Rebuilding Mondays

Het forum van andere evenementen
quincy

Rebuilding Mondays

Bericht door quincy »

Inmiddels ook al enkele jaren geleden, sinds de sluit van Extreme toch wel enkele legendarische feestjes geweten.

Zijn er nog mensen van dit forum die een rebuiling meegemaakt hebben?

Het hoogtepunt was natuurlijk de 40ste verjaardag van Phi-Phi, meer dan 1800 clubbers op een maandag avond 8)
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

ja :D

het heeft nie lang geduurd toch.... niet lang genoeg laat ons zeggen :p
quincy

Bericht door quincy »

Ongeveer 2 jaar :)
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

precies
niet lang genoeg :D

nu serieus, toch 2 jaren? Damn... het ging wel rap hé


oh man, ik miss het zoveel
Vooral na dit weekend in den Silo, nu ben ik helemaal nostalgiek


Was da niet in den Boccaccio, PhiPhi zijn verjaardag? En was de CP nie ook aan't draaïen??? Nu dat ik eraan denk, ik ben bijna zeker... maar heb het toch vrij moeilijk om alles te herrineren.



ik herriner me nog den allereerste dag dat ik jou in Extreme heb horen spelen. Het was denk ik ne zaterdag... en waarschijnlijk een van je eerste sets bij Extreme. Ik wist niet wat te verwachten, ik was gewoon de andere residents te horen en ik ging daar bijna elke weekend. Er was nie zoveel volk als ik me goe herinner... en, ik was zo verbaasd want eingelijk de muziek was precies wat ik wou horen, goed progressieve nummers, en ik ben naar jou geweest en heb je een beetje gesproken... En blijkbaar vond gij het tof dat ik & mij vrienden de muziek apprecieerden.
Anyway.

Keep posted for the next one! And keep on fighting for an Extreme reopening :D . I'd better stop dreaming


ps: sorry for the langage switch, dutch writing is a pain :p lol
quincy

Bericht door quincy »

Weet je nog welk jaar dat ongeveer was?

De eerste keer dat ik in Extreme gedraaid heb was denk ik rond '97-'98 als ik mij goed herinner. Was op de "extreme progressive" night met oa Pat Mackenzie ...

De Bday met Phi-Phi op rebuilding was met guest Marko van La Rocca. Phi-Phi heeft die avond 2 sets neergzet, was een pracht van een avond.

CP is 3 keer bij ons te gast geweest op rebuilding. Oa op de Bedrock night met Pole Folder en ook eens de allereerste back 2 back van CP en Pole Folder op 1 jaar Rebuilding.

Anders guests waren Cass (Cass & Slide), Frederik aka Pako & Frederik, Jonathan Lisle (Bedrock, first time in Belgium), Cosmo, Peter Novak en nog vele andere ...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

stond op mijn verlanglijstje maae helaas nooit de ballen gehad om conge te vragen en naar destelbergen te trekken :cry:
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

quincy schreef:Weet je nog welk jaar dat ongeveer was?

De eerste keer dat ik in Extreme gedraaid heb was denk ik rond '97-'98 als ik mij goed herinner. Was op de "extreme progressive" night met oa Pat Mackenzie ...

De Bday met Phi-Phi op rebuilding was met guest Marko van La Rocca. Phi-Phi heeft die avond 2 sets neergzet, was een pracht van een avond.

CP is 3 keer bij ons te gast geweest op rebuilding. Oa op de Bedrock night met Pole Folder en ook eens de allereerste back 2 back van CP en Pole Folder op 1 jaar Rebuilding.

Anders guests waren Cass (Cass & Slide), Frederik aka Pako & Frederik, Jonathan Lisle (Bedrock, first time in Belgium), Cosmo, Peter Novak en nog vele andere ...
ja tzal begin 98 zijn of zoiets, weet het nie meer precies... maar zonder pat mackenzie... die herriner ik mij nier
Pole Folder en CP heb ik ook gezien in de Temple

t'is allemaal zover al, bijna 10 jaren
snif

lol
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

Afbeelding
Josjie

Bericht door Josjie »

mmmmmmm rebuildings

zalige muziek
supersfeer
en elke keer als ik quincy, elkewelke,... of gelijk wie zie begin ik te zagen dat ik er heimwee naar heb
quincy

Bericht door quincy »

ja, ik moet zeggen dat ik het ook begin te missen :oops:
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

was ik blij toen ik na de sluiting van extreme de affiches zag van rebuilding mondays :-o (ik herinner het mij nog alsof het gisteren was.....aan de ingang van de Silo tijdens een andere prog party)

de eerste nacht vond ik al super !! op de 3de plaat van phiphi begon iedereen zijn naam te roepen.........the master was back :eek:
toen de muziek tot ieders verbazing om 5am werd afgelegd (opgelegd door de gemeente) werd er 20min aan 1 stuk opnieuw de naam phiphi gescandeerd.....magisch moment !! (heeft zich nadien ook nog een paar keren voorgedaan)

muziekaal was elke party een hoogtepunt.......... Cass, Frederik, Lisle, .... damn damn

het volk was niet altijd in grote getalen aanwezig....maar de sfeer was telkens uitzinnig......... en men kon ook wel spreken van een "progressive" familie :)

ik heb geloof ik maar 1 rebuilding gemist......het nemen van onbetaald verlof had ik er elke keer voor over :cool:

jammer idd dat niet is kunnen blijven doorgaan...... maar de herinneringen blijven ;)
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

site staat nog steeds online btw :-D

http://www.rebuilding.be/
sunglasses at night

Bericht door sunglasses at night »

Zijn er geen plannen om dit nog eens te proberen? Al was het maar éénmalig.

Ik herinner mij Phi Phi's birthday alsof het gisteren was
Josjie

Bericht door Josjie »

Be Bold...
Break the rules...
Go out on a Monday and
relive the vibe !!!

Wedstrijdvraag: waarvan komt deze slogan (specifiek zijn)

Reglement: iedereen mag meedoen behalve Quincy en Ben.Milo

Prijs: het respect van de andere rebuilding gangers

Edit:

trouwens dit is al JAREN mijn wallpaper op mijn pc, die weiger ik te vervangen, was het eerste dat ik overgezet heb toen ik mijn laptop kocht

http://users.telenet.be/josjie/images/w ... 0%255D.jpg
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Josjie schreef:Be Bold...
Break the rules...
Go out on a Monday and
relive the vibe !!!

Wedstrijdvraag: waarvan komt deze slogan (specifiek zijn)

Reglement: iedereen mag meedoen behalve Quincy en Ben.Milo

Prijs: het respect van de andere rebuilding gangers

Edit:

trouwens dit is al JAREN mijn wallpaper op mijn pc, die weiger ik te vervangen, was het eerste dat ik overgezet heb toen ik mijn laptop kocht

http://users.telenet.be/josjie/images/w ... 0%255D.jpg

als ik mij niet vergis stond dit op de rebuilding flyer van de party op 1 januari 2004, neen ??
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten