House Torhout

Het forum van andere evenementen
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

House Torhout

Bericht door bob »

Wellicht zullen er hier ook wel een aantal naartoe zijn geweest...
De eerste editie ben ik geweest(wellicht de beste van de 2 naar t'schijnt)
kweet nog heel goed dat het tamelijk warm was vooral in die tenten en dat men er nogal een oogje dichthield :wink:
Bob Sinclar speelde toen een bere set en vooral Ken Ishii als afsluiter van de zaterdag avond
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jan 2007, 16:50
Locatie: Leuven

Bericht door Mike vee »

Weet niet welke editie het was, ben er maar 1 keer geweest. Speciaal voor Tiêsto op zondag.

Weinig volk, was oevral plaats en kleinschalig, tenten op een schuin pattatenveld was toen minder.
retewarm en de brandweer maar volop water aan het spuiten aan de zijkant.


Hier de affiche ervan:

Afbeelding


Op de terugweg zoals steeds een souveniertje meegpakt. :D Hangt nog altijd in de kelder.

Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Precies ne verzamelaar van borden en aanverwanten :D
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

voila das de editie dak wok ben geweest! ja het zag er nogal wa primitief uit maar voor mij liever zo ipv die mega-toestanden...nochtans liep er zeker tss 5000 à 7000man en tamelijk scheef volk...zelfs zo scheef dat enen uit antwerpen ze begon uit te delen aan ons :D
kweet nog goed twa der zeker 30C in één of ander klein tentje
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik was er ook de 1ste editie... en idd Bob Sinclar was de max toen.. achteraf nog babbeltje mee geslagen. Wat zeer verassend was, was dat Dj Rush er niet was maar dat ze toen ipv hem Robert Armani hadden laten komen. Wat een sfeer toen op die open air weide.. was precies zo nen vertraagde film van iedereen die in de maat van zijn muziek stond te springen...

En idd Ken Ishiie wat een held achter de decks... kerel stond geen 5min stil, en toen was ik ook keikapot en ben ik maar naar huis gereden met 2 duitsers uit Keulen...

btw aan de flyer te zien stonden er veel meer dj's op dan die er kwamen... enige wat ik toen gezien had was "Jan Van Biesen, Kash, 100% Isis, Robert Armani, Deetron, Bob Sinclar, Ken Ishhie en Yellow..." van de rest wist ik totaal niks van.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

De goeie ouwe tijd... waar de naam tiesto even groot staat geschreven als de rest van de Dj's 8)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Mike vee schreef:Afbeelding

zou er niemand deze party willen herorganiseren?
en dan bedoel ik deze line-up :)
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

ThaMan schreef:Ik was er ook de 1ste editie... en idd Bob Sinclar was de max toen.. achteraf nog babbeltje mee geslagen. Wat zeer verassend was, was dat Dj Rush er niet was maar dat ze toen ipv hem Robert Armani hadden laten komen. Wat een sfeer toen op die open air weide.. was precies zo nen vertraagde film van iedereen die in de maat van zijn muziek stond te springen...

En idd Ken Ishiie wat een held achter de decks... kerel stond geen 5min stil, en toen was ik ook keikapot en ben ik maar naar huis gereden met 2 duitsers uit Keulen...
Ja der hing wel een speciaal sfeertje en iedereen totaal kapot!!!Ken was gewoon TOP...ben der wel ni zeker van of dat hij of Stacey Pullen met platen begon te gooien naar het publiek tenzij het in mijn gedachten was :?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Dat was Armani :)
2min later kwam ook de hoes nog achterna
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

bedankt voor de info,m'n maten geloofden me niet ze dachten dak.... :paranoid:
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

1e editie ni geweest, 2e editie wel!

Waren met een hele grote groep, 1 grote legertent! Als optredens gedaan waren zette wij onze boxen buiten, kleine stroboscoop aan de tent & muziek vollebak open! Stond altijd veel volk voor onze tent dan :D

Voor de rest kan ik me ni meer veel herinneren :o ben ni veel op de wei geweest toen :o Spijtig als ik nu zie wat een namen er kwamen :mad:

Slecht weer was het toen, voor na de ingang moest ge een klein stukske bergaf wandelen, vol modder die afdaling!

Kzal es kijken om 2e poster/flyer te posten!

Grtz 8)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Ben ook de eerste editie geweest, was echt wel een feesje toen. Wat ik me er van herinner is dat het een megastrenge controle was aan den entree( stond een massa flikken) en ook op de weide heb ik er verschillende zien meenemen die zelfs maar een jointje aant roken waren--> groot contrast met bvb werchter :x
De DJ's die ik me vooral herinner zijn Marco bailey, Stacey Pullen en Ken Ishi. Geweldig hoe da klein Japannerke stond te jumpen achter zen decks, kwam er nauwelijks bovenuit met zen mutske op zen hoofd :D Kweet ng hoe ze tem aankondigden " the man from the land of the rising sun, mr Ken Ishii"..
@Bob en Thaman, kan niets zeggen van Armani want die heb ik nie gezien maar Stacey Pullen heeft ook zeker weten vinyls int volk gegooid.

grtz
mi vario es primeiro
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Bericht door kvm »

House Torhout was mijn eerste grote feest ( 2001 )
Gratis vipkaarten gewonnen, met de trein naar Torhout station. Daar aangekomen geen pendelbus te zien!! Dan maar te voet naar de weide!
Het mooiste moment was voor mij toen een dikkere dj met lang haar ( ik weet begot zijn naam niet ) Bjorn Svin met Mand over Bord speelde. Heel de tent ( inderdaad een scheve ondergrond met diepe putten in ) uit zijn dak ging.
Ik was daar toen de rookie, maar vond het geweldig!
Een paar weken later naar The Love Parade in Berlijn (waar anders!!!)...maar dat is een andere topic zeker.
BTW Michel de Hey kan ik me ook nog herrineren. Het trouwens bij zijn set dat iedereen naar de brandweermannen liepen om wat af te koelen.
De Hollander moest er eens goed om lache...memories!ç
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

zowel 1ste als 2de editie geweest. 1ste was wel stukken beter vond ik.

degene die ik me herinner gezien te hebben: dave angel (zo stoned als iets), phuture, laurent warrin, justin berkovi (vette live), lekebush, zolex, speedy j, secret cinema, felix da housecat, bailey en pierre...

kweet nog da ge moest oppassen om u voeten ni te verstuiken in die tent mee al die putten. het jaar erna was veel professioneler georganiseerd ma slecht weer en overal belachelijke controle. security smoorde het zelf dan nog op :D
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

beide edities geweest en alle 2 evengoed meegevallen. ik herinner mij nog vooral de extreem vette sound (toen had hij nog een vette sound) van Bob Sinclar, de indrukwekkende set van Ken Ishi, Remy, Sander Kleinenberg, Marko ...

de slechste set die ook een dj weten brengen heb: Robert Armani. Dunno welke editie het was maar het was ronduit schandalig. heel de set door stond hij te praten met iemand die naast hem stond, elke keer dat hij iets wou zeggen haalde hij het volume naar beneden, daarbij nog eens een heleboel scheve mixen en dezelfde afgezaagde platen.

een minpunt was ook de overdreven modderige toestand tijdens de 2de editie. het was toen ook niet echt schitterend weer ...

toch spijitg dat house torhout van korte duur was, zelden zo een schitterende line-ups tegengekomen, in vgl met nu waar het altijd dezelfde zijn die op een affiche staan (minus / cocoon crew) had deze line-up echt alles.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten