Wings of Helios

Het forum van andere evenementen
varth

Wings of Helios

Bericht door varth »

Deze parties zullen vooral wel bij de mensen uit Vlaams Brabant een belletje doen riinkelen. De parties werden in de Roosenberg in Oud - Heverlee gehouden. Er was altijd een editie op het einde van juni (na de examens) en rond Kerstmis (ook na de examens) en vaak op een donderdag ofzo (vrijdag rapport halen). Er is een tijd echt heel veel volk op afgekomen. Het was ook een vrij jong publiek meestal die hun grenzen nog niet kennen. Gevolg, veel dope en de nare gevolgen ervan. Ik ben zelf een paar keer geweest en dat was telkens wel in orde. Zalig om om 6 uur 's ochtends buiten te komen en dan te gaan maffen als iedereen moet gaan werken. Op korte tijd is dan heel dat partygebeuren in de Roosenberg verdwenen. De muziek daar evolueerde ooknaar platte bucht en ne mens ontgroeit die puberjaren ook natuurlijk. Ik weet niet of die parties nog bestaan. Als er nog eens iets te doen is in de Roosenberg, is het vaak huilen met de pet op.
Alain

Bericht door Alain »

Ik ben er nooit geweest wegens de te jonge gemid. leeftijd , ik dacht dat ze onlangs terug ne Wings georganiseerd hebben,maar ben niet zeker.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

jaja, da word nog altijd georganiseerd! met dj jan enz...

Wel ni echt mijn ding :wink:
varth

Bericht door varth »

De laatste affiche die ik er van gezien heb, was idd van een bedenkelijk niveau.

Alain: idd, het pubergehalte was altijd zeer hoog op die fuiven. Als ge er zelf nog ene zijt, is dat niet zo erg natuurlijk :wink:. Maar de laatste keer dat ik daar een party gedaan heb, was ik 20 ofzo. Zelfs toen voelde ik me al te oud ervoor
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

Ik herinner me die parties nog heel goed ! Was als je in Leuven woonde echt iets om naar uit te kijken na de examens. Net zoals "Trip to heaven" en "Tunes of God" En daarna rapport gaan halen :) . Over die leeftijd is ook niet gelogen , ik was toen amper 14 :oops: . Ik heb hier nog een cdtje liggen van Jeroen uit 2000. Als ik het hoor moet ik altijd lachen dat ik daar ooit op heb staan dansen. Kan het misschien eens uploaden voor de liefhebbers ?
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 sep 2005, 16:55

Bericht door de_mathie »

wings of helios, is een paar maanden gelden in de stadsfeestzaal in aarschot geweest. maar ik betwijfel of we het over dezelfde fuif hebbe.. allé, ik was er toen ni, door een accidentje, dus weet nie hoe het geweest was...
ALWAYS REMEMBER THE MUSIC!!!!
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:23
Locatie: betekom

Bericht door Dj Death »

Ben daar is geweest in '99 toen ik nog 17 was, had idd ne grote naam in Vl.-Brabant en Leuven maar vond het redelijk tegenvallen... locatie was tof maar muziek veels te plat.
you know, ... stuff
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Ik deel al de meningen hierboven over wings, redelijk jeugdig en plattekes, maar wel het evenement. Veel druggebruik en crapulenstreken idd. Ben er enkele malen geweest als 15-16 - jarige
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Waren er ook in Boortmeerbeek of in Haacht, Wespelaar?
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

bij mijn weten enkel in de rozenberg aan de zoete waters. er zijn wel een aantal gelijkaardige fuiven geweest in die parochiezaal op de baan leuven-mechelen. Op één ervan heb ik zelfs nog gedraaid... :twisted:
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

Jajaja deze ken ik ook heel goed, heb op een paar editied nog gedraaid maar was idd wa puber en platte puziek, ma ik geef wel toe dat ik me der wel veel geamuseerd heb, ook vooral omda ge der heel veel volk kende.
En ja ge bent jong he :D

Maar door de zware overkill aan parties daar is da uitgestorven, de organisator (Carlo Simeone) hebbe ze gesnoerd op allerlei duistere praktijken.

Dan heeft RGR de naam wings of helios overgekocht en hebbe zij die enkele keren georganiseerd ma da was schijnt gene vette.

Ma de eerste 3 edities waren wel heel vet !!!

kheb alle flyers nog wel voor moest iemand ze willen zien.
varth

Bericht door varth »

Ik herinner me wel dat er ooit 1 editie is geweest met Yves Deruyter, Franky Jones en Pierre op de affiche. Geen slechte affiche imo. Pierre moest toen afsluiten en de dag erna hoorde ik veel mensen zeggen dat hij nogal rare muziek speelde, heel vaak hetzelfde geluidje enz. Tot zover de intrede van techno in de Roosenberg :P . Voor de rest ja... mannen als vino ricci, die residents, dj Jan enz... plattekes. Mannen als Glenn en Marko heb ik daar nog wel goede sets weten draaien. De locatie vond ik ook altijd wel ideaal voor dat soort fuiven.
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

awel ik herinner me die edtie nog goed, maar Pierre heeft toen heel dik gespeeld ma franky jones heeft toen de zaal half leeg gespeeld.
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

ik heb destijds de allereerste wings of helios party meegemaakt en dat was in bertem (bij leuven) in een sporthal,en de afterparty was in discotheek de molen.dit weet ik met grote zekerheid,kzat vrijdag + zaterdag altijd eerst in de molen int weekend,phille de portier van nu montini stond vroeger aan de molen ook
8) 8)
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

in de molen.. bij de scooter :-D
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten