DJ Jan

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

DJ Jan

Bericht door Lestat »

Belgian Dj's en ik zie (of zie ik nu ni goe) de Jan (Van Der Staey) hier ni staan :eek:
Ik denk dat iedereen de tekst wel kent "Reaching into my braaaaaaaaaain" :cheers:

Al jaaaaaaaren resident in Illusion (15 dacht ik) en naar mijn bescheiden mening, altijd goed voor een vette set. Goeie platenkeuze, zeker als em t zelf goe zie zitten op den avond :P En ni te vergeten zijn eigen platen, die al jaren zot worden gemixed in zo goed als alle discotheken in België.

Effe denken, waar heeft em nog gespeeld : peis zo goed als overal, met uitzondering La Rocca dan mss (is ni echt Jan -geldt ook voor mij- zijne stijl :mrgreen: ) : Carat (resident) , Outline, Shaft, Tropicana, Delite, Mystique, Temple, Vision, Kokorico, Complex, Real, ... (ik noem er bewust een paar ni omdat ik zelf vind dat dat geen discotheken zijn :mrgreen:)

Jan mag hier zeker tussen de grote namen staan vind ik ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Pharao-Dreamland is geen discotheek dus volgens u.....
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

lol :D

www.dj-jan.be (staat genoeg info en pakken fotokes van overal zowat)

Jan draait al heel wat jaartjes, ik ken 'm ondertussen ook al effe. Staat met z'n beide voetjes op de grond, en slaat ni vaak een babbelke af, met wie dan ook :)

goeie gast, en als dj heeft 'm zijn plaatsje ondertussen meer dan verdient.

wie hem wekelijks in de zelfde club bezig hoort, zal mss wel zeggen da't 'm vaak 't zelfde speelt, sommige periodes is dat idd waar ;)

hij zweert btw nog altijd bij vinyl, geen cd's voor hem, jaja.. en wij kunnen maar met z'n bakken sleuren...
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Wanni schreef:Pharao-Dreamland is geen discotheek dus volgens u.....
Euh die was ik vergeten :oops: ik bedoelde highstreet enzo van die dinges :cyclopsani:
In feite was Pharao de eerste housekeet waar ik ooit een voet binnenzette, en toch vergeten, t zullen de jaren zijn :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Technolab schreef:lol :D

www.dj-jan.be (staat genoeg info en pakken fotokes van overal zowat)

Jan draait al heel wat jaartjes, ik ken 'm ondertussen ook al effe. Staat met z'n beide voetjes op de grond, en slaat ni vaak een babbelke af, met wie dan ook :)

goeie gast, en als dj heeft 'm zijn plaatsje ondertussen meer dan verdient.

wie hem wekelijks in de zelfde club bezig hoort, zal mss wel zeggen da't 'm vaak 't zelfde speelt, sommige periodes is dat idd waar ;)

hij zweert btw nog altijd bij vinyl, geen cd's voor hem, jaja.. en wij kunnen maar met z'n bakken sleuren...
Jan is idd iemand die niet zal gaan zweven, zelfs niet na al die jaren, ik heb hem gekend toen em nog 16 was en em ergens achter de Phoenix (Westerlo) stond te vrijen met een of ander blond wicht :D en ik daar toevallig passeerde (da wicht was mijn ex, leuk detail) en hij ni rap genoeg zijn broek kon dichtdoen -straaik- ; af en toe zie ik em als ik zo nog es in illusion geraak en hij is nog steeds dezelfde, altijd goeiedag zeggen, ook al is da wsl al de zoveelste die em goeiedag komt zeggen da weekend :D, em blijft even vriendelijk ;)
En wat zijn setjes en stijl betreft, t is stevige solide dj die je elk weekend toch wel nodig hebt, want op welke platen wordt t hardst gefeest ? Die dat iedereen kent ... ge moet t maar doen om met oude platen sets ineen te steken die t volk in beweging krijgen, elk weekend opnieuw :thumright:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Bericht door moonscaper »

Ik had het meer voor de Philip in Ilussion en Carat. Maar Jan wist mij toch ook wel meestal te bekoren, zeker met zijn retros die er hij zo nu en dan kon doorjagen :D
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Jan kan mij ook bekoren. Dit zal gewoon niet ontgoochelen, daar moogt ge altijd zeker van zijn. En zijn Airwave - Innerspace gemixed met "It's only ...an...illusioooooon!" is legendary 8)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

dj_neo schreef:Jan kan mij ook bekoren. Dit zal gewoon niet ontgoochelen, daar moogt ge altijd zeker van zijn. En zijn Airwave - Innerspace gemixed met "It's only ...an...illusioooooon!" is legendary 8)
Whaaaaa ne kenner se :P Das idd legendarisch !
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

ik vind hem overschat imo
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

varth schreef:ik vind hem overschat imo
Haha er is altijd toch wel ene die een andere mening heeft natuurlijk :D Niet dat ik daar iets op tegen heb ;) smaken verschillen nu eenmaal - maar kheb wel een vraag : als je zegt "overschat" is dat dan gebaseerd op sets die je van hem beluisterd hebt, of sets die je live hebt meegemaakt ? Eerlijk gezegd vind ik zelf ook wel dat Jan in Illusion niet altijd tot zijn recht komt - ik heb hem ook al weten spelen op events met een meer dan deftige lichtshow - en hij leek me daar meer in zijn sas, en dat was ook duidelijk merkbaar aan de dansende mensenzee ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Da's wel jammer als ge weet dat hij vrij weinig op events draait :P
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Bericht door pascal78 »

overschat zou ik ni direct zeggen

maar zijn oneindig gescratch soms..
op het vervelende af..

maar voor de rest wel bangelijke avonden mee beleeft zenne


grtz
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

poehaaaaa schreef:Da's wel jammer als ge weet dat hij vrij weinig op events draait :P
Amai ni :P Awel - kheb em zo es weten draaien op een soort fuif in Neerpelt, paar jaar geleden, kheb daar ne fantastische nacht beleefd :D op een niveau da'k in illusion nog ni heb meegemaakt :P
Da niveau is een bewust gekozen woord :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

pascal78 schreef:overschat zou ik ni direct zeggen

maar zijn oneindig gescratch soms..
op het vervelende af..

maar voor de rest wel bangelijke avonden mee beleeft zenne


grtz
Allee jong, ik vind zo ne scratch wel rrrrrrrrrr :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Lestat schreef:
pascal78 schreef:overschat zou ik ni direct zeggen

maar zijn oneindig gescratch soms..
op het vervelende af..

maar voor de rest wel bangelijke avonden mee beleeft zenne


grtz
Allee jong, ik vind zo ne scratch wel rrrrrrrrrr :D
Zoal Pascal zegt was het idd soms wat overdreven maar dat kon je evengoed van Wout zeggen in die tijd. Al waren die zen scratching skills natuurlijk van een iets hoger kaliber.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast