R.I.P. Michael Jackson

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door emotionslover »

was zo eens bezig op het nieuwsblad met de reacties te lezen van de mensen!!!

moet je eens doen!!! is de moeite!!!

snap nie (ook al ben je geen fan en is hij in jouw ogen een loser of gelijk wa) hoe mensen bepaalde uitdrukkingen kunnen uiten!

ik zou dit mijn ergste vijand nog nie toewensen!!! ik vind schelden zo goedkoop...... is gewoon wreed wat er soms op staat!! nie normaal!!! swat kga slapen!!!!

see ya all!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door ThaMan »

djaxxie schreef:
ThaMan schreef:Allee doodsoorzaak "Overdosis Slaappillen"
Wederom een zelfmoord in de music buisness
Straf dat gij dat al weet, ze hebben op de radio al 1000 keer gezegd dat het nog weken kan duren voor men eruit is wat de precieze oorzaak zou zijn, tot dan zijn da gewoon roddels!
Ik staan hier in directe verbinding met never never land ;)
ff tussen 2 ", ben er dus ooit echt geweest (allee voor de deur toch)
Zijn domein ligt tussen SF en LA als je de 17mile drive opgaat, iets voor of na "Santa Barbara" ben ik even kwijt. Anyway het is wel inmens...
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door djginod »

Voor degenen die nog platen willen ontdekken van Michael jackson :

http://talpa-asx.streaming.is.nl/stream ... Q=WEB08_HQ

Radio 10 Gold heeft tijdelijk als eerbetoon een MJ radiostation geopent ! Staat hier op het werk al een hele ochtend op, EN verveelt absoluut niet, tot nu toe ! :D

Ikzelf kwam tot de ontdekking dat Moby onder zijn pseudoniem Voodoo Child in de track Permanent Green dus een loop van een oude MJ release heeft gebruikt...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door ThaMan »

staat op... altijd lekker
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Lestat »

djaxxie schreef:
ThaMan schreef:Allee doodsoorzaak "Overdosis Slaappillen"
Wederom een zelfmoord in de music buisness
Straf dat gij dat al weet, ze hebben op de radio al 1000 keer gezegd dat het nog weken kan duren voor men eruit is wat de precieze oorzaak zou zijn, tot dan zijn da gewoon roddels!
Hij heeft de pillen zelf in mj zijne mond geduwd :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Trab »

Walgelijk, hij is nog maar net overleden of iedereen staat al klaar met zijn verhalen. Je moet er de artikels van het laatste nieuws eens op naslaan: MJ was een skelet bezaaid met naaldgaatjes, MJ was homo, MJ was kaal,... Dégoutant hoe men zijn vuile was naar buiten ah brengen is! Ik heb liever goede herinneringen dan een hoop negatieve zever over hoe zielig hij wel niet was....
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Gio »

djginod schreef:Voor degenen die nog platen willen ontdekken van Michael jackson :

http://talpa-asx.streaming.is.nl/stream ... Q=WEB08_HQ

Radio 10 Gold heeft tijdelijk als eerbetoon een MJ radiostation geopent ! Staat hier op het werk al een hele ochtend op, EN verveelt absoluut niet, tot nu toe ! :D

Ikzelf kwam tot de ontdekking dat Moby onder zijn pseudoniem Voodoo Child in de track Permanent Green dus een loop van een oude MJ release heeft gebruikt...

Voila se, en direct van start met "Liberian Girl"! Eén van mijn favo's! Ik vind 't nog altijd straf en heb er nog 'n raar gevoel bij. Ben opgegroeid met zijn muziek, en ook al kwam hij de laatste jaren serieus exentriek en negatief in de media, 't was een verdomd goede artiest die heel wat fantastische muziek gemaakt heeft.

Moest die niet zijn, dan had de muziekgeschiedenis er toch heel anders uitgezien...

Maar ja, he's gone, hoe raar en spijtig ook en 't wrang gevoel van ongeloof dan neemt voorlopig z'n plaats in...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door poehaaaaa »

Het is een raar gevoel. Als men binnenkort een herdenkingsconcert geeft en men laat beelden van MJ zien, ga ik zoiets hebben van: het podium staat misschien vol artiesten, maar de master himself is er niet meer bij... :pale:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Enterprise »

poehaaaaa schreef:Het is een raar gevoel. Als men binnenkort een herdenkingsconcert geeft en men laat beelden van MJ zien, ga ik zoiets hebben van: het podium staat misschien vol artiesten, maar de master himself is er niet meer bij... :pale:

Als er een Tributeconcert komt dan hoop ik dat PRINCE een MJ nummer gaat doen....... :-o
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door keimi »

meestal was het vroeger zo... ge waart ofwel Prince, of Madonna of MJ fan :)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door djaxxie »

keimi schreef:meestal was het vroeger zo... ge waart ofwel Prince, of Madonna of MJ fan :)
Ik alledrie maar in volgorde is het Mj, Prince en dan Madonna
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door pascal78 »

vroeger was enkel Michael fan ze maar zekerst

nu ben ik ni meer zo'n hokjesdenker => luister zelfs naar new wave

de muziek waar ik vroeger keihard mee lachte (cfr die int zwart da met hun handen over de grond schuren als ze dansen)


hij is blijkbaar ook ni de vader van zijn kinderen (ma ja die 3 wittekes)

ik denk da dat de ziekte van den tijd is.. Pulp nieuws is bljkbaar belangrijker dan .. tja al de rest
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Disco Stu »

Tja wa kunt ge er aan doen.
Die commentaren in de media zijn al even belachelijk als al die zogenaamde fans die nu in ene keer al zijn cd's gaan kopen.
Ze hebben nooit ne cd van MJ gehad en nu em dood is en vollebak in de media komt lopen ze allemaal gelijk ne gek naar de platenboer.
Ze denken misschien da ze er nog ooit wa aan kunnen verdienen denk ik.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door djginod »

Ik snap die verkopen ook niet helemaal.... Als fan heb je toch al zijn cd's voor jaren liggen ??? Wie koopt er nu nog al die cd's ???

Een groot artiest minder op planeet aarde... :?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door ThaMan »

Tsja jong, Elvis verkoopt ook nog cd's aan de lopende band.
Ik denk dat die mannen nog ECHT cd's verkopen ipv dat ze gedownload worden.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast