa was met van die schuifdeuren naar de tuin toe? Heb dat iig gehoord van mensen die er geweest zijn?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Josjie

Bericht door Josjie »

zelf gaan checken hé, hij was vorige week open
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Hmm, dacht dat da al jaren gesloten was :?:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
007

Bericht door 007 »

neen de balmoral nu mag je zeker niet vergelijken zoals vroeger en trouwens er zijn geen clubs meer vind ik zoals in de jaren 90' 94'

vroeger kwam ik daar elke maandagmorgend nadat we van den boccaccio kwamen, een beetje verder feesten en dan dan naar huis voor drie a vier dagen te requepureren.hihi en dan hop naar volgende weekend :lol: 8)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

007 schreef:neen de balmoral nu mag je zeker niet vergelijken zoals vroeger en trouwens er zijn geen clubs meer vind ik zoals in de jaren 90' 94'

vroeger kwam ik daar elke maandagmorgend nadat we van den boccaccio kwamen, een beetje verder feesten en dan dan naar huis voor drie a vier dagen te requepureren.hihi en dan hop naar volgende weekend :lol: 8)
Ik vermoedde al da den echte Balmoral allang gesloten werd :? :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Josjie

Bericht door Josjie »

Jah het is hetzelfde gebouw (precies hetzelfde), zijn dezelfde uitbaters. Tis nog altijd dezelfden balmoral, ma gewoon in een ander tijdperk en het is geen afterclub meer.

Voor wie daarjuist zei dat er geen clubs meer zijn zoals in '90 - '94. Ik had er één gevonden: Club Mackenzie (was dan ook al 25 jaar open) ma die's in juli gestopt :x en ze weten niet wat ze er nu mee willen aanvangen
007

Bericht door 007 »

Josjie schreef:Jah het is hetzelfde gebouw (precies hetzelfde), zijn dezelfde uitbaters. Tis nog altijd dezelfden balmoral, ma gewoon in een ander tijdperk en het is geen afterclub meer.

Voor wie daarjuist zei dat er geen clubs meer zijn zoals in '90 - '94. Ik had er één gevonden: Club Mackenzie (was dan ook al 25 jaar open) ma die's in juli gestopt :x en ze weten niet wat ze er nu mee willen aanvangen
neen maat this zeker niet dezelfde balmoral. vroeger kon er meer en er kwam veel zwaarder volk en de muziek was veel beter :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast