Tofke

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Tofke

Bericht door Stanne »

Tja, blijkbaar staat die hier nog ni in de lijst :?
Hoeft nochtans ook niks meer te bewijzen volgens mij 8)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Tofke

Bericht door Stanne »

Heeft wel meer kwaliteiten denk want ik herinner mij dat deze destijds http://www.sofiewinters.com/ veel in zijn buurt flaneerde :mrgreen:

Respect !
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Tofke

Bericht door pascal78 »

ik heb m nog weete spele als m met zijn platen gooide :scratch:

ma hoeft idd niks ni meer te bewijzen, alhoewel m nen tijd zwaar bergaf is gegaan, maar is wel back nu

grtz
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Tofke

Bericht door rizzo> »

'k vond hem in '94 echt wel de max, heel sterk dj jaar voor hem, met nog goeie momenten in '95 en '96. Laten we zeggen dat het daarna wel bergaf ging.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Tofke

Bericht door Enterprise »

rizzo> schreef:'k vond hem in '94 echt wel de max, heel sterk dj jaar voor hem, met nog goeie momenten in '95 en '96. Laten we zeggen dat het daarna wel bergaf ging.
Maar hij is nu wel alive and kicking hoor...........is zeer goed bezig sinds hij een gezondere levensstijl nastreeft............. :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Re: Tofke

Bericht door zuka »

heeft nog platen gemaakt me kris he (insider)
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Tofke

Bericht door Enterprise »

zuka schreef:heeft nog platen gemaakt me kris he (insider)
ééntje ja
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Tofke

Bericht door rizzo> »

Enterprise schreef:
zuka schreef:heeft nog platen gemaakt me kris he (insider)
ééntje ja
Eerste plaatje stonden nummers op met ronkende titels als "coketoff" en "mushrooms" :D

'k dacht dat hij er met Ludo Camberlin nog een aantal gemaakt had onder het alias To-Tof: Darlines Dancing (wat ik wel een lekker clubplaatje vond vroeger) en dan een snertplaat Itchy & Scratchy. Is ook betrokken geweest bij het zàààlige Afterboys - Welcome to the afterclub
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Re: Tofke

Bericht door dewitte »

Inderdaad ne goeie dj, is tijdje weg geweest maar zoals hierboven al gezegd he is alive & kicking :P
Montini '
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Tofke

Bericht door Matthias »

rizzo> schreef:
Enterprise schreef:
zuka schreef:heeft nog platen gemaakt me kris he (insider)
ééntje ja
Eerste plaatje stonden nummers op met ronkende titels als "coketoff" en "mushrooms" :D

'k dacht dat hij er met Ludo Camberlin nog een aantal gemaakt had onder het alias To-Tof: Darlines Dancing (wat ik wel een lekker clubplaatje vond vroeger) en dan een snertplaat Itchy & Scratchy. Is ook betrokken geweest bij het zàààlige Afterboys - Welcome to the afterclub
Die Afterboys blijft één van de allerbeste schijven aller tijden (persoonlijk)... A zo 'n knaller!!!! :afro:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Tofke

Bericht door Stanne »

Op zen 16 achter de tafels in een club als Globe. Wie doet beter :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Tofke

Bericht door rizzo> »

Tofke zelf want hij stond als sinds z'n 14e achter de decks in de Globe (1991). In die periode speelde hij ook in Jeugdhuis De Schakel in het Brusselse (gekende plaats en toch ook een vermelding waard in de annalen van de wordingsgeschiedenis van de Belgische club- en housescene).
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Tofke

Bericht door Enterprise »

Stanne schreef:Op zen 16 achter de tafels in een club als Globe. Wie doet beter :D
ikke ook 14 achter de draaitafels in discokelder de sotscop in mechelen....... 8)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Tofke

Bericht door Stanne »

rizzo> schreef:Tofke zelf want hij stond als sinds z'n 14e achter de decks in de Globe (1991). In die periode speelde hij ook in Jeugdhuis De Schakel in het Brusselse (gekende plaats en toch ook een vermelding waard in de annalen van de wordingsgeschiedenis van de Belgische club- en housescene).
1991.....zou kunnen. 1992 heb ik geweten.
Ook in de beginperiode van Carat was hij erbij.... in die (super)tijd kwam je hem haast overal tegen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Tofke

Bericht door Trab »

Enterprise schreef:
Stanne schreef:Op zen 16 achter de tafels in een club als Globe. Wie doet beter :D
ikke ook 14 achter de draaitafels in discokelder de sotscop in mechelen....... 8)
e
De sotscop... dat cafe aan de bibliotheek?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast