Milk Inc op Rock Werchter

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Sunreezer »

Ik ben dus 4 dagen afgezakt naar Werchter, was eerste keer dat ik een festival deed dat hoofdzakelijk uit niet-dance bestond.

Donderdag begonnen met Lilly Allen, redelijk rustig optreden 't was trouwens SNIKheet op da moment.
Nadien Laurent Garnier meegepikt die een korte maar goeie set speelde. Achteraf een beetje liggen ronddolen tot het opeens 23u was en Oasis begon, was één van de groepen waar ik naar uitgekeken had en ik vond ze toch enorm goed. Heb het altijd al voor hun sound gehad. Nadien nog The Prodigy die ook wel redelijk geschift waren.

Vrijdag dan Amy Maconald, Bloc Party en The Killers gezien, muziek voor u een beetje bij af te kappen op de weide. Tegen 's avonds naar de marquee omdat ik toch graag Lady Gaga eens wou bezig zien. Zot wijf en veel show maar verschoot ervan dat ze toch nog effectief kon zingen.

Zaterdag begonnen met Limp Bizkit, in de voorste gelederen plaatsgenomen en in een verzengde hitte staan stampen en duwen tot het zweet eruit stroomde. Vooral tijdens Take A Look Around was het wel flippen. Nadien dan naar Mogwai die ik nog nooit bezig gehoord had maar toch enorm aangenaam verrast.

Daarna zijn we op de camping tequila gaan zuipen om achteraf tijdens 2 Many Dj's eens goed het varken te kunnen uithangen tussen de feestende tieners.

Zondag dan uiteindelijk begonnen met Lady Linn al was dat totaal mijn ding niet. Van daar door naar de Black Eyed Peas, een hitjesmachine met weliswaar een eerbetoon naar Michael Jackson. Dan nog de Kaiser Chiefs die me ook enorm goed bevielen, altijd de moeite om zo een groep bezig te zien. Nog een stukje van Royksopp ook meegepikt wiens muziek me toch ook kan bekoren.

En dan haha, ik moest en zou erbij zijn Milk Inc op Werchter. De marquee was ondertussen tot de nok volgestroomd en het krioelde er van de jonge meisjes. Maar ambi brengen deed hij wel de Regi, van begin tot eind is er daar gesprongen geweest dat zelfs de houten vloer het begaf. En met La Vache als afsluiter had het voor mij toch ook nog een positief kantje.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door ThaMan »

Mooie review.. en ja Lady Gaga kan een stukske zingen... Alles wat erond hoort is pure fake en ze speelt dat rolletje toch enorm goed moet ik zeggen.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Stanne »

-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door emotionslover »

super é!!!!!!!!

das de max!!!!!!!!!!!! :cyclopsani: :cyclopsani:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door KingsBoy »

Eerste keer Werchter en door het warme weer is alles héél goed meegevallen.

De eerste band Eagles of Death Metal was ideaal als opwarmer: stevige rock om te openen!
Lilly Allen verrassend goed, zag er ook lekker uit op een gegeven moment.
Dave Matthews Band was wat minder, ideaal dus om iets te gaan eten. Man man man, zoveel keuze dat er was!
Placebo: fantastisch!
Oasis: goed, maar niet overdreven.
The Prodigy: indien mogelijk, het beste wat ik ooit al heb gezien in mijn leven.
Zot in het kwadraat, en een lichtshow om u tegen te zeggen. Hoogtepunt was wanneer VOLLEDIG de weide ging neerzitten tijdens de break van Smack My Bitch Up.


Dag 2
Iets minder leuk, maar dat lag aan de hevige eerste dag + het warme weer.
Just Jack was beter dan verwacht en zoals vaak vond ik de minst bekende nummers de beste.
Amy MacDonald was zalig bescheiden, cool om zien!
The Streets: zalig!
Arsenal ook kunnen meepikken en die waren lekker. In het algemeen vond ik de Marquee véél gezelliger, omdat die tent alles intiemer maakt.
Coldplay is niet mijn ding en we waren tijdens hun optreden letterlijk in slaap aan het vallen dus maar richting camping vertrokken dan.


Dag 3
Limp Bizkit: fcking lekkerrrrrrrrrr
Franz Ferdinand = feestje
Kings of Leon was dan weer zwak, gewoon omdat ik hun muziek niet goed vind.
2 many dj's niet gezien wegens te moe.

Dag 4
Lady Linn gezien, leuk optreden. Wist niet dat ze van Gent was.
Kaiser Chiefs was misschien een feestje, maar ik was niet in form. Drie van de 4 dagen deden mijn benen en voeten eigenlijk constant pijn. Rechtstaan was geen lachertje, dus de optredens moesten al serieus goed zijn om mij te kunnen pleasen :p

Royksopp was leuk en man man man wat was Metallica goed. Technisch hoogstandje als afsluiter.
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 dec 2006, 15:16

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lorre »

Stanne schreef:
Echt gestoorde mannen he
Nice filmke :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten