Cannabis nog altijd de meest gebruikte drug onder jongeren

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Cannabis nog altijd de meest gebruikte drug onder jonger

Bericht door emotionslover »

Stanne schreef:
Lestat schreef:
StevenR_73 schreef:
kdeed het soms ook als ik de baan op was, maar ik heb al controles overdag meegemaakt en dan zweet ik toch effe :) ik ben het gewoon om s'nachts controles tegen te komen, ni om 11u ergens in Boechout, Lier of dieper in de Kempen, das toch gen uur zeker :D
:
t is zo dat je gepakt wordt he - mij hebben ze al tegengehouden overdag toen ik de joint aan t rollen was, dus langs mij op de zetel lag alles schoon te liggen :cheers: maar ipv te panikeren toen ik ze zag staan, heb ik rustig mijn pinkerke opgezet, aan de kant gaan staan en terloops onopvallend mijn jas die achterin lag naar voor gehaald en over mijn miniplantage gelegd, om dan vervolgens zonder een spier te verrekken de brave burger te spelen :mrgreen:

Als je panikeert hang je, die mannen van de politie pakken je er zo tussenuit, maar als je jezelf onder controle kunt houden en normaal doet, zien zij ook t verschil niet tussen jou of een echte brave burger, en de kans dat je dan gepakt wordt, is zo goed als onbestaande
Ne joint was ook ni echt men lievelingsding maar ik had zo'n sigaretten masjientje. Plaats van ne splif te rollen gewoon een echte sigaret met filter maken en valt ni op achtert stuur. Tot ge ne keer moet stoppen natuurlijk. Kuch.
Lang geleden allemaal, toen de dieren nog spraken :mrgreen:


en toen er nog olifanten en mieren voor onzen auto liepen op de baan.... ja das idd lang geleden!!!!! de olifanten zijn zelfs bijna uitgestorven.... :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten