Jan en Niels Zanzi

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Plaats reactie
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Jan en Niels Zanzi

Bericht door lemant »

2 djs (broers?) waar ik eigenlijk heel weinig over weet, behalve dat ze ooit in Fuse speelden op de "soirée Groove21. Ik denk zelfs dat ze meermaals in de Fuse hebben gedraaid, maar kan het ook volledig fout hebben.
Wie weet meer?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

idd, lang geleden dat ik die namen nog gehoord heb... compleet vergeten die speelden idd occasioneel in de Fuse.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Hadden die misschien iets te maken met de Zanzibar in Kortrijk? Pure gok hoor ...
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ja die gasten draaiden soms op vrijdagen in de Fuse denk ik.
En ik heb ook es op een affiche gestaan met hen - da was in Ravels - met ook Kenny Larkin en Pierre - Bultrock of zoiets - in een tent in een bos, lachen geblazen
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

jim-bar schreef:En ik heb ook es op een affiche gestaan met hen - da was in Ravels - met ook Kenny Larkin en Pierre - Bultrock of zoiets - in een tent in een bos, lachen geblazen
Wow daar ben ik ook geweest... Er was ook een editie met Kevin Saunderson (waar de stroom een paar keer uitviel en twee dames al tongend hun lijf rond een der tentpalen drapeerden).
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

yep, da klopt - da jaar met Kevin Saunderson was het jaar erna - en ook gelijk de laatste editie.
Man, da was crisis - om het kwartier viel den elentrik uit en dien voze beunhaas van nen MC bleef maar volhouden.
"alright party people, kevin maasterrrr saunder ** krak tuuuut" - ff wachten - terug muziek, hij weer wa liggen lullen, krak muziek uit ...
man, ik heb nog nooit zo fel plaatsvervangende schaamte gevoeld :D

voor de rest was da wel een geestig festivalleke - de keer da ik daar heb gedraaid was dat in het kot waar de zanzi brothers ook afsloten, da was zo'n crisisbarak van de chiro of zo en die vonden het wel een tof idee om dat kot te behangen met zilverpapier :D - lekker psycho-delic
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

hhahahah crisisbarak.
1 om te onthouden :)
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ja maar da wàs ook echt ne crisisbarak hé :D
Door da zilverpapier zag ge de gaten in de muur niet.
Ik heb da ontdekt toen ik es ff ging leunen, ik lag bekans buiten :D

half da decor naar de klote

was wel een goei setje van die gasten btw - touché records stuff (ouwe booka shade en r-factors' endogenous rhythm EP), Percy x - 'x-trak 1'

dingen die ik nu nog steeds goed vind

als ik me niet vergis draaiden die gasten ook op studio brussel
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

jim-bar schreef:Door da zilverpapier zag ge de gaten in de muur niet.
Ik heb da ontdekt toen ik es ff ging leunen, ik lag bekans buiten :D

half da decor naar de klote
:D :D :D

Wij zijn op twee edities van dat Ravels' bosbachanaal geweest en ik herinner me dat wij na een van een ervan op weg terug richting bewoonde wereld plots verrast werden door een hoop zwaailichten. We zagen ze onze kant uit komen - dat was op zo'n gewestweg met bomen langs en zonder verlichting. Mijn feestgezel was ondertussen bezig met het fabriceren van een knalpétard om de belevenissen van de voorgaande uren wat te verwerken en bij het zien van al die drukte en lichten wist hij niet beter dan zijn halve pétard en zijn zakje met "buskruit" het raam uit te keilen. We naderen wat en zien een aantal zwaantjes die ons meteen tegenhielden en aan de kant deden staan. Een van die gehelmde types door het venstertje: "Efkes aan de kant blijven, mannen, want er komt een uitzonderlijk transport aan"! Nog halvelings in paniek snapten we er natuurlijk niks van totdat daar ineens twee kolossale trucks zien passeren met iets dat leek op een betonnen walvisskelet. Tja en ons knalmateriaal hebben we niet meer teruggevonden in de donkerte...
8)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

hahahaha - total confusion in de kempense bossen

ik ben daar de eerste keer geweest met een live van Robert Leiner - die stond daar zelf ook een serieus kanon af te stoken tijdens zijn act
ik denk dat dat het eerste jaar was dat ze electronische dansmuziek programmeerden - ik gok 1994 of zo
... this is Elmer Davis again ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten