Sfeer

Vragen, klachten en suggesties over het forum
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Nostalgie90 schreef:
Dr. Poppers schreef:
Nostalgie90 schreef:Was net eens aan het zoeken achter psychische afwijkingen en hun symptomen :mrgreen:
Er scheelt bij mij toch wel iets aan zenne, maar soit ik ben gelukkig niet alleen hier! :bom:
De DSM-IV-TR (Diagnostic & Statistical Manual of Mental Disorders) pakken, da's de standaard! :D
Oei ik had eerder gedacht aan een lichte schozofrenie met een sausje van borderline gekruid met een manisch depressiefje!

Uiteraard op grootmoeders wijze! :mrgreen:
Wel de DSM-IV-TR is het beruchte handboek voor psychologen; daarin vind je symptomen, statistieken, diagnoses en zo meer.
Een mengeling van enkele gedragingen die eigen zijn aan de door jouw opgenoemde gedragsstoornissen, kunnen overigens goed voorkomen bij een volstrekt "normaal" persoon - zonder de discussie te willen opstarten over wat normaal is. Voor een correcte diagnose zal je toch in de eerste plaats een "checklist" moeten overlopen van een aantal mogelijke gedragingen. En dan nog valt het te bekijken in welke zin dit sociaal niet meer te rijmen of te plaatsen valt.
(*met een stem als van Lutgard Simoens:*) Spreek er anders eens rustig over met je huisarts! ;)
Steeds tot uw dienst in dit soort zaken,
de dokter!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

back to the 90's schreef:op e paar speciaal gevalle na,hé stanne :lool:
Gij moogt da zeggen hé, da weete :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Dr. Poppers schreef:
Nostalgie90 schreef:
Dr. Poppers schreef: De DSM-IV-TR (Diagnostic & Statistical Manual of Mental Disorders) pakken, da's de standaard! :D
Oei ik had eerder gedacht aan een lichte schozofrenie met een sausje van borderline gekruid met een manisch depressiefje!

Uiteraard op grootmoeders wijze! :mrgreen:
Wel de DSM-IV-TR is het beruchte handboek voor psychologen; daarin vind je symptomen, statistieken, diagnoses en zo meer.
Een mengeling van enkele gedragingen die eigen zijn aan de door jouw opgenoemde gedragsstoornissen, kunnen overigens goed voorkomen bij een volstrekt "normaal" persoon - zonder de discussie te willen opstarten over wat normaal is. Voor een correcte diagnose zal je toch in de eerste plaats een "checklist" moeten overlopen van een aantal mogelijke gedragingen. En dan nog valt het te bekijken in welke zin dit sociaal niet meer te rijmen of te plaatsen valt.
(*met een stem als van Lutgard Simoens:*) Spreek er anders eens rustig over met je huisarts! ;)
Steeds tot uw dienst in dit soort zaken,
de dokter!
mmm de enige stemetjes die ik in mijn hoofd hoor is dat ze allemaal soms mijn kloten kunnen kussen ;)
Vragen staat vrij het Lutgard, of was dat Edwyn Ysebaert?
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2008, 09:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door Lady Xsanto »

back to the 90's schreef:
Nostalgie90 schreef:Wel jammer dat sommige mensen zich niet meer terug laten zien.
wel da vind ik ook.
en het zijn er redelijk wa ......

zijn er eigenlijk dat volledig gebaned zijn? :?
Nee er zijn gewoon mensen die niet meer willen terugkomen, na toch wel serieus achterbak behandeld te worden. En ik kan het hun niet kwalijk nemen.
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ik ben zelf moderator op een forum en daar zit nogal veel jong volk en da kan er soms echt bitsig aan toe gaan.
ik vind dit een kei leuk forum - tout-court, maar als ik het vergelijk met andere fora al helemaal !
en ik lees ook echt praktisch nooit iets heel doms, vooral in de politiek topics viel me dat op - het land is dan toch niet vergeven van zure en zeurende rechtse zakken :)

oh ja, en ik krijg hier snel reacties, de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam - topforum !!
Laatst gewijzigd door jim-bar op 14 aug 2008, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

awel jim-bar,na zo ne schone commentaar moogde nog komen :mrgreen:

zo te zien gaade hier rap bij het meubilair horen ;)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

jim-bar schreef: en ik lees ook echt praktisch nooit iets heel doms, vooral in de politiek topics viel me dat op - het land is dan toch niet vergeven van zure en zeurende rechtse zakken :)
-1

Dat van "zure en zeurende zakken" kon er eigenlijk wel af beste, we proberen ook zo weinig mogelijk mensen voor het hoofd te storen ;)
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Nostalgie90 schreef:
jim-bar schreef: en ik lees ook echt praktisch nooit iets heel doms, vooral in de politiek topics viel me dat op - het land is dan toch niet vergeven van zure en zeurende rechtse zakken :)
-1

Dat van "zure en zeurende zakken" kon er eigenlijk wel af beste, we proberen ook zo weinig mogelijk mensen voor het hoofd te storen ;)


jim-bar, hebt gij een andere bril als de mijne ?! :) hehe

ik vind dat hier nogal veel zure en zeurende rechtse zakken vertoeven (zeker in de sectie: Politiek) :P
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ah, dan heb ik blijkbaar chance gehad met die ene topic hé - ben nog niet zo lang lid en heb natuurlijk nog het een en het ander bij te lezen :)
soît - dan is het in elk geval (tot voor zover ik heb kunnen zien) niet zo erg als op andere fora
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

elkewelke schreef:
Nostalgie90 schreef:
jim-bar schreef: en ik lees ook echt praktisch nooit iets heel doms, vooral in de politiek topics viel me dat op - het land is dan toch niet vergeven van zure en zeurende rechtse zakken :)
-1

Dat van "zure en zeurende zakken" kon er eigenlijk wel af beste, we proberen ook zo weinig mogelijk mensen voor het hoofd te storen ;)


jim-bar, hebt gij een andere bril als de mijne ?! :) hehe

ik vind dat hier nogal veel zure en zeurende rechtse zakken vertoeven (zeker in de sectie: Politiek) :P
der zitten hier evenveel communisten :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ach ja, what's in a name trouwens ...
elk zijn mening en naar mekaar kunnen luisteren en ook openstaan voor kritiek, da's al heel goed als mensen da kunnen.
ik durf ook al es botte dingen te zeggen, maar kan me ook verontschuldigen en ook van mening veranderen als ik goeie argumenten lees of hoor.
En daar ben ik ben ik nu zelf es blij om se :)
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

verstand komt met de jaren


(na de feestjaren want dan zijde zowiezo wat braindead :) )
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

jim-bar schreef:ach ja, what's in a name trouwens ...
elk zijn mening en naar mekaar kunnen luisteren en ook openstaan voor kritiek, da's al heel goed als mensen da kunnen.
ik durf ook al es botte dingen te zeggen, maar kan me ook verontschuldigen en ook van mening veranderen als ik goeie argumenten lees of hoor.
En daar ben ik ben ik nu zelf es blij om se :)
Er zitten er dan ook slimme hollanders tussen ;)
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

hèhè - ja, en die weten blijkbaar ook dat antwerpen een toffe stad is
... this is Elmer Davis again ...
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

En Lier :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten