Laurent Garnier

Het forum van legendarische buitenlandse DJ's
varth

Laurent Garnier

Bericht door varth »

Laurent Garnier

www.laurentgarnier.com

Mijn persoonlijke favoriete dj, gewoon omdat hij zo heel breed in zijn muziekkeuze gaat en er meestal een heel aparte en intense sfeer hangt als hij draait. Zijn set in de fuse op 31 mei vorig jaar is legendarisch imo. Speelt altijd lange sets. Zijn maandelijkse sets van 10 uur en langer in de Rex in Parijs zijn ook de moeite. Dan gaat het van funk, soul, soundtrack muziek naar deephouse, naar techno met wat retro ertussen. Als producer heeft hij ook tal van classics gemaakt
Richman

Bericht door Richman »

Wake up

The man with the red face

Crispy Bacon

...
LunatiK

Bericht door LunatiK »

hij is dus echt een legende en zijn plate kunnen een brede groep mensen bekoren.in tegenstelling tot ' best DJ ' :? Tiesto is HIJ de meester in hoe iemand meenemen op een muzikaal tripje ...
Richman

Bericht door Richman »

Once and for ever!

:evil:

We don't speak the T-word here!!!

:!:
Josjie

Bericht door Josjie »

jah hij maakte een vergelijking tussen de legende garnier en de hype T waarbij Garnier wint... Enfin vanaf er T-topics komen: sluiten en kicken
LunatiK

Bericht door LunatiK »

I'm sorry ! ... if I made U cry ...
kzalt onthoude volgende ke
ps:kent iemand de titel van da liedje me tekst als hierboven?redelijk recent[/quote]
varth

Bericht door varth »

Welke tekst :oops:
LunatiK

Bericht door LunatiK »

[quote="LunatiK"]I'm sorry ! ... if I made U cry ...
:roll:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Garnier = GOD. Nooit een dj gehoord met zo'n brede smaak die toch de dansvloer kan in de ban houden. Ne hele grote meneer.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Zijn allerbeste nummer: DANCE TO THE MUSIC maar ook ACID EIFFEL!! whohoho, balmoral van 93 :lol:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Naaagh, zijn allerbeste blijft nog steeds
Coloured City

prachtig donker nr.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

mijn stem gaat toch ook naar Acid Eiffel :) En Wake Up.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

voor mij is de top toch wel Wake Up :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

DJ Laurent Garnier geeft zich niet bloot

De Franse dj Laurent Garnier heeft besloten om niet in Amerika te gaan toeren. Hij vindt dat de Amerikaanse veiligheidsdienst te veel persoonlijke informatie van hem vraagt. ,,Ik moest niet alleen een heel erg uitgebreid formulier invullen, maar ik werd ook ondervraagd door een medewerker van de ambassade. Hij wou weten of ik de eigenaar ben van mijn huis, hoeveel er op mijn bankrekening staat, wie ik de laatste tijd met mijn gsm heb gebeld, persoonlijke informatie over al mijn familieleden, enzovoort. Ik vond dit een regelrechte schending van mijn privacy en vrijheid, ik weiger hieraan mee te werken.''

04/02/2005

©Copyright De Standaard


http://www.laurentgarnier.com/pgs/ustour.htm


I am very sorry to have to cancel my forthcoming tour in the United States. I have decided to cancel further to what I consider to be completely unreasonable demands from the US Embassy in France in order to renew my working visa.

In order to obtain this new visa, the rules have once again changed since November 2004 and I would now have to not only fill in an exceedingly probing application form, but also be interviewed by a member of the Embassy staff, and provide proof of ownership of my house, details of my bank account, my mobile phone records, personal information on all my family members and more. I consider these demands to be a complete violation of my privacy and my civil liberties and I refuse to comply.

I am horrified by these new regulations and feel really sad that this is what some call freedom and democracy.

It has now become almost impossible for an artist to come and perform in the United States. And until this new legislation changes I will unfortunately refuse to comply with this nonsense.

Thank you for your understanding.

Laurent Garnier
Josjie

Bericht door Josjie »

van mij krijgt em daarvoor een pluim...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten