cherry moon

Post hier je flyers van allerhande legendarische clubs en parties
Kernel

cherry moon

Bericht door Kernel »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


voila das al een begin :roll:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

mooi, maar er zijn er een aantal die ontbreken :s
Josjie

Bericht door Josjie »

jah kzou kik mijn mapke keer posten maareuh tis redelijk groot :-)

wa vinde van de nieuwe flyer van CCC? vink wel redelijk zalig
Kernel

Bericht door Kernel »

Josjie schreef:jah kzou kik mijn mapke keer posten maareuh tis redelijk groot :-)

wa vinde van de nieuwe flyer van CCC? vink wel redelijk zalig
laat maar komen die flyers :-)
Josjie

Bericht door Josjie »

jah kzit ook met het ontbreken van webspace...
Kernel

Bericht door Kernel »

voor foto's vind je toch gratis webspace.
Josjie

Bericht door Josjie »

jah mogelijk, ga jij ondertussen mijn scriptie maken? heb veel problemen hoor :-)
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

I GOT THEM ALREADY :wink: :wink:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
synod

Bericht door synod »

Afbeelding
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

ik heb ooit ne flyer van cherry moon gezien, heeeel lang geleden (meer dan 10 jaar) met zo n blurry - gemaakt golfke gti van de rijkswacht op, en ik had die toen beter meegenomen, had nu een zeldzaam collectors item kunnen zijn... als iemand deze kent of heeft let me know
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

nen maat van mij heeft die liggen zal hem vragen ofdat hij hem eens post
LunatiK

Bericht door LunatiK »

Ooit es naar CM gegaan en nooit meer opnieuw...
Twas op zo ne DJ @ Work
We waren nog ma binnen en we gingen ons in de zetels gaan ploffen,kwil zo iets zeggen tegen ne maat die in een zetel naast me zat en kreik zo naar em toe met men hoofd en met me armen leun ik naar hem toe.Komen der daar 2 buitenwippers naar ons toe en die nemen men maat en ik mee naar een kamertje net achter de ingang.Die ene blijft bij mij en de andere bij me maat in een bijkamer.Hij zei tegen mij dak al enkele weken zijn club voorzag van allerlei dope enz.Kon dus nie aangezein ik er voor de 1ste keer was.Ik zei hem da en die pakte bij men kraag en duwde me tegen de muur en porde me redelijk hard in mijn zijkant.Ik zweeg en hij zei er de politie bij te halen.Geen probleem zei ik,want ik had toch nix bij.Dan fouilleerde hij mij en vond nix tot hijzelf plots een pilletje liet vallen en heel opgelucht naar z'n collega riep dat hij prijs at. :roll: Mijn vriend had enkel wa groenen zitten en die kwam er ook bij.Die mannen hadden den slag geslaan en duidelijk 2 dealers gevat.We moesten daarna beiden ons lidkaart afgeven en werden op agressieve wijze de club ontzegd.Toen we op de parking op de stenen lagen kwamen enkele maten ook na buiten om te zien wat er precies scheelde en die mochten ook de club nie meer binnen.We hebben dan nog moeten opletten voor een dame,jawel die beetje grof kwam doen samen met die portiers.
Echt jammer maar CM heeft bij mij een grote Fuck U nagelaten en ik ga er nooit meer...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

vree raar verhaal maar soit,kan gebeuren...ik heb da met la bush :evil: ter wijl sommigen zeggen,la bush :o
enfin feit is ook da ge nu nie meer doet in de cherry wxa ge vroeger deed,ze zijn zo streng geworden
ge waart destijds nog maar binnen en ze kwamen al iet aanbieden en nu :| riskeer het ook nie om met uw voeten op de krukken te zitten
wel klote natuurlijk, als je onschuldig bent :?
in ieder geval;ccc here i come :)
LunatiK

Bericht door LunatiK »

idd, ook heel jammer trouwens want ken gasten uit de buurt die er praktisch wekelijks zaten en die spraken maar over 1 ding...
Josjie

Bericht door Josjie »

Ben zelf nog maar één keer ergens buitengesmeten en da was in de cherry moon... maar mijn eigen schuld dus geen probleem om nog te gaan...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten