de niewe foto's van baccardi's en the room

Het forum van Baccardi's in Eksel
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Tot nu toe heb ik nog niet 1 download van een liveset op de stream gezet, want ik weet niet of EN de club EN de DJ daar akkoord mee is, alle muziek die je tot nu toe hoort, is OF zelf gemixt, of eigen opnames van Lazer vroeger, of gevraagd aan de DJ (Bouq, Thaman, Kleez, Francois etc....)

Mocht iemand connecties hebben met die dj;s die zeggen, doe maar, EN de geluidskwaliteit is beter dan AM Middengolf :D dan is het geen probleem offcourse !
Laatst gewijzigd door djginod op 26 apr 2007, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Hardtrance, 't woord alleen al :eek: :eek: :eek: Da is en blijft toch mijne muziek zenne.

Moest er iemand een setje kunnen uppen op mega upload of zo?? 'k zou het erg apprecieren want nu hedde mij wel nieuwsgierig gemaakt. 'k heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan om naar dees club te gaan. 't was toen altijd cherry moon of illusion.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

ik heb tapes genoeg van BACCARDI'S :D :D :D :D :D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

jeec426 schreef:Hardtrance, 't woord alleen al :eek: :eek: :eek: Da is en blijft toch mijne muziek zenne.

'k heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan om naar dees club te gaan. 't was toen altijd cherry moon of illusion.

amai dan hebt gij heel veel gemist amai nie foeifoeifoei :-D :x :)
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

ja daar hebt ge wel iets gemist...
op zen minst uitgedrukt :D
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Och maar 'k zen de laatsten voor te zeggen da'k alles gezien heb zenne. 'k heb zelfs veeeeeeel meer gemist dan da'k meegemaakt heb. Maar desondanks kannek meer dan tevreden terugkijken op mijn uitgaanscarrière, die nu in mindere mate nog wordt voortgezet :):)

Baccardisboy 't is natuurlijk nu aan u om mij via enkele live sets te overtuigen van uw stelling he. Dus uploaden die handel haha :D :D :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

jeec426 schreef: Baccardisboy 't is natuurlijk nu aan u om mij via enkele live sets te overtuigen van uw stelling he. Dus uploaden die handel haha :D :D :D
als ik nog een tape ga rippe, va, baccardi's dan zal ik u wel iets laten weten :-D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

'k zen benieuwd, nu zenne wel nieuwsgierig natuurlijk
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 mar 2008, 12:19

Bericht door Panzer »

Jongens, mogen vrij content zijn dat we die tijd hebben meegemaakt...doen heropleven...nee danku. Ik vrees dat dat toch maar een plat afkooksel zou worden. De tijden zijn anders, de mentaliteit is anders...liever een blijvende mooie herinnering en punt erachter... :)

Trouwens...zijn er nog setjes te vinden ergens van "de goede oude tijd" in de Baccardi's, Chery Moon (Teknoville party in '94 was SAAAAAIKED!!!) , Fuse?

...
THE Scene '89 - '94

Rest in Peace...all the rest is cloned bollocks...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast