DJ Jan

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

djaxxie schreef:
Lestat schreef:
pascal78 schreef:overschat zou ik ni direct zeggen

maar zijn oneindig gescratch soms..
op het vervelende af..

maar voor de rest wel bangelijke avonden mee beleeft zenne


grtz
Allee jong, ik vind zo ne scratch wel rrrrrrrrrr :D
Zoal Pascal zegt was het idd soms wat overdreven maar dat kon je evengoed van Wout zeggen in die tijd. Al waren die zen scratching skills natuurlijk van een iets hoger kaliber.

als ge daarmee bezig zijt beseft ge soms niet dat het overdreven is... da hoort ge pas nadien als ge nog es beluistert achteraf bv...maar op't moment zelf iiiiiiii zou biebel zeggen... :mrgreen:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Dim schreef:als ge daarmee bezig zijt beseft ge soms niet dat het overdreven is... da hoort ge pas nadien als ge nog es beluistert achteraf bv...maar op't moment zelf iiiiiiii zou biebel zeggen... :mrgreen:
Kvoel me op die feestjes altijd ewa biebel :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:
Dim schreef:als ge daarmee bezig zijt beseft ge soms niet dat het overdreven is... da hoort ge pas nadien als ge nog es beluistert achteraf bv...maar op't moment zelf iiiiiiii zou biebel zeggen... :mrgreen:
Kvoel me op die feestjes altijd ewa biebel :mrgreen:
Kanonneeeeeuh! :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

Dr. Poppers schreef:
Lestat schreef:
Dim schreef:als ge daarmee bezig zijt beseft ge soms niet dat het overdreven is... da hoort ge pas nadien als ge nog es beluistert achteraf bv...maar op't moment zelf iiiiiiii zou biebel zeggen... :mrgreen:
Kvoel me op die feestjes altijd ewa biebel :mrgreen:
Kanonneeeeeuh! :D
héhééééééé zaaaalig manne!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

Lestat schreef:
varth schreef:ik vind hem overschat imo
als je zegt "overschat" is dat dan gebaseerd op sets die je van hem beluisterd hebt, of sets die je live hebt meegemaakt ?
waarschijnlijk op basis van zijn kapsel :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Menaz schreef:
Lestat schreef:
varth schreef:ik vind hem overschat imo
als je zegt "overschat" is dat dan gebaseerd op sets die je van hem beluisterd hebt, of sets die je live hebt meegemaakt ?
waarschijnlijk op basis van zijn kapsel :mrgreen:

----straaik---- :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

LOL :mrgreen:
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Technolab schreef:LOL :mrgreen:
Ken t forum ;) - doe de opperhufter daar de groeten :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Lestat schreef:
varth schreef:ik vind hem overschat imo
Haha er is altijd toch wel ene die een andere mening heeft natuurlijk :D Niet dat ik daar iets op tegen heb ;) smaken verschillen nu eenmaal - maar kheb wel een vraag : als je zegt "overschat" is dat dan gebaseerd op sets die je van hem beluisterd hebt, of sets die je live hebt meegemaakt ? Eerlijk gezegd vind ik zelf ook wel dat Jan in Illusion niet altijd tot zijn recht komt - ik heb hem ook al weten spelen op events met een meer dan deftige lichtshow - en hij leek me daar meer in zijn sas, en dat was ook duidelijk merkbaar aan de dansende mensenzee ;)
beide. Ik vind gewoon, los van zijn draaistijl en het feit dat die me ligt of niet, er in België heel veel dj's zijn die een pak meer klasse en skills hebben. Hi haalt imo nog niet de hielen van mensen als Franky Jones, Zolex, Deg, Phi Phi,... om maar enkele anciens te noemen.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

varth schreef:
Lestat schreef:
varth schreef:ik vind hem overschat imo
Haha er is altijd toch wel ene die een andere mening heeft natuurlijk :D Niet dat ik daar iets op tegen heb ;) smaken verschillen nu eenmaal - maar kheb wel een vraag : als je zegt "overschat" is dat dan gebaseerd op sets die je van hem beluisterd hebt, of sets die je live hebt meegemaakt ? Eerlijk gezegd vind ik zelf ook wel dat Jan in Illusion niet altijd tot zijn recht komt - ik heb hem ook al weten spelen op events met een meer dan deftige lichtshow - en hij leek me daar meer in zijn sas, en dat was ook duidelijk merkbaar aan de dansende mensenzee ;)
beide. Ik vind gewoon, los van zijn draaistijl en het feit dat die me ligt of niet, er in België heel veel dj's zijn die een pak meer klasse en skills hebben. Hi haalt imo nog niet de hielen van mensen als Franky Jones, Zolex, Deg, Phi Phi,... om maar enkele anciens te noemen.
't Zijn dan ook wel vreeë namen die ge daar opnoemt he :D Idd, die gasten zitten een klasse hoger, daar heb je wel gelijk in ;)
Maar toch kan ik een nachtje Jan altijd appreciëren :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Jah, wie kan je vergelijken met PhiPhi, Franky Jones,... Niet zoveel mensen.

ZOals Lestat zegt, een nachtje Jan is altijd leuk. (Op Memories heeft die bv. nog NOOIT ontgoocheld) Ok, je hoort vele gekende klassiekers maar ik heb oa. rebirth-pure, jens lissat-energy flow,protect system-simplicity,........ hem ook al horen opleggen. Nu niet gaan overdrijven,hé. Tis gene slechte dj en draait ook al jaaaren mee.

Is een echte Illusion man ook :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

tuurlijk is het geen slechte dj in het algemeen, alleen vind ik hem persoonlijk niet goed.
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jun 2007, 09:38
Locatie: Balen

Bericht door BuNn »

varth schreef:tuurlijk is het geen slechte dj in het algemeen, alleen vind ik hem persoonlijk niet goed.
Ieder heeft zijn mening over elke dj.
Maar ik vond Jan zijn eerste jaren @ Illusion gewoon patat.
Het was er elke keer feest en zat er toch bijna elk weekend zo'n 3 jaar lang.
Trouwens niet voor niets dat hem nu nog altijd resident is hé.

BuNn
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Jan is ook iemand die niet direct meegesprongen is met de elektro hype en probeerde zo lang mogelijk vol te houden aan de trance sound. Tijdens mijn nachtjes Illusion vond ik hem en Franky Kloeck toch altijd de beste sets spelen.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Administrator schreef:Jan is ook iemand die niet direct meegesprongen is met de elektro hype en probeerde zo lang mogelijk vol te houden aan de trance sound. Tijdens mijn nachtjes Illusion vond ik hem en Franky Kloeck toch altijd de beste sets spelen.
Goeie opmerking - er zijn veel dj's die geen set meer draaien zonder daar elektro in te steken, persoonlijk zorgen die dj's dat mijn avond om zeep is, want elektro is veel te monotoon en teveel op beat gebaseerd, ik vind dat trance veel meer muzikaal gevoel bevat en dat zorgt automatisch voor een DANSvloer.

Ik was bv de 14e augustus in Illusion, groundlevel was ondermaats gevuld, er was geen beweging, er zaten zelfs mensen aan een tafeltje op een kruk in t midden van de dansvloer :eek: - dit was Illusion for crying out loud - pakweg 5 jaar geleden, of 10, toen was t nog beter :D moest je buiten een uur aanschuiven om binnen te geraken als t een feestdag in t midden van de week was. Binnen zag je alleen maar armen in de lucht, een kruk op de dansvloer zou door t volk buitengedanst worden ...
De dj speelde wel moderne muziek ... :mrgreen:

Ik zei nog tegen een vriendin waar ik die avond mee naar daar was getrokken : wat is me dat hier ... Kort samengevat : om 4 uur was ik thuis :mrgreen: wat zowat de 1ste keer ooit moet zijn geweest dat ik illusion buitenging toen t nog donker was. En ik weet nog heel goed mijn gedachte op dat moment : als Jan aan t spelen was, zou ik niet vertrokken zijn geweest ;)

Over dat elektrostuk kan ik nog 10 pagina's vullen, maar kort samengevat : ik heb nog geen discotheek gehad waar de keet op zijn kop stond tijdens de stukken dat elektro werd gedraaid - zelfs niet een club als groovy tunes, waar elektro zelfs in de naam zit verwerkt - de keren dat ik in groovy tunes was, en de keet daar op zijn kop stond, waren de keren dat de dj, meestal Vertesse, teruggreep naar trance. En dan zie je zo s anderendaags op mensen hun msn enzo :mrgreen: : gt was bom feestje :roll: als ik zoiets lees, denk ik terug aan de tijd dat msn nog niet bestond, dat de bom werd ingeslikt en dat t leven enkel maar bestond uit feestjes :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast