Richie Hawtin

Het forum van legendarische buitenlandse DJ's
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Heb Richie Hawtin ooit horen draaien op i love techno. ik weet nog dat tijdens zijn set de muziek in die zaal uitviel. na een goei 10 minuten was die zaal helemaal leeg. wijzelf hadden ondertussen ook plaats genomen in de zaal er vlak ernaast maar juist aan de doorgang . denk da Ken Ishi daar een set aan het draaien was. na een goei 20 minuten was het probleem opgelost en begon hij meteen met 'spastik'. iedereen kwam toen gewoon de zaal terug binnen gelopen al roepend. Ik zou zeggen 'saved by his own record' :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

magda is lesbisch dus zoals Bruno (funky zeit mit bruno) zou zeggen : Ich Don't Think So!
Mja, ik weet het toch nog altijd niet zeker... Ik kom wel eens op het M_nus hoofdkwartier en soms kunnen ze daar nogal... euh... geheimzinnig over doen... Maar ik kan er echt wel naast zitten hoor; 't is niet meteen mijn hoofdinteresse als ik er binnenwandel. Daarbij sta ik nogal eens met mijn mond vol tanden én kwijl als Magda's schone verschijning aanwezig is! :drool: 8) Maar ik wil nog wel eens subtiel m'n licht opsteken als iemand werkelijk geïnteresseerd is, hehe.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2008, 10:52

Bericht door Indulger »

Richie was vroeger een god, Panickattack ban Plastikman was mijn eerste ervaring met underground techno en wat voor 1!!
die plaat blijft ongelooflijk beter zelfs dan spastik, nog altijd dé plastikmanklassieker.
Jammer genoeg hangt hij nu de fashionvictim, doodzonde!
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Indulger schreef:Richie was vroeger een god, Panickattack ban Plastikman was mijn eerste ervaring met underground techno en wat voor 1!!
die plaat blijft ongelooflijk beter zelfs dan spastik, nog altijd dé plastikmanklassieker.
Jammer genoeg hangt hij nu de fashionvictim, doodzonde!
Over welke <i>fashion</i> heb je het dan? Minimal? Dan dien je toch het onderscheid te maken tussen fashionvictim en trendsetter... :roll:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Hij doet wat hij al jaren doet dus trendsetter tsjah we zullen het maar op eigenzinnig houden, eerlijk gezegd ik kan spastik niet meer horen alleen consumed durft hier 1 keer per jaar nog eens de cd speler passeren.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ik vind dat ook een enorm slecht nummer, en idd, hij is de minimal trendsetter, het tegenovergestelde van een meeloper dus ;)
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2008, 10:52

Bericht door Indulger »

Dr. Poppers schreef:
Indulger schreef:Richie was vroeger een god, Panickattack ban Plastikman was mijn eerste ervaring met underground techno en wat voor 1!!
die plaat blijft ongelooflijk beter zelfs dan spastik, nog altijd dé plastikmanklassieker.
Jammer genoeg hangt hij nu de fashionvictim, doodzonde!
Over welke <i>fashion</i> heb je het dan? Minimal? Dan dien je toch het onderscheid te maken tussen fashionvictim en trendsetter... :roll:
Mja, hij is wel een trendsetter (geweest) maar ik vond hem cooler toen hij niet op Jim kwam uitleggen waar hij zijn haar zo hip had leten knippen endergelijke. Ik vond wat er tegenwoordig op Minus uitkomt ook eerder onder de noemer 'less is less' valt. Wat niet wegneemt dat alle plastikman-platen mijlpalen in de technogeschiedenis zijn.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

richie hawtin - marionette blijf ik zijn beste nummer vinden 8)
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Indulger schreef:Mja, hij is wel een trendsetter (geweest) maar ik vond hem cooler toen hij niet op Jim kwam uitleggen waar hij zijn haar zo hip had leten knippen endergelijke.


dan moeten ze bij Jim misschien eens beter vragen stellen ;-)
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2008, 10:52

Bericht door Indulger »

tomaz schreef:
Indulger schreef:Mja, hij is wel een trendsetter (geweest) maar ik vond hem cooler toen hij niet op Jim kwam uitleggen waar hij zijn haar zo hip had leten knippen endergelijke.


dan moeten ze bij Jim misschien eens beter vragen stellen ;-)
true, dat zou een goed begin zijn. waar dat zullen we wel nooit van hun mogen verwachten.

@ After: Marionette is van Mathew Johnson. En dat is idd een ongelooflijk vette schijf!
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

gisteren ns de dvd over richie (pioneers of electronic music) geleend van ne kameraad en heb er echt van genoten. Hoe je het van zero to hero kunt schoppen. zaten soms ook straffe verhalen bij :D
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

stanske schreef:gisteren ns de dvd over richie (pioneers of electronic music) geleend van ne kameraad en heb er echt van genoten. Hoe je het van zero to hero kunt schoppen. zaten soms ook straffe verhalen bij :D
er circuleert ook een mp4, van de minus north american tour, nerds on tour :) mooie beelden, goeie muziek, eigenlijk een inside reportage over de toestanden op zo'n tour.

een tourbus waar we van kunnen dromen, maar iets minder wilde taferelen als bv. een rockgroep
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten