Oh yeah!

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: nice to read this topic

Bericht door BOUNCER »

henk the dj schreef:hey guy's,

ik heb even de tijd genomen om dit forum te lezen. Moet zeggen dat het me veel emoties terug brengt na al die jaren! Het is een feit dat de beginperiode van de balmoral uitermate extreem qua muziek en very PARTY was. Als ik terugkijk in mijn periode als dj ( en dit doe ik nu toch al 25 jaar ) is dit toch een van de hoogtepunten. Nooit heb ik zo een close band met het publiek gehad als daar. Enfin dankzij jullie allemaal was het er super. Misschien moet ik wel eens met de bazen praten en kjiken of we nog eens zo'n zondag kunnen ineensteken.

peace,

Henk :cheese:
Woow ' de Henk ' van de Balmoral zonder proberen slijmend over te komen maar voor mij was je gewoon de beste ver voor iedereen uit hoor en die partys in het kasteel van Loppem waren ook geschift maar ja de Balmo blijft voor mij de absolute 1 van het vroegere uitgaansleven die sfeer die magie die muziek ik heb er veel rondgehangen periode 93, 94, 95, 96 manmanman wat was dat een tijd

btw ik heb nog ellenlange discusiies gehad met u over wat weet ik nog allemaal ben nog naar uw winkel geweest in Gent etc etc etc

Balmo for ever.
Afbeelding
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 aug 2007, 01:56

birthday party Henk

Bericht door henk the dj »

Hey Guy's,

if you feel like go with the flow; like old times. I will be playing a 6 hour set this saturday the 25 th of August in montuno's, Sint Pieters Nieuwstraat 13 9000 Gent. For my 40 th birthday ! Evrybody's welcome and it's a free entrance ! Hope to see ya all .....

greetz,

Henk
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Henk, bij mij roept het dezelfde emoties op om dit allemaal te lezen maar ik denk dat we moeten beseffen dat die tijd van toen niet meer terug komt. Het probleem is, zoals hier al te lezen valt, dat we ni meer ongeremd zijn. Allemaal al te hard getekend door het leven ;-) En ja, zo'n dubbel Bartje..... da was me wel wa. Ooit een rekeninguitreksel gehad van een tankstation in Blankenberge, 150km van men deur en begot ni weten dak daar geweest was na zo'n vlammende trip. Redelijk beangstigende ervaring. Mor, moester een feestje op poten gezet worden lees ik het wel en mss waag ik me aan een bezoekje ! :bom:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast