de baccardi's reunie komt eraan

Het forum van Baccardi's in Eksel
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

lady_of the night schreef:tja meningen zijn zoals konten zei mijn grootvader altijd.
Iedereen heeft er 1 en ze stinken allemaal even hard.
Dus hou uw mening voor uw eigen en zoekt uw eigen eens ne orginele nick lover carat
mijn grootvader zegt al jaren hetzelfde, maar met andere woorden
het gedacht van een mens, is het slechtste dat er is!

maar uw zin, hou uw mening voor uw eigen, dat klopt toch niet hoor
1. vrije meningsuiting
2. discussiëren kan toch oh zo leuk zijn neen? op café, op forum, met collega's, enz. het zou maar een saaie wereld zijn indien men geen meningen kon uitwisselen!
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

djaxxie schreef:Ik vind da gij hier nogal serieus wa streken hebt de laatsten tijd, ge kunt mischien denken dat Outline van u is ofzo maar op het forum moet ge niet den baas komen uithangen ze. Als ge niet tegen kritiek kunt moete u met zo'n zaken al zeker ni bezig houden

.
dat is zeker waar 8)
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

lady_of the night schreef:
djaxxie schreef:
lady_of the night schreef:eigenlijk aan al die doemdenkers:
GA TOCH GEWOON OP EEN ANDER KAKKEN!!!

laat ons met rust als ge der toch zo over denkt.
Ga in een andere topic prul maken after en jaxie
en after carat voor ne newbie zijt ge echt al sterk bezig
misschien als der weer eens een paar een paar weken op non actief gezet worden dat ze weer eens wat manieren leren.
toch straf dat ge op een forum de mensen moet heropvoeden....
Ik vind da gij hier nogal serieus wa streken hebt de laatsten tijd, ge kunt mischien denken dat Outline van u is ofzo maar op het forum moet ge niet den baas komen uithangen ze. Als ge niet tegen kritiek kunt moete u met zo'n zaken al zeker ni bezig houden

.
Als gellie zo graag ruzie maakt gaat dan boksen of karate doen
Als er ergens gediscussieerd wordt hier, komde gij er altijd op af met ruziestokende woorden als "Ga kakken" enz.. :roll:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Vrouwen hé...... :mrgreen:
Je kan niet met ze maar ook niet zonder hen.....zei men grootvader altijd.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Stanne schreef:Vrouwen hé...... :mrgreen:
Je kan niet met ze maar ook niet zonder hen.....zei men grootvader altijd.
:lool:
mc
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 okt 2005, 09:26
Locatie: legenz

Bericht door mc »

lover-carat schreef:??????....
da ligt goed in de schuif waar het ligt... gaan lopen kan het toch niet meer... ff eerst nog wat aan de funderingen werken...

grtjs
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2008, 18:10
Locatie: waanrode

baccardi's reunie

Bericht door radicalg »

Boys and girls,

even ter info,

er wordt helemaal geen reunie gegeven alvorens met de eigenaars van de bvba te praten, de naam zit nog steeds in die bvba en zal daar zonder meer of minder ook blijven, spijtig dus voor diegene die hieruit een flinke cent willen verdienen, er is ook totaal geen sprake van een naam te kopen, je kan geen naam kopen die nog in een bvba steekt!!! zou iets te makkelijk zijn

als er dan toch wel een reunie zou komen , zal dit eerder uit het originele kamp van baccardi's komen en niet uit andere derden, ik noem hier geen namen want ik heb al elke club horen vallen die een reunie wil doen, één ding staat vast, zonder philip en mezelf geen reunie.

alle mensen die dus ooit in baccardi's geweest zijn, hou de plezante herinneringen nog maar even in dromeland want dit maak je beslist nooit meer mee, shame!!!..................

ik hoop dat die loze berichten van reunies nu even uit blijven, iedereen zal wel weten als dit gebeurt. :alien:

Respect to all,

Glenn Keteleer aka DJ glenn
As radical as you can be!!!
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Denk dat deze informatie meer waard is dan al wat in deze topic gezegd geweest is.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

lady_of the night schreef:we hebben de naam gekocht ivm dat is nu ook echt alles rond van deze week en zo rap legenz open gaat word er meer info gegeven over de reunie
wil ni dwaas doen ofzo hé.
ma van waar komt dees dan? :?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

back to the 90's schreef:
lady_of the night schreef:we hebben de naam gekocht ivm dat is nu ook echt alles rond van deze week en zo rap legenz open gaat word er meer info gegeven over de reunie
wil ni dwaas doen ofzo hé.
ma van waar komt dees dan? :?
Idd, je kan niets verkopen wat je niet hebt. Als de naam daadwerkelijk verkocht is (waar ik niet aan twijfel, anders zeg je dat niet), dan zullen de daar toch mee moeten ingestemd hebben? Er zal dus wel degelijk met de eigenaars gepraat zijn.
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Wel... volgens mij is de informatie van beide kanten hier foutief.
Ik ben bezig geweest met het pand te Eksel te kopen. Ik heb naast de koop gepakt. De bvba die de toenmalige zaak uitbate noemde vooralsnog niet Baccardi's. Wel is er door een andere verzoekende partij een bvba 'Baccardi's' opgericht. Dus als er een naam zou gekocht of verkocht worden, dan is deze toen gebeurd. Maar mij is toen door de toenmalige eigenaars verzekerd dat dit niet gelijk stond met de aankoop van het pand en alles wat er bij hoorde, maar dat dit gewoon een strategische zet was van de andere partij. Daarom heb ik mij juridisch laten bijstaan en het geheel laten onderzoeken. Namen van zaken mogen vrij gekozen worden. Echter kan er wel sprake zijn van deponage van het logo, maar ook hier valt wel een omweg te vinden.
In alle geval ben ik het wel met Glenn eens dat zonder "Glenn en Filip" er geen reunie kan zijn. En verder dat eigenlijk ook het pand weg is, de sfeer er ook niet meer zal zijn. Of gaat iemand de reunie houden in een hoeve? Eentje met een grote en een kleine zaal? In alle geval, mits toestemming van de juiste partijen, zou ik graag nog wel eens naar zo'n reunie gaan. Maar dan vooral voor Glenn te horen.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Wat was u bedoeling omp van het pand te maken?

Grtz 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Pakrac schreef:Daarom heb ik mij juridisch laten bijstaan en het geheel laten onderzoeken. Namen van zaken mogen vrij gekozen worden. Echter kan er wel sprake zijn van deponage van het logo, maar ook hier valt wel een omweg te vinden.
Als er verwarring kan onstaan tussen twee handelszaken, dan mag de naam toch niet vrij gekozen worden? Verwarring kan onstaan als beiden dezelfde activiteit uitoefenen dus in geval van discotheken en feestjes zal dit zo zijn. Allez, dat heb ik toch onthouden uit de lessen vennootschapsrecht :)
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Trab, dat klopt wel, maar... een naam is maar een naam en is algemeen te kiezen. Bij conflict kan een rechter een uitspraak doen. Hoeveel cafees noemen niet 'hoeveke' of dergelijke?

crt, concept was beetje dubbel, in het café gedeelte ging een cremerie komen, de kleine kamer en de grote kamer een discotheek, maar meer met het oog op events dan op het oude idee van een club. Zo bijvoorbeeld op woensdag middag wilden wij the room als kinderdisco maken... enzo verder enzo verder... Maar omdat het pand er niet meer staat, me dunkt, zal het daar nooit meer gebeuren. No hardfeelings, life continues.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Pakrac schreef:Trab, dat klopt wel, maar... een naam is maar een naam en is algemeen te kiezen. Bij conflict kan een rechter een uitspraak doen. Hoeveel cafees noemen niet 'hoeveke' of dergelijke?
Mja, maar dat zijn hoofdzakelijk dorpscafes waardoor ze enkel locale bezoekers hebben. Zolang ze geen overlappend grondgebied hebben, en bijgevolg dito clienteel, kan er ook geen sprake zijn van verwarring. Discotheken trekken volk van over het ganse land, dus hier stelt zich een heel ander probleem.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten