Suggestie

Vragen, klachten en suggesties over het forum
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Suggestie

Bericht door pooley »

Zou het mogelijk op 1 of andere subpagina vant forum een soort kallender te zetten?
Een online agenda waar personen een party op een datum kunnen plakken zodat we een duidelijker overzicht hebben van wat op welke dag eraan komt.

anyone? :)-
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

zijn er al niet genoeg fora met party-agenda .. ?

nuja .. op zich niks op tegen .. maar peis niet dat het op een phpBB mogeljk is .. dus dat wordt een sub-siteke creëren
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

bedoel van hier zelf he. met de interessanten feestjes en ni feest x of y van 1 of andere nieuwe west/oost vlaamse disco
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik heb al eens gezocht om die party topics automatisch te ordenen volgens chronologie maar dit is niet evident.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

bouq schreef:maar peis niet dat het op een phpBB mogeljk is .. dus dat wordt een sub-siteke creëren
het "oude" Partyforum was toch ook phpBB?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

idd en dat marcheerde daar toch goed. Ik ben daar een leek in maar ik denk toch dat er aan die phpBB wat te "tweeken" valt.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

bouq schreef:zijn er al niet genoeg fora met party-agenda .. ?

nuja .. op zich niks op tegen .. maar peis niet dat het op een phpBB mogeljk is .. dus dat wordt een sub-siteke creëren
Ik vind dat er net een gebrek is aan een forum met een complete kalender, vroeger had je partyforum maar dat is echt een triestige boel geworden, daar zitten enkel nog minimal fans die meer in Duitsland zitten dan bij ons ...

Gekkeschijven is wel niet slecht bezig maar qua techno en alternatievere stijlen heb je daar ook nog steeds een serieus gebrek. DJ2DJ zegt mij persoonlijk weinig en al die andere kleinere broertjes zijn verre van volledig.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Suggestie

Bericht door StevenR_73 »

mss bij de parties werken met maanden zodat het wat mooier en overzichtelijker word?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Suggestie

Bericht door Sunreezer »

StevenR_73 schreef:mss bij de parties werken met maanden zodat het wat mooier en overzichtelijker word?
Is een optie, maar als ik het wat minder druk heb ga ik op die portal een party agenda maken waarin alle topictitels uit het partyforum volgens chronologie zullen worden geschikt.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Suggestie

Bericht door Enterprise »

Sunreezer schreef:
StevenR_73 schreef:mss bij de parties werken met maanden zodat het wat mooier en overzichtelijker word?
Is een optie, maar als ik het wat minder druk heb ga ik op die portal een party agenda maken waarin alle topictitels uit het partyforum volgens chronologie zullen worden geschikt.
opvolgend op de datums misschien....
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Suggestie

Bericht door Sunreezer »

Ja volgens datum van party é, maar dit is niet evident want dan moeten de titels effectief correct worden ingegeven zoals in de regels staan. Anders gaat de functie die ze volgens datum rangschikt niet werken.

En ik heb de naam Gekkeschijven hier ook al horen vallen, dit is een redelijk drukbezocht en (voor zijn genre) compleet forum. Enkel triestig dat er daar bijna in elke thread offtopic wordt gegaan zodanig dat het niveau naar beneden gehaald wordt.

http://forum.gekkeschijven.be/viewtopic.php?t=25666

Eigenlijk jammer want sinds het wegvallen van D4M en re restyling van PartyGuide is er eigenlijk geen enkel deftig overkoepelend board nog over de Belgische dance- en clubscene.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Suggestie

Bericht door StevenR_73 »

merci zonneke :clown:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Suggestie

Bericht door Lestat »

Enterprise schreef:
Sunreezer schreef:
StevenR_73 schreef:mss bij de parties werken met maanden zodat het wat mooier en overzichtelijker word?
Is een optie, maar als ik het wat minder druk heb ga ik op die portal een party agenda maken waarin alle topictitels uit het partyforum volgens chronologie zullen worden geschikt.
opvolgend op de datums misschien....
Heel eenvoudig te verwezenlijken als je de titels zet als volgt 2009-02-07 partyinfo en de sortering alfabetisch van groot naar klein zet
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Suggestie

Bericht door Sunreezer »

Ja ok, maar weet gij waar die specifieke query staat die de parties oproept?
Volgens mij is da allemaal dynamisch dus kzou ni weten waar da aan te passen.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Suggestie

Bericht door pascal78 »

om ni nog ne nieuwe thread te moeten openen want dees is ook een suggestie

nieuwe smilie Afbeelding
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast