house party 4 en 5 periode 93-94

Het forum van andere evenementen
baireDC10

house party 4 en 5 periode 93-94

Bericht door baireDC10 »

de 4 was in de hippodrome in sterrebeek enkel met belgische dj met frank,marko,phi-phi,christophe(tofke),franky jones en de fly de 5 was in de keizershallen te aalst met yves de ruyter,frank,fly,tofke,franky,marco,kevin,phi-phi,deg,jan en marco bailey. met ne after party in de house of diamons. na de 5 zijn ze van naam verandert d-base tec noemde dat.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ben van aalst en heb ier dus nooit iets van geweten :cry:
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

nummer 5 da was 8 april 1994 ik heb de flyer hier nog liggen
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: house party 4 en 5 periode 93-94

Bericht door Krozfader »

House party in Aalst kan ik me nog steeds goed voor ogen halen.... Met de trein er naar toe, vooral de set van Tofke is me bijgebleven en de live set van Insider, man man die beukte er nogal op los.... Hit hard van Robert Armani was toen de plaat van het moment, tja we waren jong... smorgens met de eersten trein terug naar huis.... Was toen mijn eerste house party.... de microbe is nooit meer weggegaan....
"The second most popular game that we played as children is House"
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: house party 4 en 5 periode 93-94

Bericht door Enterprise »

baireDC10 schreef:de 4 was in de hippodrome in sterrebeek enkel met belgische dj met frank,marko,phi-phi,christophe(tofke),franky jones en de fly de 5 was in de keizershallen te aalst met yves de ruyter,frank,fly,tofke,franky,marco,kevin,phi-phi,deg,jan en marco bailey. met ne after party in de house of diamons. na de 5 zijn ze van naam verandert d-base tec noemde dat.
Eén van de eerste grote houseparty's in belgie, is nog eens tijdens de zomerperiode toen in knokke doorgegaan...............organisator hiervan zat later ook achter POWERPLAY 95 in Luik en talrijke feesten in de Cherrymoon......
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten