Retro@baccardi's

Het forum van Baccardi's in Eksel
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

het is zo gebeurd dj philip wou op slag maar mijn pa zei nee en daarom is die naar de shaft gegaan maar de shaft bolt ook niet meer wa het moet zijn he :twisted:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

baccardisboy schreef:het is zo gebeurd dj philip wou op slag maar mijn pa zei nee en daarom is die naar de shaft gegaan maar de shaft bolt ook niet meer wa het moet zijn he :twisted:
Hmm, denk da ne dj in de eerste plaats nog altijd voor zen plezier draait, en tja Shaft... Disco-België zit nu eenmaal in een crisis..
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Bassdriver schreef:
baccardisboy schreef:het is zo gebeurd dj philip wou op slag maar mijn pa zei nee en daarom is die naar de shaft gegaan maar de shaft bolt ook niet meer wa het moet zijn he :twisted:
Hmm, denk da ne dj in de eerste plaats nog altijd voor zen plezier draait, en tja Shaft... Disco-België zit nu eenmaal in een crisis..
nog maals het is niet meer wat het geweest is en zal nooit nog worden zoals het was...jammer genoeg..
Ibiza Fuckin' Island!
Gio

Bericht door Gio »

MIE!! schreef:
Bassdriver schreef:
baccardisboy schreef:het is zo gebeurd dj philip wou op slag maar mijn pa zei nee en daarom is die naar de shaft gegaan maar de shaft bolt ook niet meer wa het moet zijn he :twisted:
Hmm, denk da ne dj in de eerste plaats nog altijd voor zen plezier draait, en tja Shaft... Disco-België zit nu eenmaal in een crisis..
nog maals het is niet meer wat het geweest is en zal nooit nog worden zoals het was...jammer genoeg..
Inderdeed... :roll:
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2005, 15:50
Locatie: Beringen

Bericht door leggett »

Amen to that!

Ma mij zien ze toch niemeer in de shaft, al 2 jaar niemeer, it's lost that loving feeling... 8)

Greetz.

L.
drugs, dirty dancing, and pounding, pounding, retro music!!! - http://www.sosa.be in progress.
freggel

Bericht door freggel »

ja das echt se...
mij gaan ze ook niemeer,allé toch niemeer zoveel alsvroeger inne shaft zien se...
anderhalfjaar terug zat ik daar wekelijks, en toen vonk et nog wel goe,mja tgaat daar bergaf to da bone... :(

ciliao :twisted:
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

@ Gert: waarom ben je in bAccArdi's weggegaan?

Was je't daar beu, gewoon zin om ergens anders te gaan spelen?
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Gio schreef:
Swetti schreef:Baccardi's... Daar heb 'k heel wa vrijdagavonden gesleten... :twisted: Iemand ooit 'n verjaardagsfeesie meegemaakt van de Glenn of de Philip daar? Tijdens zo'n party kwamen er eens 3 agenten binnen. Muziek af + lichten aan. Ene d'er van haalde achter de draaitafels bij den dj een plastic zakje gevuld met wit poeder te voorschijn. Iedereen begon te roepen en te schelden op die agenten: "Gestappo's...!!!" De jarige dj werd toen gevraagd om op ne stoel te gaan zitten die op den dansvloer stond. Toen de Philip (of de Glenn?) daar zat, kwam één van die agenten naar voor en trok wild zijne kepie van z'n hoofd. Op da moment begon de muziek vollen bak te spelen en gingen de lichten terug uit. Onder de kepie van die agent(e?) zat lang blond haar! Het bleek een stripster te zijn!!!!!!!! Woehaaaahahahahahaha!
Baccardi's: I still love you!!!!! Iemand geïnteresseerd om cassettes van daar uit te wisselen??
Ja die bewuste avond was ik ook daar!!! Dat was op Philip's Pre- birthday party, heb er trouwens nog een tape van...

Stefan was toen aan't draaien en hij was precies ook niet op de hoogte van dit showspel :D Toen de "flikken" binnenkwamen en hem bevolen de muziek af te zetten, wist hij ocharme niet goed wat doen, met al da gejoel van da volk...

Ja was wel echt cool in elkaar gestoken... Denk dat Philip zijne tikker ff een paar beats had overgeslaan toen :D


het was philip zelf die toen aan het draaien was...
wij hebben dat (die stripper) toen nog samen met marino geregeld...
en het was een zakje met 50 vitaminen-pillen die onder de pick-up uit werd gehaald...
philip werd naar de dansvloer gebracht en daar in het midden op ne stoel gezet... toen begonnen ze dat liedje van joe cocker te draaien, you can leave your had on... of zoiets... en die flik begon te strippen... ge had die philip zijne kop moeten zien (en die van de meeste klanten ook) da was geld waard...
da groepke dat langs ons stond, ik denk ne man of 5-6, die hebben al hun bollekes in ene keer naar binnen geslikt toen die 3 zogezegde flikken binnen kwamen... ge moest die een half uurke later maar eens zien gaan...
nie normaal wat een avond toen :shock: :shock: :shock:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

:lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

carat-freak schreef: die hebben al hun bollekes in ene keer naar binnen geslikt toen die 3 zogezegde flikken binnen kwamen... ge moest die een half uurke later maar eens zien gaan...
ik heb da eigenlijk nooit gesnapt waarom mensen bij ne razia alles pakken. Ne razia duurt wel lang genoeg zodat alles al oed ah werken is tegen dat ge naar buiten moet. Dan hangt ge zeker aan de lamp :)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja tis waar,uwe avond/morgen is toch meestal naar de knoppen :?
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

trab schreef:
carat-freak schreef: die hebben al hun bollekes in ene keer naar binnen geslikt toen die 3 zogezegde flikken binnen kwamen... ge moest die een half uurke later maar eens zien gaan...
ik heb da eigenlijk nooit gesnapt waarom mensen bij ne razia alles pakken. Ne razia duurt wel lang genoeg zodat alles al oed ah werken is tegen dat ge naar buiten moet. Dan hangt ge zeker aan de lamp :)
da vind kik nu ook sé, ik snap zelf ni dat ge die moeite nog doet,iets weggooien gaat toch véle sneller dan iets inslikken! Raar mensen op deze aardkloot! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ge kunt ze ook in uwe mond steken en kauwen alsof het kauwgom is :oops: :idea: :roll:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
keskondisco

Bericht door keskondisco »

poehaaaaa schreef:ge kunt ze ook in uwe mond steken en kauwen alsof het kauwgom is :oops: :idea: :roll:
Zijde zeker da ze u nie geript hebben?
Het gedacht alleen al :?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

keskondisco schreef:
poehaaaaa schreef:ge kunt ze ook in uwe mond steken en kauwen alsof het kauwgom is :oops: :idea: :roll:
Zijde zeker da ze u nie geript hebben?
Het gedacht alleen al :?
hehe :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast