R.I.P. Michael Jackson

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Dr. Poppers »

Michael Jackson overleden na hartstilstand

do 25/06/2009 - 23:17

De Amerikaanse zanger Michael Jackson is in een ziekenhuis in Los Angeles overleden. De popster kreeg een hartstilstand en werd gereanimeerd door verpleegkundigen. Daarna werd de 50-jarige popster naar het UCLA Medical Center in Los Angeles overgebracht. Daar werd hij later dood verklaard.


Michael Jackson heeft in zijn huurhuis in Holmby Hills een hartstilstand gekregen. Om 12.26u plaatselijke tijd werden de hulpdiensten gebeld. De 50-jarige popster werd gereanimeerd door ambulancepersoneel en overgebracht naar het UCLA Medical Center. Daar werd hij na enige tijd dood verklaard. Dat melden verschillende Amerikaanse bronnen.

King of Pop
Michael Jackson is een meest invloedrijke figuren uit de popmuziek. Eind de jaren 60 vormde hij samen met zijn broers The Jackson Five. De groep werd wereldberoemd in de jaren 70 met hits als "I want you back", "ABC" en "I'll be there".

Eind de jaren 70 beslist Michael Jackson om solo te gaan. Hij werd een van de meest invloedrijke popartiesten met albums als "Off the wall", "Thriller" en "Bad". Hij verkocht wereldwijd meer dan 700 miljoen albums.

Enkele maanden geleden kondigde Michael Jackson een reeks van vijftig concerten aan in de O2 Arena in Londen. Het eerste concert is gepland voor 13 juli.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door back to the 90's »

zag hier juist staan op teletekst.
ben der ni echt fan van,ma is toch serieus verschieten.
Nothing is what is seems to be
Eve
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 aug 2008, 22:09
Locatie: Gent

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Eve »

Wat een dag...
Charlie's Angel Farrah Fawcet, Yasmine, Michael Jackson...
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door djginod »

Het was geen Elvis, maar dit gaat wel een schok geven aan heeel veeel mensen ! Ik prijs me toch gelukkig in the 80ies al geleeft te hebben, en dus ook vele hele gave MJ nummers gehoord te hebben ! Ik tel er in de top 40 zoiezo 30 hits !!!

Veelstejong natuurlijk, maar ja, wat voor leven had deze persoon de laatste 10 jaar nog ???

Ik zal zijn ceedees en platen koesteren en blijven draaien en ik stop niet eerder totdat ik er genoeg van krijg !
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Enterprise »

Eve schreef:Wat een dag...
Charlie's Angel Farrah Fawcet, Yasmine, Michael Jackson...
Wat een dag......ééntje om niet meer te vergeten........Pffffffff :(

RESPECT TO THE MAN WHO MADE DANCEMUSIC WITH "THE ALBUM OF ALBUMS: THRILLER" A WORLDWIDE CULTURE..................RIP !!!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door ThaMan »

zag het ook net op TV... op NL wisten ze niks.
Dan maar over naar CNN... en ja hoor.

Enige wat ik dacht was "Damn"
Ben serieus opgegroeid met die kerel, met vroeger nen joekel van een poster boven men bed.
A Sad Day... The King Of Pop Is Gone.

Ben blij dat ie er is geweest, want hij heeft toch een serieuze movement veroorzaakt met "Thriller" & "Bad".
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door dewitte »

50 jaar .....

RIP !
Montini '
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door emotionslover »

ja jongens!!! serieuze dag gisteren! :? :? :?

RIP people!!!!

the king of pop verdomme!! zal mijn cd'tjes koesteren!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Matthias »

:cry: :cry: :cry:
Een groot verlies voor de internationale muziekscene... :pale:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Lestat »

djginod schreef:Het was geen Elvis, maar dit gaat wel een schok geven aan heeel veeel mensen ! Ik prijs me toch gelukkig in the 80ies al geleeft te hebben, en dus ook vele hele gave MJ nummers gehoord te hebben ! Ik tel er in de top 40 zoiezo 30 hits !!!
Elvis is nog een oudere generatie he. Maar net als jou, prijs ik me ook heel gelukkig dat ik de 80ies helemaal heb kunnen meemaken - thriller was zelfs 1 van de allereerste elpee's die ik ooit gekocht heb (madonna like a virgin was de 1e :oops: ).

Hij was misschien een excentriek en omstreden persoon, maar t is 1 van de allergrootste artiesten ooit vind ik - zoveel hits die nog altijd fris in de oren klinken, op de remix van beat it en billy jean hebben wij zelfs nog ontelbare keren gedanst in Carat en Level Illusion ...

De wereld is een groot popmonument armer :( (en met yasmine tevens een groot potmonument - wat een dag :mrgreen: )

In elk geval : R.E.S.P.E.C.T. Michael Jackson, may you rest in peace :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door pascal78 »

amai, as ge spreekt van slecht wakker geworden... :?

ik heb spontaan mijne best off in den auto opgezet
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door ThaMan »

Anyway, naar het schijnt zou het ook om zelfmoord gaan hoor ik net...

Wat zullen we weer overspoeld worden met berichten, tributes, best off cd's...
Kerel gaat de volgende 20 jaar weer geld opbrengen dat het niet meer schoon is. Al goed voor zijn klein mannen, als ge bijna op de rand van bankroet staat.

Dan toch ff iets anders.
Nu niet voor teen of tander maar MJ was toch de man die de videoclip lanceerde hoor, weet nog goed dat de premiëre van de Thriller clip op Veronica werd aangekondigd door Adam Curry.
En op Zaterdag half 9 Veronica was het dan zover, met allemaal voor die TV en kippevel tot en met... zijn momenten die je nooit meer vergeet. Nog zo een moment was zijn optreden tijdens de Music Awards, met een performance van "Billie Jean" waarvan je zegt...WTF ! prachtige momenten waren dat
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Trab »

Volgens mij kapot gegaan aan de jaren van publieke vernedering... Spijtig dat deze wereldster (misschien wel de grootste ooit) zijn laatste jaren zo heeft moeten doorbrengen.

RIP Michal Jackson
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door Wanni »

R.I.P Michael

Moest toevallig aan deze denken toen ik het nieuws vernam



:)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: R.I.P. Michael Jackson

Bericht door quincy »

Wat een dag, hopelijk blijft het even bij deze 3 :?

R.I.P.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten