Pulse parties club h2o 96-97-

Het forum van andere evenementen
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

fuck!! das just!!!ja mijn geheugen he.....en da was voor laurence! nie voor de pulse...maw,ja house dj......
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

werd Paul Johnson toen niet geboekt voor een grote At The Villa party in Brussel (ik weet de lokatie niet meer)? ik denk dat Steve Cop daar toen ook moest spelen.
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

trish & kash is ook wel just!!zijn ondertussen zoveel zaken dak verantwoordelijk voor ben.....en dit is lang geleden!!dak ook wa moet denken bij stilstaan verleden.....is wel eens tof!haha....
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

yep!de steve was ook present!en da was in hippodroom van sterrebeek,bxl! hadden toen ook bus ingelegd vanuit kortrijk!!was voor mij plezante avond...haha
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

ook 1 van mijn werken.....haha
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Nog iets gehoord van Lenny? Dat was eigenlijk wel een steengoeie dj vond ik. 'k Heb die nog één van zijn eerste boekingen gegeven in de Kolos ( :D ), maar de opkomst daar viel wat tegen waardoor zijn set werd ingekort ... 'k zal het nooit vergeten hoe ontgoocheld ie was, want die leefde echt voor zijn muziek.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

original mickey! schreef:yep!de steve was ook present!en da was in hippodroom van sterrebeek,bxl! hadden toen ook bus ingelegd vanuit kortrijk!!was voor mij plezante avond...haha
groenendaal?? daar was toch aan die renbaan?? maf spel en éénmaal eens gaan freaken op Paul Johnsen, die kerel was zalig 8)
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

lenny komk af en toe nog tegen!maar weet nie echt waar ie nu mee bezig is?enja paul jhonsen was dus in hippodroom van groenendaal(nie sterrebeek!)mijn geheugen he....haha!die bus was dus ingericht door wij.....eigenlijk door dj g-rald(stereo)ingelegd!!die was toen tesamen met de dochter van laurence!!klodia(nu crazy pump concept in bxl&model!),g-rald speelt regelmatig tesamen met dj crocky(ik heb die naam uitgevonden!haha...hij at veel chips...haha) voor laurence op atv vintage!!....
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten