Oh yeah!

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Kan er zich iemand deze kerel nog herinneren...
Zat altijd in de zetels te flippen voor zot aan den dansvloer en als ie naar de wc ging of iets halen aan de bar stond em recht en om de dansvloer over te steken maakte ie altijd van die bewegingen alsof em op ne moto zat gas te geven.
Das dus 't enigste wat em deed eh...juust effe die beweging op den dansvloer en da was 't.
Ik heb er me altijd krieke mee gelachen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee nie echt,wel een meisje da altijd met een pluim in haar haar rondliep en soms ne vogel na deed
puree

Bericht door puree »

tja, in de white house stond de "dienster" constant basketball te spelen. Dus heel de zondag door hé :shock: Kzweer het jullie, als ge aan die ne cola vroeg en ge zag ze zo afkomen terwijl ze aant basketballen was, dan peisde wel 2x vanwaar da je precies weer zat en wa da je precies weer ging drinken ... :lol:
Plus, zo rond 4u op maandagmorgen had den buitenwippers verzekerst aren bal afgepakt, want dan zat ze "gewoon" op een stoelke aan den bar en ... mannen, da mens zag er dan echt niet meer uit ... (hoe ik er toen uitzag zou ons op dit forum té ver leiden ... :wink: )
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:nee nie echt,wel een meisje da altijd met een pluim in haar haar rondliep en soms ne vogel na deed
De die heb ik daar ook nog weten rond"vogelen"...juust :lol:

Goh, ik zou daar geld voor geven om al die typetjes nog ne keer samen te kunnen zien...
Het is maar als iemand der over begint dat er soms maar een belletje gaat rinkelen...das jammer!!!
DAMN U MEMORY :!:
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

ik heb hier ne foto van balmoral liggen , maar nu weet ikzelf ni of dat ééne van vroeger is of nu ??? aan wie mag ik hem is doormailen aub ?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Ik kan die er gerust opzetten!!! zend maar!! :wink:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

aapje schreef:Ik kan die er gerust opzetten!!! zend maar!! :wink:
stuur mij een mailtje aub, dan doe ik ne reply met foto....

johanhaegeman@ferrodur.be
Gio

Bericht door Gio »

We want to see the picture too!!! :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

is het van de buitenkant of binnenkant?
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

mijn e-mail staat in mijn vorige post..... mail mij en ge hebt de foto, zo simpel ist :?
het is een foto van den buitenkant...
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 nov 2005, 20:34

Bericht door oneworld »

De zondagmorgen vondt ik de max :lol: rond 05u30 toestuiken meestal bijna geen volk ; ietsje later volk stuikt toe, rond 11 a 12u veranda gaat openen de Henk met z'n cowboyhoed op :P en om naar 't wc te gaan *strike* madammeke is voor naar 't wc te gaan of anders moet je vanachter aan de rij aansluiten .... kan zo veel verder gaan was bangelijke tijden idd zo ver dat ik soms d8 van zonnebril op te hebben maar was niet zo :P
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik wachtte nooit om naar de wc te gaan behalve als 't was om echt iets te gaan lossen :wink:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Wat deden jullie daar toch allemaal op die wc's??? Toch geen stoute dingen, hoop ik... :D :D :D :wink:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

neenee daarvoor hadden we de salontafels :P
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

aapje schreef:Wat deden jullie daar toch allemaal op die wc's??? Toch geen stoute dingen, hoop ik... :D :D :D :wink:
WC's zeg je wel je kon er met moeite in en die deuren waren zeker niet groter dan 1m², serieus jong zo'n kleiene deurtjes.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast