Young Talent video on Poppunt

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 mar 2009, 14:29

Young Talent video on Poppunt

Bericht door Balance »

About 5 years ago Kozzmozz launched the Young Talent Corner. Main goal was to give young dj's the opportunity to play on their events.

Soon after, we found a great partner in Poppunt who wanted to expand their support to pop and rock musicians also to the electronic music scene.

Poppunt now also offers young dj's the change to play on lots of other events but obviously Kozzmozz is still part of it. On the last edition Robert Kohlman was selected as Young Talent and he opened up the Ultra room. You can follow his adventure in the video:
http://www.poppunt.be/magazine/articles ... sp?id=4373

Want to play on Kozzmozz or other events also , check : http://www.vi.be
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Young Talent video on Poppunt

Bericht door lemant »

die video stond hier al dacht ik ...
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Young Talent video on Poppunt

Bericht door Dr. Poppers »

Ah ja, van de legendarische Rob Colemans die Berghain Techno draait, en als je dat niet mocht kennen: dat is de stijl van tegenwoordig hier in Berlijn! Whoehaha etc.
(Morgen toch eens checken in het hippe Berlijnse clubje Rechenzentrum of ze daar ook 'Berghain Techno' spelen... :mrgreen: Maar ik denk niet dat de uitgenodigde nozems T. Rockcliffe en P. Grindvik of zelfs S. Pascalidis zich aan een of ander aanhangsel vòòr het woord techno gaan houden. Tenzij Boenke - :tongue: )
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Young Talent video on Poppunt

Bericht door back to the 90's »

Dr. Poppers schreef:Maar ik denk niet dat de uitgenodigde nozems T. Rockcliffe en P. Grindvik of zelfs S. Pascalidis zich aan een of ander aanhangsel vòòr het woord techno gaan houden. Tenzij Boenke - :tongue: )
Trevor Rockcliffe komt daar draaien ofwa? :cyclopsani:
NIIIIIIIICE,setje vastkrijge poppers :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Young Talent video on Poppunt

Bericht door Dr. Poppers »

back to the 90's schreef:
Dr. Poppers schreef:Maar ik denk niet dat de uitgenodigde nozems T. Rockcliffe en P. Grindvik of zelfs S. Pascalidis zich aan een of ander aanhangsel vòòr het woord techno gaan houden. Tenzij Boenke - :tongue: )
Trevor Rockcliffe komt daar draaien ofwa? :cyclopsani:
NIIIIIIIICE,setje vastkrijge poppers :mrgreen:
Jep, dat wordt zijn eerste setje sinds jaren; een soort van come-back dus. :thumleft: 'k Ben er echt wel benieuwd naar. Ik kan ook wel eens navragen of ze 't gaan opnemen of niet.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Young Talent video on Poppunt

Bericht door Dr. Poppers »

Dr. Poppers schreef:
back to the 90's schreef:
Dr. Poppers schreef:Maar ik denk niet dat de uitgenodigde nozems T. Rockcliffe en P. Grindvik of zelfs S. Pascalidis zich aan een of ander aanhangsel vòòr het woord techno gaan houden. Tenzij Boenke - :tongue: )
Trevor Rockcliffe komt daar draaien ofwa? :cyclopsani:
NIIIIIIIICE,setje vastkrijge poppers :mrgreen:
Jep, dat wordt zijn eerste setje sinds jaren; een soort van come-back dus. :thumleft: 'k Ben er echt wel benieuwd naar. Ik kan ook wel eens navragen of ze 't gaan opnemen of niet.

Een report van die avond alhier:

http://www.gonzocircus.com/?p=1851
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast