dj stefan (ex carat, magic)

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

misschien een idee voor ne volgende legends party...tofke met stefan
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Amai da zou het wel zwijn, oink oink! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Tofke & Stefan :?
Ik zou der toch zo neig nie naar uit kijken of bvb ne Phi-Phi of die mannen die nu komen ze.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hou ze dan voor de 10de editie he :wink:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:hou ze dan voor de 10de editie he :wink:
:lol:

Onze Cloud heeft toch altijd een diplomatisch antwoord klaar eh :wink:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Mja speciale gast, heeft nog een tijd in de PartyGroove in Heist op/den Berg gewerkt, was altijd setjes zonder hoofdtelefoon aan het draaien klots erin en t'pakte meestal wel...
Hoorde wel eens dat hij zijn stijl niet volledig kon draaien, de drang naar erkenning ging soms wel via een andere weg dan hij zelf wel zou willen ... dat was misschien het probleem als ik hoor van die platenpikkerij en imitaties!
davo

Bericht door davo »

smijt zijn talent weg!
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

ja de stefan... daar kan ik verhalen van vertellen...
in de carat altijd koffie drinken (koffie met natuurlijk). komen daar de parking op gereden en zijne golf staat daar, stop er langs en één van zijn mate zit erin. doe mijn venster naar beneden en vraag waar is stefan... die zit in de koffer... zei die kerel... wij kijken en ja gans van de wereld in zijne koffer.
heb hem in illusion in the ground op die trappen die naar de dansvloer gaan rechts van de bovenste tree zien vallen, recht mijn zijn moele op de dansvloer.
in de planet aan het draaien... mijnheer zijn hoes van de plaat op de pick-up en zijn plaat in zijne koffer.... en zo was da elk weekend wel iets

Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

carat-freak schreef:ja de stefan... daar kan ik verhalen van vertellen...
in de carat altijd koffie drinken (koffie met natuurlijk). komen daar de parking op gereden en zijne golf staat daar, stop er langs en één van zijn mate zit erin. doe mijn venster naar beneden en vraag waar is stefan... die zit in de koffer... zei die kerel... wij kijken en ja gans van de wereld in zijne koffer.
heb hem in illusion in the ground op die trappen die naar de dansvloer gaan rechts van de bovenste tree zien vallen, recht mijn zijn moele op de dansvloer.
in de planet aan het draaien... mijnheer zijn hoes van de plaat op de pick-up en zijn plaat in zijne koffer.... en zo was da elk weekend wel iets

Afbeelding
haha, en dan soms nog setjes afleveren om vingers en duimen van af te likken. Dat maakt de prestatie nog mooier :lol:
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

Die man kon dikke setjes draaien, en platen waarvan ge zegt, tiens tiens waar heeft em da nu weeral gehaald??? Maja altij zo kwijt als iet he :eek:
davo

Bericht door davo »

hoeveel uur gaat hij deze keer te laat zijn :-P
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

'k Ben hier naar een setje van Stefan aant luisteren, kzeg keer kijken waar die nu draait. Dan lees ik die verhalen van MIE hier :D zotte kerel zo te zien, ma wel jammer! Zijn er zo nog DJ die zo soms scheef zaten te draaien?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Vond Stefan gister echt heel goed,heb niet zoveel kunne hore omdat ik constant bove zat omdat Kevin bezig wat ma hetgene wat ik gehoord heb was dik erop,hoop dat hij terug wat meer gaat draaien.
Hij heeft beweze denk ik dat hij het nog super kan draaie en dat hij nog een kans verdient ondanks alles int verlede...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

dj_neo schreef:'k Ben hier naar een setje van Stefan aant luisteren, kzeg keer kijken waar die nu draait. Dan lees ik die verhalen van MIE hier :D zotte kerel zo te zien, ma wel jammer! Zijn er zo nog DJ die zo soms scheef zaten te draaien?
nee geeneen :lol: ;-)
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Philip vroeger? 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten