P-magazine zoekt straffe verhalen!

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:ik wil gerust mijn boekske over die jaren es opendoen, maar dan gaan ze met 1 artikel ni toekomen :cheers:

"Lestat: The Authorised Biography"
Jep, dat lijkt me wel superlectuur! En meteen een licentie voor een verfilming! :D :tongue:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door StevenR_73 »

Fear and Loathing in Flanders :mrgreen:
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door Magicdavo »

probleem is dat ge met zo een artikel het stigma dat clubs gelijk staan met drugs gaat voeden. En ik denk dat we de razzia periodes toch liever ni zien terugkomen :P
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door Lestat »

StevenR_73 schreef:Fear and Loathing in Flanders :mrgreen:
mwoeha :cheers: zalige film trouwens ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door Lestat »

Magicdavo schreef:probleem is dat ge met zo een artikel het stigma dat clubs gelijk staan met drugs gaat voeden. En ik denk dat we de razzia periodes toch liever ni zien terugkomen :P
ge kunt da wat maskeren he , deftig in de feeststemming, verstand op nul, enzo van die neutrale uitdrukkingen waar heel wat meer achtersteekt dan de gemiddelde vlaming begrijpt
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:
Lestat schreef:ik wil gerust mijn boekske over die jaren es opendoen, maar dan gaan ze met 1 artikel ni toekomen :cheers:

"Lestat: The Authorised Biography"
Jep, dat lijkt me wel superlectuur! En meteen een licentie voor een verfilming! :D :tongue:
Ik ben da al jaren aan t zeggen da'k es een boek zou moeten schrijven :lol: - niet dat ik speciaal zoveel meer heb meegemaakt dan bijvoorbeeld de rest van mijn kameraden, alleen ben ik blijkbaar de enige die zich daar nog veel van herinnert :lol: - vraag me ni hoe dat komt, want ik was allesbehalve een nuchter persoon in die dagen, en toch weet ik nog enorm veel van wat wij toen allemaal meegemaakt hebben, en kan ik me dat nog redelijk helder voor de geest halen ook :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door Lestat »

progrez schreef: We zullen de periode ook duidelijk kaderen. Afterclubs in combinatie met bijzonder weinig politiecontroles was gewoon jaren '90. Nu ligt dat uiteraard helemaal anders. Het is een periode die ge niet kunt vergelijken met die van nu.
In feite de essentie van de zaak - de jaren '90 waren het wilde westen, als je niet al te dom was en je jezelf niet onomstootbaar verdacht maakte, kon je met zowat alles wegkomen. De portiers knepen een oogje toe als ze je kenden als een partyganger die geen problemen veroorzaakte, de politiecontroles, indien je ze toch eens tegenkwam, waren veel milder en schappelijker, er kon nog gepraat worden in die tijd, was je toch onder invloed, werd je betrapt, en deed je een beetje normaal en vriendelijk tegen de andere partij, was de kans enorm groot dat je zonder erg ermee wegkwam.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2009, 21:32

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door spikes »

Lestat schreef:
progrez schreef: We zullen de periode ook duidelijk kaderen. Afterclubs in combinatie met bijzonder weinig politiecontroles was gewoon jaren '90. Nu ligt dat uiteraard helemaal anders. Het is een periode die ge niet kunt vergelijken met die van nu.
In feite de essentie van de zaak - de jaren '90 waren het wilde westen, als je niet al te dom was en je jezelf niet onomstootbaar verdacht maakte, kon je met zowat alles wegkomen. De portiers knepen een oogje toe als ze je kenden als een partyganger die geen problemen veroorzaakte, de politiecontroles, indien je ze toch eens tegenkwam, waren veel milder en schappelijker, er kon nog gepraat worden in die tijd, was je toch onder invloed, werd je betrapt, en deed je een beetje normaal en vriendelijk tegen de andere partij, was de kans enorm groot dat je zonder erg ermee wegkwam.
Ja, zo kwamen wij (auto zat vol) is op een zondagmiddag terug van illusion richting carat, we moesten aan de kant voor controle, allemaal goe begaaid, mijn vriendin aan het stuur, Politieagent vraag naar we naartoe rijden en mijn vriendin legt uit dat we zo goed als thuis zijn,(we woonde toen recht tegenoer de carat) nog 200m meneer de politieagent, waarop de agent in kwestie zij " alle vooruit dan, maar rustig aan he", raampje terug dicht en verder gereden
:D
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door DCD »

spikes schreef:
Lestat schreef:
progrez schreef: We zullen de periode ook duidelijk kaderen. Afterclubs in combinatie met bijzonder weinig politiecontroles was gewoon jaren '90. Nu ligt dat uiteraard helemaal anders. Het is een periode die ge niet kunt vergelijken met die van nu.
In feite de essentie van de zaak - de jaren '90 waren het wilde westen, als je niet al te dom was en je jezelf niet onomstootbaar verdacht maakte, kon je met zowat alles wegkomen. De portiers knepen een oogje toe als ze je kenden als een partyganger die geen problemen veroorzaakte, de politiecontroles, indien je ze toch eens tegenkwam, waren veel milder en schappelijker, er kon nog gepraat worden in die tijd, was je toch onder invloed, werd je betrapt, en deed je een beetje normaal en vriendelijk tegen de andere partij, was de kans enorm groot dat je zonder erg ermee wegkwam.
Ja, zo kwamen wij (auto zat vol) is op een zondagmiddag terug van illusion richting carat, we moesten aan de kant voor controle, allemaal goe begaaid, mijn vriendin aan het stuur, Politieagent vraag naar we naartoe rijden en mijn vriendin legt uit dat we zo goed als thuis zijn,(we woonde toen recht tegenoer de carat) nog 200m meneer de politieagent, waarop de agent in kwestie zij " alle vooruit dan, maar rustig aan he", raampje terug dicht en verder gereden
:D
en tegenwoordig zouden ze u nog komen lastig vallen als ge op uwen oprit staat... jammer allemaal é, maarja
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door ThaMan »

Als ge soms maten van vroeger terug ziet zijn er altijd dingen die je zelf niet meer weet maar de andere wel, en andersom ook.
Zoals Lestat kan ik ook easy een boek schrijven over de escapade's van the ol days, maar zulke dingen blijven beter binnes huis ;)
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door Technolab »

maak allemaal een tijdelijk hotmail... adres aan, met een of andere onbekende nickname, een stuur die verhalen anoniem door, en dus ook geen namen ik de verhalen meedelen ;)...



"HINT" :)
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door Stanne »

Och, zag maandagmorgend op de parking van den E313 nog een Volvo van de flikken staan. In de auto ernaast lagen 2 gasten te maffen. Zelfs da mag al ni meer. Ze hadden mss liever da die verder gereden hadden ofzo.
Kunnen ze ne mens nog ni rustig laten bijtrekken na een zwaar weekend :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door Oldskool »

Tegenwoordig mag je idd helemaal niks meer... en het gaat er niet meer beter op worden.
Tegenwoordig staan de flikken al om 22 uur te controleren en met een stokje in je bek te krabben om te zien of je maar geen jointje hebt gerookt of een pilleke hebt gepakt.
Ben blij dat ik het uitgaansleven in de vroege jaren '90 heb meegemaakt.
Die tijden komen nooit meer terug!!!
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door enfant terrible »

Van't weekend ook weer mogen stoppen.
Nacht van zondag op maandag, rond 2u.
En op baan na huis ventje? Natuurlijk niet, party moest nog beginnen.
Dan controle van de papieren en zo, niets gedronken. Maar wel geen sleutelhanger gehad, we zijn wij geen souvenirshop was dien dwaze flik zijn antwoord. Dan zorgt ne mens keer dat em deftig de baan opkomt...
Vriendin en maat die meewaren staan gekend bij de fliks, daar dan zitten over janken.
En dan verstaan ze niet dat iedereen hen haat. De wankers.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: P-magazine zoekt straffe verhalen!

Bericht door Gio »

Zijn ze er niet mee begonnen, nu? Las in de P van deze week een pagina geweid aan 'n paar discotheken die hier once big waren. Vrij korte artikels wel... Boccaccio (the original one) kwam aan bod, Zillion ook, en dan nog 'n club of 3 waar de namen van ontglippen. Misschien worden die straffe verhalen in de komende weken aan deze clubs gelinked?
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast