Circo Loco aan Donkmeer gesloten na inval

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Circo Loco aan Donkmeer gesloten na inval

Bericht door pascal78 »

en geen internet, zodanig da ge uwe scheve kop ni den dag daarna op een of andere blog-site zag..
haha
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Circo Loco aan Donkmeer gesloten na inval

Bericht door emotionslover »

pascal78 schreef:en geen internet, zodanig da ge uwe scheve kop ni den dag daarna op een of andere blog-site zag..
haha

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Circo Loco aan Donkmeer gesloten na inval

Bericht door Dr. Poppers »

emotionslover schreef:
pascal78 schreef:en geen internet, zodanig da ge uwe scheve kop ni den dag daarna op een of andere blog-site zag..
haha

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dat is nu eens precies de reden waarom 'k zeer blij ben met de regel van Berghain, waar fotoapparaten en gsm's met fototoestellen er niet in komen!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Circo Loco aan Donkmeer gesloten na inval

Bericht door Sunreezer »

Bijna elke gsm heeft tegenwoordig toch een ingebouwde camera?
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Circo Loco aan Donkmeer gesloten na inval

Bericht door Dr. Poppers »

Sunreezer schreef:Bijna elke gsm heeft tegenwoordig toch een ingebouwde camera?
Jep en als je er eentje op zak hebt, moet je 'm gewoon aan de ingang achterlaten of je komt er niet in. En eigenlijk sta ik daar helemaal achter...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Circo Loco aan Donkmeer gesloten na inval

Bericht door Stanne »

Dat doet me daar een beetje aan de Fauna in Schilde denken.
Allemaal rechtse hardcore skinners toen.
1 keer geweest in die periode daarna nooit meer.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 nov 2009, 14:06

Re: Circo Loco aan Donkmeer gesloten na inval

Bericht door nouskes »

over Kabarka kan ik maar 1 ding zeggen.. ik schaam mij dood voor het volk dat daar nu zit :oops:

vroeger (periode 95-98) was dat echt mijn 2de thuis, er zaten wel al fransen (maar ook hollanders) maar van die white-power toestanden zag je daar niet!!
We waren 1 grote familie, oke, er werd wel gevochten maar dat gebeurd overal.. wij waren nog echte gabbers. Vooral veel wazige toestanden zoals onzichtbare basketbal spelen, kaarten op den dansvloer en af en toe kroop er ne keer ne zot in de kooi die op den dansvloer stond.. den hoofddealer liep rond me laserpennen waarmee hij op de muren liet projecteren wat hij allemaal bij had :mrgreen: en als je helemaal wilde gaan en de kooi bezet was, dan waren er nog de boxen waar je kon gaan inzitten :mrgreen:

Ik ben daar een jaar of 5 geleden nog eens geweest en amaai.. weinig volk, stinkt idd naar de schimmel en vol met fransen (90%)
De lol was er snel af voor mij toen :? zoals vroeger zal het daar nooit meer worden..
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast