Eric B

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Sirocco

Bericht door Sirocco »

funkadelic groovestar schreef:Heb in de week nog eens een tapeke gehoord uit de begin jaren van La rocca,setje was van Eric B. denk ik ma slecht gemixt,nie normaal dat die daar aan de bak kwam,er zulle toch wel dj's geweest zijn wat beter konde mixe hé :roll: .
Groetjes :wink:
Posten :D
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Sorry ma die middele heb ik nie,stond op een tapeke en ik kan da nie op de pc zette.Sorry :?
Groetjes :D
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Tis niet moeilijk. cassetedeck aansluiten. Soundforge downen et voila... digitaal
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

sorry ma heb gene cassete-speler met een line-out uitgang ma ik zal het eens aan ene kameraad vrage.
Groetjes :D
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

funkadelic groovestar schreef:sorry ma heb gene cassete-speler met een line-out uitgang ma ik zal het eens aan ene kameraad vrage.
Groetjes :D
En hebde het al gevraagd? :D :P
Ibiza Fuckin' Island!
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Zal binnenkort in de Le Club draaien in rijsel
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hoe zit da daar nu in le club?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Wat ik van die man nog kan herinneren dat die vreemde combinaties draaide, op t'zelfde uur kon je zware trance horen en daarna clubby house... Hij kon niet echt kiezen dus t'was vis noch vlees, en nu zit hij weer op de electrotoer lees ik???
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Safan schreef:Wat ik van die man nog kan herinneren dat die vreemde combinaties draaide, op t'zelfde uur kon je zware trance horen en daarna clubby house... Hij kon niet echt kiezen dus t'was vis noch vlees, en nu zit hij weer op de electrotoer lees ik???
vond je hem dan niet goed?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:hoe zit da daar nu in le club?
Wel ja na een goede start dan opeens geen volk meer maar echt niemand hoor is dan eindje toegeweest en is sinds enkele weken weer open maar volgens mij zullen ze hun broek weer scheuren, bad managing.

Maar ze inviteren wel de DJ's bij uitstek: Eric B dus, vorige week was Ken Ishi daar enz...

kijk hier es

http://www.leclub-live.com/
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

trab schreef:
Safan schreef:Wat ik van die man nog kan herinneren dat die vreemde combinaties draaide, op t'zelfde uur kon je zware trance horen en daarna clubby house... Hij kon niet echt kiezen dus t'was vis noch vlees, en nu zit hij weer op de electrotoer lees ik???
vond je hem dan niet goed?
Het was goed, maar niet bij de persoonlijke top tien vrees ik ....
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

BOUNCER schreef:
cloud schreef:hoe zit da daar nu in le club?
Wel ja na een goede start dan opeens geen volk meer maar echt niemand hoor is dan eindje toegeweest en is sinds enkele weken weer open maar volgens mij zullen ze hun broek weer scheuren, bad managing.

Maar ze inviteren wel de DJ's bij uitstek: Eric B dus, vorige week was Ken Ishi daar enz...

kijk hier es

http://www.leclub-live.com/

Wel leuke website :P
Newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 jun 2007, 18:17

super set van eric @ the world!!!

Bericht door de choco »

kon me echt bekoren zeer kwalitatief not the usual stuff RESPECT!!!!!
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

in de tijd, als je week na week in La Rocca zat, kon je de mixen op voorhand al zeggen, dat was toen wel echt minder, maar blijf respect hebben ook al is hij gen favo van me.
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ik zat vaak in La Rocca tussen 1992 en 1995 en vond hem eigenlijk heel goed - net doordat ie vanalles combineerde - zo'n set, dat ging tenminste nog ergens over !
veel grote DJs draaien trouwens liever lange sets opdat ze iets zouden kunnen vertellen => Laurent Garnier, Sven Väth
FF op een rave 2 uur komen knallen, dat is echt saai vind ik
Zijn mixen waren inderdaad niet altijd even clean, maar dat viel indertijd toch niet echt zo fel op als nu. Kort mixen, bats nieve plaat erin en verdergaan naar een hoger niveau - dat heeft best zijn charmes.
En met simpele muziek (bommekes zoals C.YB. - now en zo) is dat zelf nog het beste, met lange epische progressive is dat dan weer eerder niet efficiënt.
Ik vond hem tegen 1996 inderdaad wel wat minder - mijn slechtste ervaring was toen Danny Howells kwam draaien daar, in 1996 dus.
Die mixte heel proper en had ook nog es kei goeie platen, daarna nam Eric over en dat was meteen van die platte filterdisco => da fitnessplaatje van Bob Sinclar bijvoorbeeld :S - en dat was echt een anti-climax
Ik heb toen nog met Danny Howells staan praten en die zei dat ie normaal nog steviger had willen draaien als de warming-up niet zo clubby/funky was geweest. Ik denk dat ik hem dan nog beter zou hebben gevonden :)
Moraal van het verhaal - ik begreep wel dat Eric rond die periode ook andere horinzonten ging opzoeken (Who's Who's Land), want daar heb ik hem ook es gehoord en dat beviel me beter - die muziek pastte daar beter. Misschien voelde ie zich ook niet meer helemaal goed in La Rocca hé.
In elk geval heb je sowieso altijd trends die mekaar opvolgen en ik vond die hele Ibiza happy feelings trip van tweede helft jaren 90 eigenlijk heel saai.
Dus ik heb misschien ook gewoon pech gehad hé :)
In die periode kwam ik anderzijds al een paar jaar vaker in Café d'Anvers dan in La Rocca en daar kreeg ik naar mijn mening kwalitatievere house te horen.
Momenteel vind ik Eric's producties eigenlijk wel weer helemaal BOM

Voor mij is het een echte held van de belgische scene
... this is Elmer Davis again ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast