100%isis

Het forum van legendarische buitenlandse DJ's
Plaats reactie
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

100%isis

Bericht door cloud »

amsterdamse vrouwelijke dj met aziatische roots met een verschrikkelijke goeie platenkeuze,al durfde ze soms wel eens haar platen kappen,verder super dj,had wa mee van laurent warin zijn stijl
nu al een tijdje niet meer gehoord maar als ze ooit nog eens naar h2o komt ben ik er zeker terug
eerste keer da ik ze gehoord heb was in de cirao :shock:
begon haar dj carriere in de roxy in amsterdam als warming u voor dimitri,ook resident geweest in chemestry,ooit is er zelfs een artikel verschenen over haar in playboy...respect
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Laatste keer live gezien op House Torhout en ze ging lekker toen...
kvond het wel sucky dat ze altijd wel doet alsof ze zo weg is als een ei, wat echt niet is.
Over half jaarke ook nog repo. gezien over haar, was wel leuk

Afbeelding
LunatiK

Bericht door LunatiK »

kwist nie da ze vanalles faket ma ooit es e setje gehoord van deze dame en da was echt wel apart stijlke en echt nie alledaags en toch lekker :)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

tiens,da van zo weg als een ei was me nog nooit opgevallen :lol:
Richman

Re: 100%isis

Bericht door Richman »

cloud schreef:amsterdamse vrouwelijke dj met aziatische roots met een verschrikkelijke goeie platenkeuze,al durfde ze soms wel eens haar platen kappen,verder super dj,had wa mee van laurent warin zijn stijl
nu al een tijdje niet meer gehoord maar als ze ooit nog eens naar h2o komt ben ik er zeker terug
eerste keer da ik ze gehoord heb was in de cirao :shock:
begon haar dj carriere in de roxy in amsterdam als warming u voor dimitri,ook resident geweest in chemestry,ooit is er zelfs een artikel verschenen over haar in playboy...respect
Jaja hele fijne dame heb ze gezien in de Nova ( Gaurain-Ramecroix ) da was daar een beestig kotje op vrijdag!

Over die komst in de h2o daar wordt over gesproken hoor!!!

:D
varth

Bericht door varth »

paar keer horen draaien, maar nooit echt overtuigend gevonden. Ik heb de indruk dat ze een tijdje gehyped is geweest, en daar zaal haar uiterlijk ook wel voor een stuk mee te maken hebben. Geen slechte dj, maar ook geen topper imo
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

Hier in Amsterdam gaan nogal wat verhalen rond over hoe en waar 1000%Crisis haar carriere is begonnen. Als je vroeger in de Roxy kwam weet je wel waar ik het over heb... Ik heb wat info van een kennis van me gehoord, die een oude roommate van haar is. Niet bepaald kosjer... Maar laat ik m'n mond maar houden, want wie weet vindt madam deze site nog wel en dan ben ik de genaaide paashaas. Okay, al moet ik zeggen dat ik haar een bijzonder schone dame vind, als DJ is ze een dikke 0 :!:
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

goh ja er zijn idd veel betere dj's en dan zeker vrouwelijke maar de keren da ik ze gehoord heb viel ze echt goe mee
en ze werd zeker gehyped want nu zie je ze bijna nooit meer in belgie...een jaar of 8 terug zeer regelmatig
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

Of je haar goed vindt of niet is natuurlijk geheel persoonlijk. Zelf ben ik nooit een fan geweest van de in Nederland o zo populaire clubhouse en zij is een van de vele hollandse DJ´s die deze stijl representeert. Een pot nat! Ook hier hoor je de laatste jaren nog weinig van de dame en het lijkt er een beetje op dat ze passé is. Echter, op dit moment is het Amsterdam Dance Event gaande en ik las enige dagen geleden een interview met haar waarin ze vertelde over haar platenlabel dat daar gelanceerd gaat worden. Ik meen dat het iets van All In One heet. Madam is er een van de grote woorden en was in het interview heerlijk fylosofisch te brabbelen over het feit dat dancemuziek en het dansen een ode van het lichaam aan het leven is, en dat haar muziek daar de belichaming van zou zijn. Right... Ze draait nog wel in de Supperclub (lees: Soepclub) maar wat is er nou tof aan het draaien in een restaurant?! Ik persoonlijk zou me wel erg lullig voelen als ik voor een stel dinerende mensen zou staan te draaien.
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

damon schreef:Ze draait nog wel in de Supperclub (lees: Soepclub) maar wat is er nou tof aan het draaien in een restaurant?! Ik persoonlijk zou me wel erg lullig voelen als ik voor een stel dinerende mensen zou staan te draaien.
Waar is die "soepclub" te vinden en idd na zo een carrière in zo een zaak draaien :? ...of is de zaak van haar mss??
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

De Supperclub is in Amsterdam, dichtbij het Paleis op de Dam. Het is een restaurant met een tot piepkleine tot dancing omgebouwde kelder. Het eten is er ronduit smerig, de muziek om te kotsen en de sfeer belabberd. Vooral bekende nederlanders, voetballers en groupies, stijf van de coke en ghb die een beetje staan te showen en denken dat ze het helemaal zijn. Blah!

Maar check zelf en gruwel: www.supperclub.nl
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

damon schreef:Vooral bekende nederlanders, voetballers en groupies, stijf van de coke en ghb die een beetje staan te showen en denken dat ze het helemaal zijn.
En wat vinden we op hun site; On all these nights we will surprise you with amazing and over the top performances. We will serve a liquid alcoholic amuse and 4 courses. :lol:

Uw stijf van de Coke quote is ook nie gelogen als ge sommige hun kopke bekijkt :shock:

100% Isis zie ik toch nergens staan tss entertainment of dj-lineup hoor :?
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

Jaja, ik zei toch...het is een vreselijk kot! 4 gangen menu? Amehoela, als je een drankje, hutspot, een rookworst en een bakje yoghurt bij elkaar optelt kom je inderdaad op 4. Ok, misschien een beetje overdreven, maar het is echt slecht.

Ik zag Crisis er ook niet meer tussen staan en dat kan enkel betekenen dat ze er daar ook al is uitgebonjourd, arme meid. Tot mijn grote verbazing werkt er wel een oude maat van me, Hero Bonardi (in het dagelijks leven gewoon Herwin Polderman) en die gast was vroeger volslagen geflipt. Hing ieder weekeinde rond in de Bocca, Barocci (verstopt achter die op-en-neer gaande torentjes met z'n plofje) en Globe, stijf van de Bart Simpson zegeltjes en ander lekkers :shock:

En meet de grootste junk van Nederland die er werkt als entertainer(?), Harry Wildeman...een godswonderplus dat die nog leeft!
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast