Rave Explosion 1st edition Globus, Denderleeuw.

Het forum van andere evenementen
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

afrit waver, das begon 2 minuten van hier :(

en wat voor een namen staan op die tweede flyer, niet slecht.....
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Rave Explosion 1st edition Globus, Denderleeuw.

Bericht door Krozfader »

Diene in Wieze waren we ook van de partij.... had de smaak goed te pakken toen.... Veel weet ik wel nie meer van.... Leuk om die flyer terug te zien.... Dit forum begint meer en meer dienst te doen als een extern geheugen 8)
"The second most popular game that we played as children is House"
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Rave Explosion 1st edition Globus, Denderleeuw.

Bericht door back to the 90's »

3rde rave explosion was mijn debuut int uitgaan.
direkt ne schonen doop :P

vriendin van mij werkte toen af en toe is voor rave explosion en Deg & damien waren goei kameraden van mijn broer.
dus direkt VIP paskes en de ganse nest.
heb daar bijna heel den avond achter dienen discobar kunnen staan.
boy o boy :cheers:
meneer mills stond daar op e moment met de plaat vanachter in zen broek,klaar om ze is vlug door te mixen.
ge moest goed opletten om het te kunnen volgen zenne :twisted:

wa zou er van die mensen voort gekomen zijn hé :?:
Nothing is what is seems to be
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 nov 2005, 00:31

Re: Rave Explosion 1st edition Globus, Denderleeuw.

Bericht door timsan »

De 3e editie was voor mij en vele anderen ook den eerste echte stap in de scene (naast ne keer op een feestje in de Zodiac in Gent te zijn beland tijdens de gentse feesten, maar toen vond ik het allemaal nogal bizar :mrgreen: ). Was zeer geslaagde avond toen, spijtig dat ik de after toen niet heb meegemaakt in de Vaudeville, heb er heel schoone verhalen over gehoord 8) 8) 8)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Rave Explosion 1st edition Globus, Denderleeuw.

Bericht door lemant »

timsan schreef:De 3e editie was voor mij en vele anderen ook den eerste echte stap in de scene (naast ne keer op een feestje in de Zodiac in Gent te zijn beland tijdens de gentse feesten, maar toen vond ik het allemaal nogal bizar :mrgreen: ). Was zeer geslaagde avond toen, spijtig dat ik de after toen niet heb meegemaakt in de Vaudeville, heb er heel schoone verhalen over gehoord 8) 8) 8)
Zodiac doet hier ook een belletje rinkelen ... lag die niet aan de Decascoop?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 nov 2005, 00:31

Re: Rave Explosion 1st edition Globus, Denderleeuw.

Bericht door timsan »

Zodiac bestaat nog altijd: Helige Geeststraat 3, Vlabij het Belfort. Volgens caféplan Gent: 'eigenzinnig café voor frisse dertigers' (Yes, that's us now 8) ). Er staat ook nog in vermeld bij muziek: 'clubby muziek, dit café was een trendsetter voor de house scene in Gent'.

Toen verstond ik er niet al te veel van: voor mij toen bizarre monotome muziek, zweterig kot waar iedereen stond te dansen. We waren gewoon op zoek naar blaadjes, en rarara de mensen waren daar allemaal heel vriendelijk EN ze hadden ook bijna allemaal blaadjes bij :mrgreen:

Ik spreek nu van Gentse Feesten 1993, laaang geleden..
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Rave Explosion 1st edition Globus, Denderleeuw.

Bericht door lemant »

timsan schreef:Zodiac bestaat nog altijd: Helige Geeststraat 3, Vlabij het Belfort. Volgens caféplan Gent: 'eigenzinnig café voor frisse dertigers' (Yes, that's us now 8) ). Er staat ook nog in vermeld bij muziek: 'clubby muziek, dit café was een trendsetter voor de house scene in Gent'.

Toen verstond ik er niet al te veel van: voor mij toen bizarre monotome muziek, zweterig kot waar iedereen stond te dansen. We waren gewoon op zoek naar blaadjes, en rarara de mensen waren daar allemaal heel vriendelijk EN ze hadden ook bijna allemaal blaadjes bij :mrgreen:

Ik spreek nu van Gentse Feesten 1993, laaang geleden..

Ik denk dat ik het verkeerd voor heb ... dacht dat dat op een boot was.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re:

Bericht door rizzo> »

timsan schreef:Tijdens sluiting CM (eind 93) in Illusion. Dan terug in CM. En daarna hebben ze ook nog feestjes gegeven in PK Studio.

jaja het is al nen tijd geleden maar het waren superfeesten!!!
Beste vrienden, ze hebben zelfs nog feesten in de Silo in Leuven gegeven. Ik spreek hier over '96. Ik kan me er nog eentje van herinneren (ja, ja) op een doordeweekse donderdag. De guest was toen Stacey Pullen.

Joeri Cocquyt de man achter Rave Explosion is al die jaren actief gebleven in de scene als party organiser en booking agent van heel wat artiesten. Hij is van nature uit heel low profile maar heeft veel contacten en goede banden met artiesten waar vele agents alleen maar van kunnen dromen.

Hier is alvast de website van z'n bedrijfje Soul Mgmt: http://www.soulmgmt.biz/
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2008, 01:07

Re: Rave Explosion 1st edition Globus, Denderleeuw.

Bericht door Belgian Dj Valyom° »

Hier kan je Jeff Mills zen eerste dj set op Rave Explosion terug vinden

http://nl.youtube.com/VddEnergise

Cheers

Valyom°
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast